Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

پیرحسین کولیوند در نامه ای به وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران از آمادگی جمعیت هلال احمر در راستای کمک رسانی به غیرنظامیان جنگ در اوکراین با توجه به اهداف و مقاصد بشردوستانه هلال احمر و کمک به قربانیان مخاصمه مسلحانه اعلام آمادگی کرد.

در متن این نامه آمده است: به دنبال وقوع مخاصمه مسلحانه بین المللی بین دو کشور روسیه و اوکراین و وجود مخاطرات جدی برای غیرنظامیان اوکراینی و قربانی شدن افراد بی گناه، جمعیت هلال احمر به عنوان دبیرخانه کمیته ملی حقوق بین الملل بشردوستانه و سازمان بشردوستانه در کشور، آمادگی دارد تیم های واکنش سریع جمعیت را که متخصصین در امر امداد و نجات و بهداشت و درمان هستند در راستای اهداف و مقاصد بشردوستانه و کمک به قربانیان مخاصمه مسلحانه به همراه ادوات و تجهیزات امدادی و درمانی، با هماهنگی کمیته بین المللی صلیب سرخ به کشور اوکراین اعزام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این نامه آمده است: در این رابطه خواهشمند است دستور فرمایید ضمن بررسی موضوع، در صورت مهیا بودن شرایط امنیتی و سیاسی، اقدامات لازم برای اعزام تیم های هلال احمر به کشور اوکراین صورت پذیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: جنگ اوکراین امدادرسانی جمعیت هلال احمر هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۳۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک بشردوستانه چین به هلال‌احمر افغانستان

جاو شینگ، سفیر چین در کابل کمک ۱۰۰ هزار دلاری کشورش را به سرپرست هلال‌احمر افغانی اهدا کرد.

سفیر چین در کابل گفته است که این مبلغ را برای رسیدگی به آسیب دیدگان سیلاب‌های اخیر در افغانستان کمک کرده است.

سیلاب‌های اخیر خسارات مالی و جانی به ولایت های مختلف افغانستان از جمله غور و هرات برجای گذاشته است.

از جمله در شب گذشته در ولسوالی ادرسکن هرات دو تن در پی جاری شدن سیلاب جان باختند؛ همچنین در پی بارش شدید باران و سرازیرشدن سیلاب در ولسوالی مرغاب در غور، ۵۰ دکان تخریب شده و اجناس آنان از بین رفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ۲۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتی
  • کمک بشردوستانه چین به هلال‌احمر افغانستان
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز
  • ادامه امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از بارندگی در خوزستان
  • امدادرسانی هلال احمر به ۸۰۰ نفر متأثر از وقوع سیل در کشور
  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود
  • آغاز سیل و آب‌گرفتگی در چهار استان کشـور
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در چهار استان کشور
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور