Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش شهر در مسیر جهاد تبیین و گام دوم انقلاب اسلامی در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، این همایش در محل تالار فردوسی شهرداری بندرعباس با حضور شهردار و تعدادی از اعضای شورای شهر ، سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی، ورزشی و فرهنگی شهرداری و پرسنل شهرداری برگزار شد.

شهردار بندرعباس در این همایش پیرامون جهاد تببین عنوان کرد: جهاد تبیین موضوعی است که ماه‌های اخیر در بیانات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بارها مورد تأکید و اشاره قرار گرفته است و رهبر انقلاب اسلامی ابعاد مختلف آن را توصیف کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهاد تبیین یک فریضه‌ی قطعی و یک فریضه‌ی فوری است و هر کسی که می‌تواند باید اقدام کند،وخدمت مخلصانه و بی ریا یعنی درک مردم و در کنار مردم بودن ،شهرداری باید از همه جهات با مردم در حل مشکلات شهری همراه باشد و این حرکت نیاز به پویش جهادی دارد.

مهدی نوبانی افزود: تببین باید در هر حیطه ای خود را نشان دهد حتی در حوزه معماری شهرها باید به سمت سویی حرکت کنیم که هویت شهر احیا شود و معماری ایرانی اسلامی و شاخصه های معماری این منطقه هم مد نظر باشد.

نوبانی گفت: ارکان پیشرفت شهر ها در هفت حوزه تعریف شده است که توازن و عدالت مهمترین بخش در حرکت توسعه شهرها می باشد.

حجت الاسلام ماندگاری‌ سخنران این همایش، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری پیرامون جهاد تبیین، اظهار کرد: امروز مقام معظم رهبری وظیفه‌ای را بر دوش ما گذاشته‌اند که هر کس پشتیبان انقلاب است و پیرو راه شهدا باید جهاد تبیین داشته باشد.

 ماندگاری‌ ‌افزود: جهاد تبیین یعنی هر کسی خواست در برابر انقلاب، نظام، ولایت و ارزش‌های ما حرف‌های بی ربط بزند ما با استدلال و با منطق و با دست پر از انقلاب، ولایت، نظام و ارزش‌هایمان دفاع کنیم و این همان کاری است که شهدای عزیز با تقدیم جانشان انجام دادند، اکنون ما باید با زبانمان و با تلاش و با عمل خود آن را انجام دهیم .

وی با بیان اینکه مشکلات امروز ما از مشکلات هشت سال دفاع مقدس پیچیده‌تر نیست، عنوان کرد: امروز مشکل نظام و انقلاب ما مشکل تنبل‌هاست، مشکل عافیت‌طلب‌ها و مشکل خسته‌هاست، مشکل افرادی هست که سراغ اشرافی‌گری و خوشگذرانی رفتند و اگر همه مسئولان و مردم مانند حاج قاسم سلیمانی حرکت کنند به طور قطع مشکلات حل می‌شود .

ماندگاری‌ گفت: گام دوم انقلاب بر دوش جوانان است، امیدآفرینی و امیدوار کردن اولین گام در بیانیه گام دوم است،کسی که خداوند را دارد حق ناامید شدن ندارد.

این کارشناس مذهبی بیان کرد: دشمن می‌خواهد با ترس ما را ناامید کند و سه کار برای ترسیدن ما وجود دارد اولین کار این است که با کم کردن نفرات می‌خواهد ما را ناامید کند،  با تجهیزات خود می‌خواهد ما را بترساند و با دروغ و سیاه‌نمایی ما را از مسیر انقلاب خارج کند بنابراین اجازه ندهیم دشمن یأس و نا امیدی را در جامعه ترویج کند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا شهرداری شورای شهر مقام معظم رهبری رهبر انقلاب معماری مد مشکلات هشت سال دفاع مقدس جامعه انقلاب اسلامی شهرداری مشکلات مقام معظم رهبری هشت سال دفاع مقدس جهاد تبیین گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۵۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد «دختران حاج قاسم» آموزش فرماندهی جهاد تبیین است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حامد تقدیری در مراسم افتتاحیه رویداد آموزشی و توانمندسازی کنشگران فرهنگی و اجتماعی ویژه دختران حاج قاسم (استان قزوین) که شامگاه شنبه در در اردوگاه شهدای هفتم تیر رامسر برگزار شد، اظهار کرد: اکنون که در جنگ اراده‌ها قرار گرفتیم و این نوع جنگ سخت‌ترین نوع جنگ است که به مراتب مواجه شدن و مقابله در این جنگ سخت نیازمند نیروهای مقاوم است که باید فرماندهی میدان‌های سخت را به عهده بگیرند.

رییس بنیاد ملی نوجوانان سازمان تبلیغات اسلامی کشور عنوان کرد: علت اینکه نام رویداد را دختران حاج قاسم گذاشتند این است که حاج قاسم فرمانده میدان‌های سخت بود و حالا این میدان سخت به شما دختران حاج قاسم واگذار شده است.

وی ادامه داد: مهمترین سرمایه‌های هر کشور نسل نوجوان و جوان آن است چنانچه نسل نوجوان و جوان همواره مورد تاکید امام و رهبر انقلاب قرار گرفته است که علت این تاکید و توجه آن است که نسل جوان نسل اثر گذار جامعه است و حالا شما در این جایگاه مهم و اثرگذار قرار گرفته‌اید.

این مسئول در پایان صحبت‌هایش گفت: باتوجه به اینکه همواره انسان‌های گرانقدر و باارزش همواره در شرایط سخت قرار می‌گیرند امروز شما در این جایگاه قرار گرفته‌اید و دوره دختران حاج قاسم در واقع دوره فرماندهی جهاد تبیین است.

کد خبر 6090291

دیگر خبرها

  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • رویداد «دختران حاج قاسم» آموزش فرماندهی جهاد تبیین است
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در خرم‌آباد
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • ۱+۵ موضوع مهمی که باید هدف «جهاد تبیین» قرار گیرد