Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه اردبیل گفت: ائمه جماعات به وظایف خود در قبال حل مشکلات مردم جامه عمل پوشانده و تلاش خود را در این زمینه به‌کار گیرند تا خواسته‌ها و دغدغه‌های مردم تا حد امکان کاهش یابد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی صبح امروز در دیدار با ائمه جماعات استان اردبیل اظهار داشت: مردم از همه لحاظ به ائمه جماعات اعتماد دارند و در شرایط کنونی که بیکاری و سایر مشکلات عمومی گریبانگیر مردم است، مشکلات خود را با ائمه جماعات درمیان می‌گذارند که از این رو دین بزرگی بر گردن ائمه جماعات گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ائمه جماعات نیز باید به نوبه خود به وظایف خود در قبال حل مشکلات مردم جامه عمل بپوشانند و تلاش و اهتمام خود را در این زمینه به کار گیرند تا خواسته‌ها و دغدغه‌های مردم در این زمینه تا حد امکان کاهش یابد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل ادامه داد: انجام فعالیت‌های فرهنگی کاربردی و متنوع توسط ائمه جماعات استان نیز از دیگر مواردی است که دین بزرگی را بر گردن ائمه جماعات از سوی خداوند متعال قرار داده و برای حل مشکلات مردم گام‌های اساسی برداشته شده است چرا که از مهم‌ترین خصوصیات ائمه جماعات رسیدگی به مشکلات مردم و شریک بودن در غم و شادی مردم است.

موانع و مشکلات نیروگاه شهید باکری در استان سمنان رفع شودهمکاری بین "دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه" برای حل مشکلات استان گیلان ضعیف استمصوبات مجلس نباید سبب ایجاد تورم‌زایی و مشکلات اقتصادی شود

عاملی عنوان کرد: پرداخت به آسیب‌های اجتماعی و ارائه راهکارهای اساسی در این زمینه از اهم مواردی است که باید پیگیری کنیم و در این زمینه بی‌تفاوتی ائمه جماعات قابل قبول نیست و نیازمند اتخاذ تصمیمات اساسی در این زمینه هستیم تا بتوانیم مشکلات و موانع را از سر راه برداشته و به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

وی تصریح کرد: برگزاری جلسات مستمر و بررسی و حل مشکلات مردم برای ایجاد فضای سالم تربیتی در دستور کار قرار گرفته تا با بررسی مسائل روز جامعه بتوانیم مشکلات موجود را برطرف کرده و شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم که این موضوع در حال حاضر به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

انتهای پیام/144/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حل مشکلات مردم ائمه جماعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۶۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای تهران قابل قبول است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۱ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۶ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۷ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۵ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6093695

دیگر خبرها

  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد
  • تنفس هوای قابل قبول در تهران
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • هوای تهران قابل قبول است
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه در بهمئی
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان