Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:19:08 GMT

بازگشت زودهنگام سرمربی ایرانی تکواندو هند به تهران

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۶۵۲۷۵

بازگشت زودهنگام سرمربی ایرانی تکواندو هند به تهران

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ملکی که با فدراسیون تکواندو هندوستان به توافق رسیده بود و برای عقد قرارداد راهی این کشور شده بود، بعد از حضور در مسابقات قهرمانی کشور و برگزاری یک دوره مربیگری به تهران باز می‌گردد.

وی در مورد بازگشت زودهنگام خود به خبرنگار مهر گفت: بر اساس هماهنگی صورت گرفته با فدراسیون تکواندو هند در این مدت کوتاه نظارت بر مسابقات انتخابی تیم ملی و همچنین برگزاری یک دوره سمینار آموزشی و هماهنگی مربیگری برنامه ریزی شده بود که همین موارد انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسابقات انتخابی تیم ملی با استقبال بسیار خوبی از سوی تکواندوکاران مواجه شد و مبارزات جذابی را شاهد بودیم. من هم تمام مسابقات را با دقت تماشا کردم و نفرات برتر را انتخاب کرده و لیست آن را به مسئولان فدراسیون ارائه دادم. قرار است که شرایط مقدماتی جهت آغاز اردوها را فراهم کنند و من اوایل فروردین ماه به هند بازگشته و کار را به صورت جدی شروع کنیم.

سرمربی پیشین تیم ملی تکواندو در خصوص سطح فنی تکواندو این کشور گفت: واقعاً مسابقات سطح بالایی را شاهد بودم و در واقع انتظار چنین چیزی را نداشتم و خیلی به آینده امیدوار شدم. ضمن اینکه به گفته مسئولان تکواندو هند، به دلیل یکسری مسائل، برخی از تکواندوکاران برتر در این رقابتها غیبت داشتند. ولی همین‌ها هم که بودند با کار زیاد و تلاش فراوان می‌توانند خیلی از تیم‌های خوب دنیا را بگیرند.

ملکی ادامه داد: سخت کوشی یکی از نکات بارز هندی هاست که من خیلی دوست دارم. حرف خوب گوش کرده و فعال هستند و کارهای سخت را به بهترین شکل به سرانجام می‌رسانند. یکی دیگر از موارد مهم جوان بودن تکواندوکاران بود. اغلب نفراتی که به مدال رسیدند در رده سنی زیر ۲۱ سال بودند و این خود یکی دیگر از پارامترهای مهم این مسابقات بود. متأسفانه اینها خوب هدایت و رهبری نشدند.

وی در پایان گفت: فدراسیون هند سازماندهی منظمی ندارد و برای شروع کار باید قول‌هایی را که برای فراهم آوردن امکانات و شرایط دادند عملی شود. با پتانسیلی که من شاهد بودم، در صورت اجرای دقیق برنامه‌های ارائه شده، رسیدن به مدال در بازی‌های آسیایی دور از دسترس نیست.

کد خبر 5433413

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو فدراسیون تکواندو ایران تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز والیبال لیگ برتر والیبال مهدی طارمی جام تختی یحیی گل محمدی سیاوش یزدانی فرهاد مجیدی لیگ اروپا کشتی فرنگی تکواندو هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۵۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست

به گزارش همشهری آنلاین بحث بازگشت یحیی گل محمدی به لیگ برتر فوتبال ایران، سوژه داغ و مهمی است که در ماه های اخیر بارها و بارها، اخبار متفاوتی درخصوص آن منتشر شده است. فولاد نخستین باشگاهی بود که تمایل داشت تا این سرمربی موفق را به عنوان جانشین مارتینز معرفی کند.

در شرایطی که فولادی ها گام های مثبتی برای استخدام گل محمدی برداشته بودند، اما برخی مشکلات مانع از حضور او در اهواز شد و در نهایت نیز مدیران این باشگاه با عبدالله ویسی به توافق رسیدند. پس از آن بود که پای تراکتور به ماجرا باز شد و اما این بار، همه چیز به شکل متفاوت تری پیش رفت.

تراکتور با خود گل محمدی به توافق رسید و برخی موانع باعث شد تا حمید مطهری به عنوان سرمربی روی نیمکت این تیم بنشیند و تا زمانیکه مشکلات یحیی حل شود، این مطهری باشد که وظیفه هدایت تیم را برعهده گرفته و تمامی مسائل فنی زیر نظر او انجام گیرد.

اما روز گذشته بود که یکی از خبرگزاری ها مدعی شد علت عدم حضور گل محمدی در تراکتور، امضا نکردن تعهدنامه ای از سوی سرمربی سابق پرسپولیس است. موضوعی که اکنون یحیی در گفتگو با آنا رد کرده است.

گل محمدی در این گفتگوی کوتاه اعلام کرده است: متاسفانه این خبر را در برخی رسانه ها دیدم اما درست نیست. اصلا بحث تعهد در کار نیست. از رسانه ها خواهش می کنم گمانه زنی نکنند چون این حرف و حدیث ها اصلا به نفع فوتبال نیست.

کد خبر 849647 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • پیشنهادهای بزرگ به بایرن مونیخ؛ پپ گواردیولا را برگردانید!
  • تعهد گواردیولا به منچسترسیتی؛ خبری از بازگشت به بایرن مونیخ نیست
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • دیپلمات‌های طالبان در تهران میزبان تیم ملی فوتسال افغانستان
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی/بازگشت به عقب ممنوع
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • شطرنج‬ مربیان در سیدبندی المپیک/ تنور تکواندو داغ‌تر از همیشه