Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@02:47:55 GMT

تماس تلفنی امیرعبداللهیان با سفیر ایران در لهستان

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۶۴۰۵۶

تماس تلفنی امیرعبداللهیان با سفیر ایران در لهستان

امیرعبداللهیان در تماس تلفنی با حسین غریبی سفیر کشورمان در لهستان، آخرین وضعیت ایرانیان مقیم اوکراین را که به لهستان رسیده‌اند، جویا شد.

به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان در تماس تلفنی با حسین غریبی سفیر کشورمان در لهستان، آخرین وضعیت ایرانیان مقیم اوکراین را که به لهستان رسیده اند جویا شد.

وی ضمن تقدید از اقدامات بعمل آمده، از سفیر کشورمان خواست که همه گونه امکان استقرار در مکان مناسب و رسیدگی های لازم دیگر ، مایحتاج مورد نیاز از جمله های غذایی و بهداشتی در اختیار اتباع کشورمان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سفیر کشورمان نیز در این تماس با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت ایرانیان تاکید کرد اقدامات لازم برای اسکان و تامین دیگر مایحتاج ایرانیان انجام شده و انتقال هوایی ایرانیان از ورشو به تهران در حال انجام است. وی در عین حال اشاره نمود بدلیل صف طولانی مرزی ، ورود به لهستان با کندی انجام می شود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس سفر به قطر قیمت لهستان اوکراین حسین امیرعبداللهیان ایرانیان تحولات اوکراین روسیه خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت سفیر کشورمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۴۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است

به گزارش خبرآنلاین امیرعبداللهیان در این دیدار توسعه و ارتقای همه جانبه مناسبات با قاره آفریقا را از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران دانست.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران برای توسعه مناسبات دوجانبه با جمهوری آفریقای مرکزی در زمینه‌های مورد نیاز این کشور به ویژه در حوزه‌های کشاورزی، علمی و فناوری و آموزشی آمادگی خود را اعلام می‌دارد.

«انگاته روبارد»، وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی نیز با اشاره به اهمیت پذیرش دعوت جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در دومین همایش ایران و آفریقا و اکسپو تهران و ابراز قدردانی از حسن میزبانی از ایشان و هیات همراه، پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشورمان در زمینه‌های علمی، فناوری و صنعتی را ستود.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901272

دیگر خبرها

  • بورل در تماس تلفنی با امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا خواهان تنش با ایران نیست
  • رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در مورد آخرین تحولات فلسطین
  • جزئیات تماس تلفنی بورل و امیرعبداللهیان
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در خصوص تحولات منطقه
  • کاهش تنش‌ها در منطقه محور تماس تلفنی بورل و امیرعبداللهیان
  • گفت‌و‌گوی تلفنی امیرعبداللهیان با وزیر امور خارجه قطر
  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود
  • امیرعبداللهیان: توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است