Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی قائدی فرصت کمی برای همراهی تیمش در بازی شب گذشته پیدا کرد

شب گذشته دو لژیونر ایرانی شباب الاهلی، برای این تیم به میدان رفتند.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، شب گذشته از هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال امارات موسوم به «ادنوک»، شباب الاهلی میزبان شارجه بود که با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی احمد نوراللهی به طور ثابت در ترکیب اصلی شباب الاهلی حضور داشت و مهدی قائدی از دقیقه 86 وارد میدان شد تا حضور کوتاهی در این بازی داشته باشد.

تک گل شارجه توسط ملونی 3+90 از روی نقطه پنالتی زده شد تا شارجه به 3 امتیاز ارزشمندی برسد و بالاتر از شباب الاهلی در جدول رده بندی لیگ امارات قرار بگیرد.

با نگاه به آمار بازی علی رغم اینکه شباب الاهلی در این دیدار باخت ولی احمد نوراللهی هافبک سابق پرسپولیس نمایشی عالی داشت و دومین بازیکن برتر تیمش انتخاب شد.

نوراللهی 90 دقیقه بازی کرد و هر چند گلی نزد و پاس گلی نداد ولی در میانه زمین عملکرد خوبی داشت. آمار دریبل های این بازیکن 100 درصد است.

دقت پاس نوراللهی در این بازی بالا بوده موفق شده 77 درصد پاس هایش را به مقصد برساند. ستاره سابق سرخ پوشان در این بازی 59 بار لمس به توپ داشته و 75 درصد پاس های بلندش نیز به مقصد رسیده است.

هافبک تیم ملی کشورمان با عملکرد خوبش نمره 7.4 از 10 را گرفت و به عنوان دومین بازیکن برتر شباب الاهلی مقابل شارجه شناخته شد.

اما در مقابل مهدی قائدی فرصت چندانی در این بازی برای عرض اندام نداشت. ستاره سابق استقلال تنها 4 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد.

قائدی در این مدت کوتاه نتوانست کاری انجام دهد یا تیمش را از شکست فراری دهد. شباب الاهلی با این شکست با 30 امتیاز جایگاه سومی اش را تقدیم شارجه کرد و به رده چهارم سقوط کرد.

اخبار داغ 

فیس در فیس شدن سجاد غریبی و مارتین فورد و تنش بین آنها / فیلم پاسخ مهدی رحمتی به سوالی درباره یزدانی و مرادمند: ما خودمان هم سربازی رفته ایم شزنی: در رگ های پسرم خون اوکراینی جریان دارد؛ وجدانم اجازه نمی دهد مقابل روسیه بازی کنم لیورپول در آستانه تبدیل شدن به پرافتخارترین باشگاه تاریخ انگلستان 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شباب الاهلی مهدی قائدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۵۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه

الاهلی در هفته بیست و هشتم لیگ عربستان با نتیجه دو بر یک برابر یک الریاض شکست خورد.

به گزارش ایسنا ، هفته بیست و هشتم لیگ عربستان با انجام سه بازی آغاز شد.

در حساس ترین بازی الاهلی پرستاره مهمان الریاض بود و با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

تک گل الاهلی را در این بازی فرانک کسیه روی پاس فرمینیو به ثمر رساند.

الاهلی با وجود شکست در این بازی با ۵۲ امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی باقی ماند.

نتایج دیگر دیدارها 

الفیحاء ۱- الطائی ۰

الوحده ۰- الحزم ۲

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • گرامیداشت شهید جاویدالاثر احمد قلی قائدی در بن
  • گل زیبای "مهدی قایدی" در لیگ امارات (فیلم)
  • ببینید | درخشش خیره کننده مهدی قائدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی
  • نوراللهی و ۹۰ دقیقه دوئل با اینیستا در قلب امارات
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • تساوی الوحده در حضور نوراللهی
  • تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده
  • گل مهدی قائدی به النصر امارات / فیلم
  • شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه