Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@13:51:33 GMT

تمدید مهلت ثبت طرح در طرح‌های نوآورانه فناوری نانو

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۶۶۱۴۳

تمدید مهلت ثبت طرح در طرح‌های نوآورانه فناوری نانو

ثبت طرح در برنامه نانومچ (Nanomatch) تا ۱۲ اسفندماه تمدید شد.

به گزارش ایسنا، ثبت نام دومین مرحله از فراخوان‌های دوره دهم نانومچ، از یکم تا ۳۰ بهمن ماه برگزار شد که با توجه به درخواست متقاضیان و فناوران، تا ۱۲ اسفندماه تمدید شد. طرح‌هایی که در برنامه ثبت می‌شوند، در گام نخست از چهار جنبه «فنی»، «نو بودن»، «نانومقیاس» و «قابلیت تجاری» مورد ارزیابی قرار می گیرند و در صورت تأیید، وارد مرحله مصاحبه شده و از منظر معیار «تعامل و انگیزه» نیز مورد بررسی قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس فناورانی که به یک نمونه اولیه نانویی دست یافته و طرح آنها دارای پتانسیل تجاری‌ است، می‌توانند تا این تاریخ برای ثبت طرح خود در برنامه طرح‌های نوآورانه فناوری نانو اقدام کنند.

به نقل از ستاد نانو، برنامه طرح‌های نوآورانه فناوری نانو (نانومچ)، برنامه‌ای دائمی در ستاد ویژه توسعه فناوری نانو است که تسهیل فرایند تجاری‌سازی و حمایت از فناوران، پژوهشگران و شرکت‌های نوپای فعال در حوزه نانوفناوری را دنبال می‌کند. در این برنامه، تیم‌های مستعدی که انگیزه لازم برای تجاری‌سازی فناوری خود داشته باشند، می‌توانند از مجموعه‌ خدمات چون تسهیلات، آموزش‌های کسب‌وکاری و مشاوره‌های مورد نیاز در حوزه‌های مختلف بهره‌مند شوند.

شتابدهنده نانویی نانومچ، در مسیر توسعه ایده تا تجاری‌سازی، ثبت اختراع، رصد فناوری، رصد بازار، جذب سرمایه و …، همراه فناوران بوده و به آن‌ها کمک می‌کند تا با توسعه نمونه خود، آماده ورود به صنعت و بازار شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نانو مچ فناوري نانو فناوری نانو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۶۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد

سخنگوی شورای نگهبان از تایید لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی  از تایید لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان

 

طحان نظیف نوشت: "لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران" در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • تمدید کارت ویژه مهاجرین افغانستانی
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • برگزاری مسابقه«سنتز سبز نانوذرات نقره به کمک عصاره لیمو»