Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اراک - آتش سوزی شبانه انبار علوفه در روستای معصومیه اراک با تلاش ۴ ساعته آتش نشانان و استفاده از چند دستگاه لودر و کامیون مهار و خاموش و از سرایت به منازل مسکونی مجاور آن جلوگیری شد.

مسعود آقازیارتی رئیس سازمان آتش نشانی اراک در باره این موضوع توضیحاتی به شرح زیر عنوان کرد.

ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اراک در ساعت ۱۹:۰۵ دقیقه با دریافت خبر بروز آتش سوزی در انبار علوفه، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های شماره ۲۲ و ۱۱ را به ترتیب از کوی صنعتی و کوی الغدیر روانه محل حادثه در جاده تهران، روستای معصومیه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محل حادثه یک انبار مملو از علوفه پرس شده بود که در شب گذشته به دلیل نامعلوم طعمه حریق شده و دود ناشی از این آتش سوزی از فاصله دور قابل مشاهده بود.

در کنار محل آتش سوزی، منازل مسکونی وجود داشت که هر لحظه امکان سرایت آتش به آن‌ها می‌رفت و در صورت سرایت آتش، ضمن بروز خسارت‌های مالی زیاد و نیز به خطر افتادن جان اهالی منزل، عملیات مهار و خاموش سازی آن نیز سخت و دشوار می‌شد.

آتش نشانان با تجهیز خود به لوازم حفاظت فردی و دستگاه‌های تنفسی، به چند گروه تقسیم شده و از چندین جهت و با استفاده از چندین رشته لوله آبدهی آتش نشانی مشغول مهار و خاموش سازی آتش شدند.

نیرو‌های آتش نشانی خیرآباد نیز در این حادثه حضور مؤثر داشتند و با هماهنگی‌های صورت گرفته، چند دستگاه لودر و کامیون به محل حادثه اعزام تا اقدام به جابجایی علوفه‌ها از محل حادثه نمایند.

رئیس سازمان آتش نشانی اراک در پایان گفت: پس از نزدیک به ۴ ساعت عملیات نفس گیر توسط آتش نشانان اراک و خیرآباد، این آتش سوزی به صورت کامل مهار و خاموش شد و نیرو‌های عملیاتی با اطمینان از نبود هر گونه آتش پنهان به عملیات خود خاتمه داده و به ایستگاه‌های خود بازگشتند.

این آتش سوزی خسارت‌های مالی زیادی از خود به جای گذاشت، اما خوشبختانه مصدومی در پی نداشت.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش سوزی انبار علوفه شهرستان اراک مهار و خاموش آتش نشانان آتش نشانی محل حادثه آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۶۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از کنترل حریف انبار کارتن شهرری خبر داد و گفت: آتش در یکی از انبارها کاملا خاموش و انبار دیگر نیز در حال اطفا است و از سرایت آتش به انبارهای مجاور جلوگیری شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، جلال ملکی گفت: دو انبار مسقف هر یک به وسعت حدودی 500 متر در بین چندین انبار دچار حریق شده بود که شعله ور بودند و محدوده‌ای از فضای باز به وسعت هزار متری نیز شعله ور بود.

وی افزود: یکی از انبارها مملو از آسپری، افشانه و ادکلن بود که سقف انبار نیز کاملا دفرمه شده بود که در حال حاضر کاملا خاموش شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در ادامه گفت: در حال حاضر بخش زیادی از حریف انبار لوازم یدکی دوچرخه نیز خاموش شده و آتش به طور کامل تحت کنترل است.

آتش‌سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود

ملکی در پایان با تاکید بر اینکه از گسترش آتش به انبارهای مجاور جلوگیری شده خاطرنشان کرد: کانتینرهای بزرگ کالا در داخل محوطه باز این انبار نیز وجود دارد که یکی از آنها دچار حریق و سپس خاموش شد.

انتهای پیام/ 

 

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری (فیلم)
  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • آتش سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز