Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از انتخاب، یکی از سرشناس‌ترین بازیگران دنیای کمدی جهان از سوی برخی از همکاران خود به تجاوز  و آزار آزار اذیت جنسی متهم شد. جری لوئیس متهم به تجاوز جنسی توسط بازیگران همبازی خود شده است. این اتهامات از سوی دو بازیگر زن که در مقابل جری لوئیس ایفای نقش کرده اند، مطرح شد.

دو تن از بازیگران سرشناس، که ستاره «پرفسور دیوانه»  کارن شارپ و هوپ هالیدی در «سمت تاریک نماد هالیوود» هستند، در  مستند جدیدی که چهارشنبه توسط Vanity Fair منتشر شد، افشاگری شگفت‌انگیزی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شارپ، ۸۷، و هالیدی، ۹۱، با کربی دیک و امی زیرینگ، در پشت صحنه سریال جنجالی «آلن در برابر فارو» مصاحبه کردند، شارپ، در مقابل لوئیس در فیلمی در  سال ۱۹۶۴ به عنوان “نظم بی نظم” بازی کرده بود. او ادعا کرد که وقتی در اتاق لباس بود و لباس هایش را می‌پوشید، لوئیس مزاحم او شد. این هنرپیشه کهنه کار تلویزیون و سینما  که در برابر بازیگران سرشناس دیگری همچون جان وین و کلینت ایستوود بازی کرده بود گفت که در ابتدا نمی‌توانست آنچه را که برایش اتفاق می‌افتد پردازش کند.

شارپ می‌گوید از این اتفاق به حدی شوکه شده بود، که حتی تا مدت‌ها بعد مایل نبود باور کند این اتفاق واقعا رخ داده است و، چون با لوئیس در یک فیلم بازی می‌کرد نمی‌توانست فیلمبرداری را ترک کند و این موقعیت ناخوشایند را تا مدت‌ها تحمل کرده است.

در همین حال، هالیدی در فیلم “مرد خانم” محصول ۱۹۶۱ بومی نیوجرسی بازی کرد.  او فاش کرد که در روز اول سر صحنه فیلمبرداری، لوئیس به او گفت که به اتاق رختکن او بیاید، جایی که او دکمه‌ای را فشار داد که در را قفل می‌کرد و سپس آزار و اذیت را آغاز کرد. اما چرا این اتفاقات در آن زمان افشا نمی‌شد؟

شاید، چون لوئیس به شدت برای کمپانی‌های فیلمسازی پولساز و سودآور بود و نمی‌خواستند شایعات، رنگ حقیقت گرفته یا باور شوند. جری لوییس در طول مدت عمر حرفه‌ای خود جوایز متعددی را از جشنواره فیلم کمدی آمریکا، دوربین طلایی، اتحادیه منتقدین فیلم لوس آنجلس و جشنواره فیلم ونیز از آن خود کرده‌است و در منطقه پیاده‌روی مشاهیر هالیوود دو ستاره برای خود دارد.  سیارک ۱۱۵۴۸ به نام اوست.

کد خبر 660276 برچسب‌ها سینمای جهان خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون جهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان خبر مهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۴۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سرشناس و پرتغالی سپاهان زن ایرانی گرفت و مسلمان شد | من الان یکی از خانواده های ایرانی هستم + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا ژوزه مورایس در نشست خبری بعد از بازی با استقلال ملاثانی که همراه با صعود تیم مرحله بعدی جام حذفی بود، اظهار کرد: بازی حذفی هیچ وقت ساده نیست. به بازیکنان پرتلاشم تبریک می گویم. به ملاثانی هم تبریک می گویم که تیم با نظمی بود و باعث افتخار جام حذفی بودند.

به گزارش ایسنا، وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود به اسلام روی آوردید؟ ادامه داد: من مشکلی ندارم جواب بدهم اما مساله شخصی من از حرفه ای جداست. ولی چون کنجکاوید بله به دین اسلام روی آوردم و عضو شما و یکی از خانواده های ایرانی هستم. بله حقیقت دارد.

مواریس در ادامه، گفت: حریف را آنالیز کرده بودیم. تیم سازماندهی شده و با کیفیت است. ملاثانی ترکیب خوبی از بازیکنان جوان و باتجربه است و گفته بودم بازی ساده ای نداریم.

وی درباره افت سپاهان و آیا تاثیر ازدواج شما در ایران روی روند تیم تان تاثیر داشته است؟ خاطر نشان کرد: بازهم وارد زندگی شخصی من شدید. من مربی حرفه ای هستم و اتفاقا وقتی کسی که تشکیل خانواده می دهد و حرفه ای است، مسئولیتش بیشتر می شود. این موضوع تاثیری نداشته است.

کد خبر 847321 برچسب‌ها خبر مهم چهره‌های مشهور باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • حکم سینماگر مطرح لغو شد ؛ صدور دستور محاکمه جدید
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • انعکاس چهره معلم در قاب جادو
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • تهیه کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد
  • سرمربی سرشناس و پرتغالی سپاهان زن ایرانی گرفت و مسلمان شد | من الان یکی از خانواده های ایرانی هستم + جزئیات
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد | مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت