Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - اکبری گفت: در راستای ارتقای زیبایی بصری و همچنین حذف ناهنجاری‌های محیطی و ایمن شدن پیاده رو‌ها جهت تردد عابران پیاده، تابلو‌ها و بنر‌های غیر مجاز از معابر سطح منطقه هفت جمع آوری شد.

 شهردار منطقه هفت گفت: با توجه به اینکه به افراد متخلف تذکر و اخطار کتبی از قبل داده شده بود متاسفانه برخی از افراد قوانین را رعایت نکرده و اقدام به نصب تابلو و بنر‌های غیر مجاز در سطح معابر نموده که به منظور بهبود سیما و منظر شهری و صیانت از حقوق شهروندان توسط نیرو‌های اجرایی و امور شهر منطقه هفت جمع آوری و پاکسازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مقام مسئول، نصب تابلو‌ها و بنر‌های تبلیغاتی غیر مجاز برای عابران پیاده و افرادی که قصد گذر از معابر را دارند می‌تواند خطر آفرین باشد و با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و همچنین حفظ زیبای‌های بصری، تابلو‌ها و بنر‌ها و تبلیغات غیر مجاز در سطح منطقه در پیاده روها، تیر‌های چراغ برق، درختان، بولوار‌ها و ... جمع آوری شد.

اکبری گفت: افرادی که به منظور تبلیغات قصد نصب تابلو و بنر دارند می‌توانند با مراجعه به شهرداری و طبق آیین نامه تبلیغاتی در مکان‌های مشخص شده و مجاز اقدام به نصب تابلو تبلیغاتی کنند در غیر این صورت شهرداری اقدام به جمع آوری تابلو‌های غیر مجاز نموده و مطابق قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری منطقه هفت شیراز تابلو ها و بنر ها نصب تابلو منطقه هفت جمع آوری غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۵۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارواش های منطقه یک تهران زیر ذره بین بازرسان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه یک تهران گفت: با هدف کاهش معضلات زیست محیطی و حفظ منابع آب‌های زیرزمینی، کارواش‌های منطقه یک تهران ساماندهی شد.

احسان صفایی افزود: ۲۳ کارواش شناسایی شدند که ۹ مورد متعلق به اماکن نظامی و ۱۳ مورد متعلق به اشخاص حقیقی هستند.

وی گفت: برابر تعامل انجام شده با شرکت آب و فاضلاب همه کارواش‌های اشخاص حقیقی به جز یک مورد که مجهز به شبکه تصفیه فاضلاب بود ملزم به اتصال به شبکه تصفیه فاضلاب شهری شدند.

معاون شهردار منطقه یک به دیگر معضلات کارواش‌ها اشاره کرد و گفت: بهره برداری بی رویه و غیر مجاز از چاه‌های آب و سفره‌های آب زیرزمینی از دیگر معضلات است که در این خصوص نیز ۶ مورد چاه غیر مجاز توسط شرکت آب منطقه‌ای شناسایی شدند که از این تعداد ۲ چاه غیر مجاز طی مراحل قانونی مسدود و ۴ مورد دیگر نسبت به اخذ مجوز از شرکت مذکور اقدام کردند.

او درباره کارواش‌های متعلق به اماکن نظامی نیزگفت: ضمن انجام مکاتبه با امور نهادها، سازمان‌ها و نیرو‌های مسلح مکاتبه و جلسات مشترکی با نمایندگان در اینباره برگزار شد.

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • علت اصلی ساخت و ساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • کارواش های منطقه یک تهران زیر ذره بین بازرسان
  • هرنوع قرارداد رهن و اجاره با اتباع خارجی غیرمجاز ممنوع است
  • اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز
  • اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز اعلام شد
  • اعلام فرآورده‌های گیاهی درمانی غیر مجاز
  • صدور حکم حبس برای متصدی غیرمجاز جمع‌آوری ضایعات
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند