Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، دوطرف در این دیدار همچنین اقدامات انجام شده از سوی دو طرف برای تضمین بازگشت آسان و ایمن آوارگان سوری در لبنان و نیز اقدامات دولت دمشق برای تامین تمام نیازهای ضروری زندگی‌شان انجام می دهد، بحث و بررسی کردند.

مخلوف پس از این دیدار در کنفرانس مطبوعاتی اظهار کرد: اقداماتی که ما برای تسهیل بازگشت آوارگان سوری به کشورمان انجام دادیم، به اطلاع طرف لبنانی رسانده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر سوری بر لزوم بازگشت آوارگان بدون هیچ مانعی به کشورشان تاکید کرد.

مخلوف با اشاره به تحریم‌های ناعادلانه اعمال شده توسط کشورهای حامی تروریسم در سوریه که شهروندان سوری را نشانه گرفته است، افزود: اقدامات اشغالگران آمریکایی و ترکیه و مزدورانشان که نفت و منابع طبیعی سوریه را به یغما برده‌اند، تأثیر زیادی در تأخیر بازگشت آوارگان دارد.

از سوی دیگر، طرف لبنانی نیز در این دیدار گفت که دولت دمشق به دنبال تقویت همکاری با سوریه برای تسریع بازگشت آوارگان سوری و تضمین یک زندگی مناسب برای آنها است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: بازگشت آوارگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۴۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند

به گزارش صدای ایران، علی اکبر احمدیان در حاشیه اجلاس بین المللی مقامات عالی امنیتی در سن پترزبورگ با همتای روسی خود دیدار و گفتگو کرد.

در جریان این دیدار دو طرف یک تفاهم نامه امنیتی مشترک امضا کردند.

شایان ذکر است دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در دیدار‌های جداگانه با مقامات و همتان خود در کشور‌های عراق، چین و برزیل دیدار کرد.

دیگر خبرها

  • نعیم قاسم: جنگ ممکن است برای همیشه بازگشت شهرک‌نشینان را پایان دهد
  • دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین
  • ایروانی: تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • ایروانی:تن‌ها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • ایروانی:تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده اسرائیل است
  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش
  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • دیدار و گفت‌وگوی احمدیان و دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه