Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان نظام وظیفه اعلام کرد: انتظار این است، همانگونه که ورزشکاران و تیم‌های ورزشی از تسهیلات قانونی استفاده می‌کنند، در موعد تعیین شده به خدمت سربازی اعزام شوند و ضمن تمکین به قوانین، همانند سایر جوانان نسبت به ادای تکلیف قانونی اقدام کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با وجود اینکه هفته گذشته اعلام شد سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند دو بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران سرباز هستند و باید خود را به مرکز آموزشی معرفی کنند اما این دو بازیکن از معرفی خود خودداری کرده‌اند و حتی گفته شد که آنها در تمرین‌های تیم استقلال شرکت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین اساس سازمان وظیفه عمومی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به استحضار مردم شریف و ورزش دوست و همچنین هواداران محترم فوتبال می رساند پیرو مباحث مطروحه پیرامون دو تن از بازیکنان ورزش فوتبال کشور بدین وسیله اعلام می‌گردد، این سازمان مجری قوانین و مقررات بوده و در اجرای این مقررات برای تمام تیم‌ها بدون تبعیض و به صورت یکسان رفتار می شود و در این راستا تمام عزیزان را به پیروی از قوانین و مقررات و دوری از تشویش اذهان عمومی دعوت می‌کند.

لازم به تأکید است این سازمان تاکنون نسبت به ارائه تسهیلات به مشمولان ورزشکار اقدام کرده و انتظار این است، همانگونه که ورزشکاران و تیم‌های ورزشی کشور از تسهیلات قانونی استفاده می‌کنند، در موعد تعیین شده به خدمت سربازی اعزام شوند و ضمن تمکین به قوانین و مقررات کشور همانند سایر جوانان این مرز و بوم نسبت به ادای تکلیف قانونی خود به کشورشان اقدام کنند.

از این رو از تمام تیم‌های ورزشی تقاضا می‌شود در زمان انعقاد قرارداد و یا تمدید قرارداد وضعیت مشمولیت سربازی بازیکنان مورد نیاز را بررسی و هماهنگی های لازم را با مراجع ذی صلاح به عمل آوردند.

سازمان نظام وظیفه: مجوز فعالیت‌ ورزشی یزدانی و مرادمند در استقلال به پایان رسید"یزدانی و مرادمند" امروز به مرکز آموزشی سربازی معرفی می‌شوند"یزدانی و مرادمند" باید به سربازی بروند!

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۶۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است

ایسنا/خراسان رضوی حسن موحدیان با بیان اینکه ما هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است، گفت: در حال حاضر سرانه ورزشی ما کم بوده و این ماموریت وزارت ورزش و جوانان است، با این وجود ما برای نشاط و شادابی مردم هزینه می‌کنیم.

حسن موحدیان با حضور در ایسنا به مناسبت روز شوراها در خصوص نقش مدیریت شهری در ورزش حرفه‌ای اظهار کرد: ما دنبال این بودیم که به صورت حرفه‌ای به تیم‌داری وارد شویم اما از نظر قانونی اجازه ورود به ما ندادند.

وی بیان کرد: دیدگاهی هم وجود دارد که تیم‌داری باید در چارچوب قانون باشد تا بعد نتوانند تغییراتی ایجاد کنند؛ زیرا یک جمع هیجانی پای کار می‌آیند که اگر بعد به دلیل هزینه بالا تیم حذف شود، شهرداری با تعدادی جوان هیجانی مواجه می‌شود و امنیت به هم می‌ریزد، به همین دلیل هیات تطبیق فرمانداری از نظر قانونی این کار را تایید نکرد. ما در حال انجام رایزنی‌هایی هستیم اما مشکل قانونی وجود دارد.

موحدیان با بیان اینکه ما در راستای افزایش فضای ورزشی اقدامات زیادی انجام دادیم، عنوان کرد: سالن‌های ورزشی زیادی در برنامه‌های ما وجود دارد و سالن‌هایی را نیز از گذشته به اتمام رساندیم. در بخش‌های زیادی از حاشیه شهر فضای باز ورزشی را با فنس‌کشی ایجاد کردیم که مردم در حال استفاده هستند. ما امسال جام رمضان را برگزار و ۳۰۰۰ جوان و نوجوان را در شب‌های ماه مبارک درگیر کردیم. شورای ششم در ورزش عمومی و همگانی کارهای زیادی انجام داده اما به دلیل موانع قانونی در زمینه ورزش حرفه‌ای نتوانسته اقداماتی را انجام دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: ما هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است. در حال حاضر سرانه ورزشی ما کم بوده و این را قبول داریم اما این ماموریت شهرداری نیست، بلکه ماموریت وزارت ورزش و جوانان است، با این وجود ما برای نشاط و شادابی مردم هزینه می‌کنیم. ۴۰ سالن ورزشی توسط شهرداری ایجاد شده و بسیاری از افراد انتظار دارند خدمات رایگان به آن‌ها ارائه دهیم. باید فکری برای قشری که گرفتار مسائل مالی هستند، بکنیم و در شورا به نتیجه‌ای برسیم تا به این قشر سالن رایگان بدهیم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • تقاضای بررسی لایحه توسعه سواحل مکران اعلام وصول شد
  • اجرای ناقص و ناتمام قوانین یکی از اشکال‌های قانون‌گذاری است
  • آشنایی با قانون مدنی؛ مقدمه
  • مدودف از پاسخ مسکو به مصادره اموال روسیه از سوی واشنگتن گفت
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد | هر سرباز وظیفه از چند مشوق می‌تواند بهره‌مند شود؟
  • ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شدند
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم