Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- پرسپولیس و مس رفسنجان در حالی روز دوشنبه جدالی سخت را در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر برگزار می کنند که قرار است شاهد یک جدال جذاب و کاملا تاکتیکی باشیم.
به گزارش آریا، به هرحال هر دو تیم در فرم خوب خودشان قرار دارند، مس رفسنجان با کسب 33 امتیاز در رتبه چهارم جدول است و پرسپولیس هم با 42 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان یحیی گل محمدی اگرچه در فاصله 5 امتیازی از استقلال صدرنشین قرار دارند اما همچنان ناامید نبوده و تمام تلاش خود را برای کم کردن فاصله امتیازی به کار گرفته اند. 
به تمام این ها اضافه کنیم طبق اعلام نظر کارشناسان و اهالی فن، یحیی گل‌محمدی و محمد ربیعی به عنوان دو تن از بادانش‌ترین و به‌روز‌ترین مربیان حال حاضر فوتبال ایران، از تمام داشته های خود برای پیروزی و کسب حداکثر امتیاز در این بازی بهره خواهند گرفت. به هر روی باید منتظر بود و دید درنهایت دو تیم چه نتیجه ای کسب کرده و کدام تیم می تواند با دست پر میدان روز دوشنبه را ترک کند.
از طرفی انتظار می رود دروازه‌بان پرسپولیس برای بازی با مس رفسنجان تغییر خواهد کرد. پرسپولیس روی ناهماهنگی مدافعان میانی و اشتباه حامد لک در خروج از دروازه مقابل گل‌گهر سیرجان گل مساوی را دریافت کرد تا درنهایت با کسب یک مساوی، دو امتیاز حساس را در کورس قهرمانی با استقلال از دست بدهد. عجیب این که حامد لک در بازی رفت مقابل گل گهر نیز اشتباه کرد و شاگردان قلعه نویی روی اشتباه حامد لک به گل رسیدند تا گل محمدی برای بازی با مس رفسنجان از رادوشوویچ بهره ببرد.
به هرحال فاصله امتیازی دو رقیب سنتی در صدر جدول به عدد 5 رسیده و همین باعث شده طی روزهای گذشته انتقادات زیادی به حامد لک در فضای مجازی مطرح شود. حامد لک که فصل قبل یکی از نفرات موثر پرسپولیس بود، در فصل جاری عملکرد قابل دفاعی نداشته و در چند نوبت با اشتباهاتش مانع از رسیدن پرسپولیس به پیروزی شده است.
اشتباهات متعدد در بازی با پا، شروع های مجدد، خروج های نصفه و نیمه، دو ضرب مهار کردن توپ ها، عملکرد نامطمئن در مصاف های تک به تک و ضعف در ارسال هایی که از منطقه راست پرسپولیس انجام می شود از جمله مشکلات لک در بازی های این فصل بوده است. برهمین اساس و با توجه به شرایط ایجاد شده و انتقادهای شدیدی که متوجه حامد لک شده، به نظر می رسد این دروازه بان از نظر روحی در شرایط خوبی نبوده و به احتمال زیاد یحیی گل محمدی در بازی روز دوشنبه پرسپولیس مقابل مس رفسنجان از احمد گوهری استفاده خواهد کرد تا این دروازه‌بان اولین بازی خود را با پیراهن پرسپولیس انجام بدهد.
پرسپولیس و مس رفسنجان در حالی روز دوشنبه مقابل هم صف آرایی خواهند کرد که بعید است شاهد بازی پرگلی از سوی دو تیم باشیم. مرور تقابل های پرسپولیس و مس رفسنجان در لیگ های گذشته نشان می دهد دو تیم همواره بازی های کم گلی را به نمایش گذاشته و تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا به آسانی گل نخورند.
در مجموع دو تیم پرسپولیس و مس رفسنجان تاکنون 3 بار در رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم رفته اند که حداکثر تعداد گل های رد و بدل شده دو گل بوده است، به گونه ای که پرسپولیس دو بار با نتیجه مشابه یک بر صفر مقابل این تیم رفسنجانی به پیروزی رسیده و یک بازی هم با تساوی بدون گل به پایان رسیده است. از این رو اگرچه پرسپولیس تاکنون در مصاف با مس شکست نخورده اما هرگز موفق نشده بیشتر از یک گل به حریف بزند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تغییر بزرگ پرسپولیس مس رفسنجان گوهری لک پرسپولیس و مس رفسنجان روز دوشنبه گل محمدی حامد لک دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۳۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درس بزرگ اراکی‌ها به فوتبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، دو کامبک تماشایی آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس ، یکبار در اواخر نیمه دوم و یک بار در اواخر وقت اضافی دوم در شرایطی رقم خورد که هواداران میزبان حتی یک لحظه هم بابت بازگشت تیم خود ناامید نشدند.

آلومینیوم اراک در وقت‌های اضافی نیمه دوم و وقت اضافی دومین 15 دقیقه از وقت‌های غیرمعمول توانست گل تساوی را بزند و این اتفاق با حمایت ویژه هواداران این تیم رقم خورد.

هواداران آلومینیوم در تمام لحظات بازی دیروز تا آخرین نفس به حمایت از تیم خود پرداختندو به تشویق شاگردان مجتبی حسینی پرداختند تا در نهایت به هدف خود که همان برد مقابل پرسپولیس بود، دست یافتند.

در شرایطی که کم‌طاقت شدن هواداران در برخی شهرهای ایران زیاد دیده می‌شود و بارها در ورزشگاه های مختلف شاهد سردادن شعار علیه ارکان تیم بعد از عقب افتادن هستیم، در اراک این اتفاق رخ نمی‌دهد و هواداران این تیم روز گذشته مقابل پرسپولیس درس بزرگی به طرفداران تیم‌های مختلف دادند.

اراکی‌ها ثابت کردند که هواداری تا آخرین لحظه می‌تواند نتیجه‌بخش باشد و بی‌شک اعضای تیم آلومینیوم هم معنای واقعی یار دوازدهم را در جریان بازی دیروز به خوبی احساس کردند.

دیگر خبرها

  • خط دفاع پرسپولیس فقط یک تغییر اجباری دارد
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • (عکس) واکنش معنادار دروازه‌بان آلومینیوم به شکست پرسپولیس
  • قاتل پرسپولیس «بزرگ» بود؛ دیوانه وارترین شب زندگی شروین
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین
  • دستان شگفت انگیز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • درس بزرگ اراکی‌ها به فوتبال ایران
  • شروین و گوهری: تو ستاره‌ای نه من!