Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@03:22:14 GMT

روشدن دست دانشجویان حین تقلب در آزمون

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۶۵۲۴۷

روشدن دست دانشجویان حین تقلب در آزمون

باشگاه خبرنگاران جوان - دو دانشجوی رشته پزشکی در هند که با نصب دستگاه بلوتوث قصد تقلب در امتحان نهایی این رشته را داشتند بازداشت شدند.

بنا به گزارش Hindustan Times این اتفاق روز دوشنبه در کالج پزشکی مهاتما گاندی در مرکز ایالت مادهیا پرادش هند رخ داد.  یکی از این دو دانشجو که پیشتر مکررا در این آزمون مردود شده بود، برای استفاده از آخرین فرصت باقی مانده و تسهیل در تقلب به نصب دستگاه بلوتوث متوسل شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر «سانجی دیکسیت»، رئیس کالج پزشکی گفت: "روز دوشنبه این دو به همراه ۷۸ نفر دیگر در حال شرکت در آزمون پزشکی عمومی بودند که یک بازرس از دانشگاه دیوی آهیلیا به سرپرستی معاون ثبت در محل برگزاری آزمون حاضر شدند. یکی از اعضای این تیم با نام دکتر «ویوک ساته» شروع به بازرسی یک دانشجو کرد و یک تلفن همراه در جیب وی پیدا کرد. این تلفن روشن و به دستگاه بلوتوث وصل شده بود."

بیشتر بخوانید

نجات زن سالخورده از تصادف با تراموا + فیلم

بنا به گفته آقای دیکسیت این دانشجو بعدا اعتراف کرد که از یک پزشک جراح گوش، حلق و بینی برای کاشت این دستگاه بلوتوث در گوش خود کمک گرفته است. او گفت که امکان حذف این دستگاه از طریق یک پین وجود دارد. دانشجوی دیگری در طول امتحان از یک میکرفون مشابه با بلوتوث در گوش خود نصب کرده بود. در جلیقه این دانشجو یک دستگاه کوچک با سیم کارت شبیه به تلفن همراه پیدا شد.

بنا به اعلام «رنو جین»، معاون رئیس دانشگاه پرونده‌هایی برای علیه دو دانشجو تشکیل شده و کمیته این دانشگاه در این زمینه تصمیم گیری خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تقلب در آزمون تقلب کردن دستگاه بلوتوث دستگاه بلوتوث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۵۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از گمرک، در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۹۴ هزار و ۴۹۵ دستگاه گوشی تلفن همراه به دو شیوه تجاری و مسافری وارد کشور شده است. ارزش این تعداد گوشی تلفن همراه وارد شده به کشور در مدت یاد شده ۱۲۲ میلیون و ۸۵۹ هزار دلار بود.

این گزارش در خصوص واردات گوشی تلفن همراه به تفکیک تجاری و مسافری می‌افزاید: در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۶۶ هزار و ۱۹۳ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۰۶ میلیون و ۵۵۸ هزار دلار به شیوه تجاری و ۲۸ هزار و ۳۰۲ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۶ میلیون و ۳۰۱ هزار دلار به شیوه مسافری وارد گردید.

بر اساس این گزارش، آمار واردات گوشی تلفن همراه در این مدت شامل ردیف تعرفه ۸۵۱۷۱۳۹۰ به شرح گوشی‌های تلفن همراه هوشمند و کد شماره ۸۵۱۷۱۴۲۰ به شرح گوشی تلفن همراه با صفحه کلید غیر لمسی می‌باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد/ اعلام زمان برگزاری نوبت اول کنکور
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد
  • کشف ۲۵ مورد تقلب در آزمون سراسری نوبت اول
  • کشف ۲۵ مورد تقلب با دستگاه های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاههای الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد
  • ویدئوی عجیب از وضعیت آموزشی دانشجویان دندانپزشکی 
  • واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته