Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان کارگاه بوم کسب و کار در راستای رویداد استارتاپ ویکند طراحی لباس و زیورآلات به همت جهاددانشگاهی زنجان برگزار خواهد شد.

مرکز رشد واحدهای فناور صنایع فرهنگی خلاق جهاددانشگاهی واحد زنجان با همکاری سازمان فرهنگی شهرداری زنجان و با هدف تربیت هنرمند قرآنی و با امید به ترویج فرهنگ و مفاهیم والای قرآنی در اسفندماه امسال؛ با در اختیار داشتن پتانسیل‌های لازم اقدام به برگزاری «اولین هکاتون طراحی لباس و زیورآلات با محوریت ۷ آیه قرآن کریم» کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دومین هکاتون طراحی لباس و زیورآلات با محوریت هفت آیه قرآن به همت مرکز رشد واحدهای فناور صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی واحد زنجان از ۱۱ تا ۱۴ اسفندماه (پیش‌رویدادها از تاریخ ۷ تا ۹ اسفندماه) و به صورت مجازی برگزار می شود.

کارگاه بوم کسب و کار فردا (۸ اسفندماه) از ساعت ۱۴ تا ۱۶.۳۰ در بستر مجازی به آدرس https://live.jdzn.ir/ch/tl۱۴۰۰۱۰۲۳ برگزار شده و هادی اسدی؛ دانش‌آموخته مدیریت کسب و کار از دانشگاه شهید بهشتی و مشاور کسب و کار، مدرس این دوره خواهد بود.

هکاتون یک واژه مرکب است که از تلفیق دو واژه هک و ماراتون حاصل شده است. کلمه «هک» در این واژه به معنای «بازیگوشی»، «ماجراجویی»، «برنامه‌نویسی اکتشافی» است و با کلمه هک که در امنیت رایانه استفاده می‌شود، متفاوت است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی زنجان جهاد دانشگاهی استارتاپ طراحی لباس و زیورآلات کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۵۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان

طاهره فامیل خلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص برنامه‌های دهه کرامت گفت: با توجه به نزدیک شدن به سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه «سلام الله علیها» و روز دختر، جشن‌ها، رویدادها و برنامه‌های فرهنگی در راستای تکریم دختران استان همدان برگزار می‌شود.

مسئول نهضت پیشرفت بانوان افزود: امسال سومین سالی است که با یاری خداوند متعال و هم افزایی میان مجموعه‌های فرهنگی، سلسله جشن‌های «ماهدخت» را در همه شهرستانها برگزار می‌کنیم.

وی هدف از برگزاری این جشن‌ها را تکریم جایگاه والای دختران در خانواده و اجتماع و فرهنگ سازی در خصوص این موضوع دانست و گفت: در نگاه خداوند و ائمه اطهار «علیهم السلام» دختران هدیه و برکتی از جانب خداوند هستند که به واسطه قدم گذاشتن آنها در هر خانواده‌ای، پدر و مادر مستحق دریافت پاداش و بهشت می‌شوند و برای تربیت خوب آنها آمرزیده می‌شوند.

فامیل خلیلی بیان کرد: تکریم دختران منجر به افزایش عزت نفس و شکل گیری صحیح هویت دخترانه می‌شود و در ایحاد جامعه‌ای با حضور بانوان بالنده و با حیا و با نشاط بسیار مؤثر خواهد بود.

وی در مورد هم افزایی بین مجموعه‌ها اشاره کرد: که این جشن‌ها همه ساله با حمایت ادارات تبلیغات اسلامی شهرستانها، ستادها و بنیاد نوجوان، اداره آموزش و پرورش، اداره ارشاد اسلامی، جامعه القرآن، فرمانداری، کانون پرورش فکری، مجموعه‌های فرهنگی و قرآنی برگزار می‌شود.

برنامه‌ها از چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۳۱ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

برخی از مهم‌ترین برنامه‌های این ایام عبارتند از:

برگزاری حداقل یک جشن بزرگ با عنوان ماهدخت در سالن‌ها و پارکهای بزرگ شهر

برگزاری رویدادهای فرهنگی «دختران حاج قاسم»

تجلیل از دختران برگزیده و شاخص فرهنگی، هنری، ورزشی، قرآنی و کارآفرین در محلات

برگزاری بازارچه خود اشتغالی دختران و بانوان

برگزاری مسابقه و پویش حرف آوردی های همدان با عنوان «فردامون»

پیگیری دیدار دختران برگزیده با امامان جمعه شهرستانها در دهه کرامت

برگزاری طرح کافه گفتگو در اماکن عمومی و در کافه رفیقانه با حضور دختران

معرفی دختران برگزیده به صدا و سیما

کد خبر 6097569

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • ایجاد ۲۱ چایخانه رضوی در زنجان
  • کارگاه یک روزه جوانی جمعیت برگزار می شود
  • بهره‌گیری از گیمیفیکیشن در برنامه‌ریزی شهری
  • جهاددانشگاهی متولی برگزاری آزمون کتبی استخدام در آموزش و پرورش است/ تشریح مراحل مصاحبه و گزینش
  • جشن ریواس در روستای راونج دلیجان برگزار شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی مهدویت در لرستان
  • برگزاری نشست‌های تخصصی بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری