Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی محمدنیا روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این خانه های ورزش در روستاهای نادرآباد، ملاحسن، دشتک علیا و عشق آباد از محل اعتبارات خانه های ورزش روستایی تجهیز شدند.

وی با بیان اینکه برای تجهیز هریک از خانه های ورزش روستایی ۱۵۰ میلیون ریال هزینه شده است، گفت: این خانه های ورزش روستایی از امکاناتی چون  میز پینگ پنگ، تشک تاتامی، فوتبال دستی، دروازه فوتبال و اقلام ورزشی دیگر بهره مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدنیا یادآور شد: تجهیز هر یک از این خانه های ورزش روستایی در ابتدای سال ۹۴، ۳۰میلیون ریال هزینه داشته است اما در سال های اخیر هر یک از این خانه های ورزش با ۱۵۰ میلیون ریال تجهیز شده است.

از ابتدای تجهیز خانه ورزش روستایی(سال۹۴) تاکنون ۱۷۲ خانه ورزش روستایی در استان خراسان شمالی تجهیز شده است.

خراسان شمالی با ۲۵ هزار ورزشکار بیمه شده دارای ۴۵ هیات ورزشی فعال است که ۱۹۷ فضای ورزشی برای ورزشکاران در این استان شمال شرق کشور وجود دارد.

برچسب‌ها روستائیان وزارت ورزش و جوانان خراسان شمالی مانه وسملقان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روستائیان وزارت ورزش و جوانان خراسان شمالی روستائیان وزارت ورزش و جوانان خراسان شمالی مانه وسملقان خانه های ورزش روستایی خانه های ورزش خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۵۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ این طرح‌ها شامل مرکز دیالیز فاروج، بخش ویژه بیمارستان امام خمینی شیروان و مرکز درمانی، خوابگاه دانشجویی و مرکز آموزشی ودر مانی بیمارستان خاتم الانبیای این شهرستان با ۴۵۰۰ متر مربع مساحت است.
سپس در بجنورد، طرح‌های ام آر آی، دستگاه سی تی اسکن و آنژیوگرافی بیمارستان امام حسن، بیمارستان مادر و کودک، چهار همراه سرای بیمارستان امام علی و همچنین رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام علی با حضور معاونان وزیر بهداشت، افتتاح خواهد شد.

دیگر خبرها

  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند
  • تجهیز چاه‌های کشاورزی خراسان رضوی به پنل خورشیدی
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • پیشگیری از تحمیل هزینه‌های جانبی به جامعه با تجهیز خانه‌های بهداشت