Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- جلسه  هماهنگی با محوریت نوروز 1401 با حضور معاونین و مسئولین دوایرداخلی و شرکت های هواپیمایی مستقردر فرودگاه آبادان  تشکیل شد .

به گزارش خبرگزاری آریا از آبادان ،مسعود خواست خدایی مدیر فرودگاه آبادان دراین جلسه گفت : امروزه فرودگاه ها یکی از مهمترین  زیرساخت های سفرمحسوب می شوند و ما به عنوان متولیان و مجریان پروازی در فرودگاه آبادان ، مسئولیت مضاعفی برعهده داریم

خواست خدایی افزود :باتوجه به نزدیک شدن  تعطیلات نوروزی  و افزایش جابجائی مسافر ،تکریم ارباب رجوع در چارچوب رعایت شیوه نامه های بهداشتی ، اصلی ترین محور طرح نوروزی می باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر فرودگاه آبادان گفت : خدمات رسانی یک زنجیره است وبا تلاش و هماهنگی و انسجام بیشتر همه ی حلقه های زنجیره خدمات رسانی متصل گردیده و در نهایت جلب رضایت ارباب رجوع را شاهد می باشیم .

مسعود خواست خدایی ضمن تشکر از کلیه پرسنل واحدهای فرودگاهی و ارگان های مستقر و روسای شرکت های هواپیمایی دامه داد:  محوریت طرح نوروزی فرودگاه آبادان  احترام می باشد. 

ایشان در این جلسه با اشاره  برماهیت  درآمد – هزینه ایی بودن شرکت فرودگاهها  برتاثیر  وصول به موقع صورتحساب های عوارضی و درآمدی تاکید کرد .

وی خاطرنشان کرد : وصول به موقع مطالبات اجرای تعهدات فرودگاهها درتامین ایمنی ، امنیت ،تسهیلات پروازی و مسافری را تسهیل می بخشد .

خواست خدایی با اشاره به شیوع ویروس کرونا وشرایط خاص تعطیلات نوروزی ،ضمن تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی و انجام اکسیناسیون و نظارت بر اجرای از اولویت های برنامه های نوروزی  خاطرنشان نمود : جهت آماده سازی فرودگاه اقداماتی از جمله بهسازی و ساماندهی پارکینگ خودرویی ، بهسازی و راه اندازی سالن ترمینال خارجی انجام شد و زیباسازی محیط پیرامونی در دستور کار قرار دارد .

مدیرفرودگاه آبادان گفت : باتوجه به واکسیناسیون بیش از 60 درصد جمعیت هدف امسال با رشد مسافرت های نوروزی مواجه خواهیم بود لذا برنامه ریزی های جهت افزایش پرواز در مسیر تهران و سایر مسیرهای  دارای متقاضی از جمله بندرعباس ، کیش و مشهد با همکاری شرکت های هواپیمایی در دستور کار قرار دارد .

وی ضمن تاکید بر افزایش پرواز باتوجه به استقبال مسافرین گفت : باهمکاری شرکت هواپیمایی آسمان برقراری3 پرواز به مقصد تهران از اول بهمن ماه 1400 در دستور کار قرار گرفت و در بهمن ماه سال جاری بیش 32 هزار مسافر با  328 فروند پرواز در مسیر آبادان جابه جا شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 27 درصد افزایش داشته است .

خواست خدایی در این جلسه ضمن اشاره به مسئولیت شرکت های هواپیمایی درخصوص افزایش پرواز در مسیرهای پرتردد گفت : این فرودگاه جهت رایزنی با مدیران شرکت های هواپیمایی ،پیگیری و ایجاد زیرساخت های مناسب برقراری پرواز آمادگی لازم را دارد .

پایان پیام./

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فرودگاه آبادان نوروز شرکت های هواپیمایی فرودگاه آبادان خواست خدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۶۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل فرود اضطراری پرواز استانبول تهران چه بود؟

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: «پرواز استانبول - تهران به‌دلیل بدحال شدن یکی از مسافران خود در شامگاه نهم اردیبهشت، ناچار به فرود اضطراری در فرودگاه ارومیه شد.»

محمدعلی نائل قراملکی روز دوشنبه افزود: پرواز شماره ۶۶۲۰ شرکت هواپیمایی آتا در مسیر استانبول - تهران به دلیل وجود بیمار بدحال با درخواست خلبان در فرودگاه ارومیه به زمین نشست.

 
 وی اضافه کرد: پس از فرود این پرواز در فرودگاه ارومیه، رسیدگی به وضعیت بیمار انجام شده و اقدامات اولیه توسط اورژانس مستقر صورت گرفته و بیمار به یکی از بیمارستان‌های ارومیه منتقل شد.

وی اظهار کرد: این پرواز نیز با همکاری نیرو‌های عملیاتی فرودگاه ارومیه در سریع‌ترین زمان ممکن فرودگاه ارومیه را بامداد دوشنبه به مقصد فرودگاه امام ترک کرد.

بیمار بدحال این پرواز پس از بهبودی با هماهنگی‌های صورت گرفته صبح امروز، دوشنبه با پرواز شرکت هواپیمایی آتا عازم تهران شد.

دیگر خبرها

  • ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه شد
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • لغو پرواز مشهد تهران / علت چه بود؟
  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه
  • دلیل فرود اضطراری پرواز استانبول تهران چه بود؟