Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس اتحادیه فرش استان لرستان با اشاره به نبود بازارچه فرش در استان گفت: نبود بازارچه فروش سبب شده تولیدکنندگان نتوانند فرش‌ها و تابلو فرش‌های تولیدی خود را به قیمت مناسب به فروش رسانده و بیشترین سود نصیب دلالان می‌شود. - اخبار استانها -

آذربخش سبزواری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌‌آباد اظهار داشت: بافندگان استان لرستان فرش‌های تولیدی را با صرف هزینه‌های بالا و با مشقت می‌بافند اما در هنگام فروش با مشکلات بازاریابی روبه‌رو می‌شوند که انگیزه فعالیت را از آنها می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نبود بازارچه فرش در لرستان افزود: متاسفانه نبود بازار فروش سبب شده که تولیدکنندگان نتوانند فرش‌های خود را به قیمت مناسب به فروش برسانند و قسمت بیشتر سود حاصل از بافت فرش نصیب دلالان و واسطه‌ها می‌شود.

رئیس اتحادیه فرش لرستان با بیان اینکه در استان لرستان حدود 16 هزار نفر بافنده زن و مرد به بافت فرش مشغول هستند عنوان کرد: حدود پنج هزار نفر از این بافندگان تحت پوشش بیمه هستند و 1500 نفر نیز گواهینامه مهارت فنی دارند اما تحت پوشش بیمه نیستند.

آغاز خرید تضمینی فرش دستباف در کشور/ چرا صادرات فرش دستباف ایران کم شد؟ روایتی از مشکلات قالی‌بافان در کویر/ گره کور تولید فرش دستباف در خراسان‌جنوبی رج به رج با مشکلات فرش‌بافان| روایتی از درآمد پایین بافندگان فرش در کرمانشاه/ با روزی 100هزار تومان امور زندگی مان نمی گذرد+ فیلم
وی با اشاره به عدم حمایت‌های لازم از بافندگان فرش، بیان کرد: متاسفانه تسهیلات مناسبی در اختیار بافندگان فرش برای توسعه کسب و کار قرار نمی‌گیرد و در شرایط اقتصادی موجود حمایت‌های مناسبی نمی‌شوند و همین امر سبب دلسردی و بی انگیزگی آنان می‌شود.

سبزواری با اشاره به تاثیر گرانی‌های اخیر در افزایش قیمت مواد اولیه تولید فرش، گفت: باید با حمایت‌های لازم این هنر دیرینه و اشتغال‌زا را در استان حفظ کرد.

انتهای پیام/641/ن/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۵۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار درباره تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به بارش باران‌های شدید در همه محور‌های استان، هموطنان عزیز از تردد‌های غیرضرور در محور‌های مواصلاتی پرهیز کنند.
در این اطلاعیه با اشاره به کاهش دید راننده به دلیل بارش شدید باران، آمده است:  طی ساعات آینده با تشدید فعالیت سامانه بارشی وارد شده به خوزستان و با توجه به بارش‌های سیل آسا، هم استانی‌های عزیز از تردد در محور‌های روستایی و ارتفاعات خودداری کنند.
همچنین طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌ها محور‌های شمال، شرق و مرکز استان شاهد بارش‌های شدیدتر بوده اند که شایسته است هم استانی‌های عزیز درصورت نیاز به تردد در این محور‌ها رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب را مدنظر قرار داده و پیش از تردد برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.
طبق اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان، به دلیل احتمال برخورد صاعقه در محور‌های روستایی کوهستانی، از تردد‌های غیرضرور اجتناب شود.

دیگر خبرها

  • کارفرهنگی درمساله حجاب ضروری است
  • استان سمنان در فهرست شهرهای پر تنش آبی کشور
  • ۲۲ وسیله ضروری برای زائران حج تمتع
  • راه‌اندازی آمبولانس دریایی در پهنه سواحل مَکُران ضروری است
  • هشدار درباره تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • جنجال علیه اخذ مالیات از دلالان دانه‌درشت آن هم با پول بیت‌المال
  • راه‌اندازی واحد CRM در شرکت صنایع معادن و عمران رضوی
  • مراقبت‌های ضروری بعد از تعویض مفصل زانو + فیلم
  • بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • رد پای دلالان به طرح مسکن ملی یزد باز شد