Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سپاه چهارمحال و بختیاری، هوشنگ فولادی از آبرسانی شرب ۷۷ روستای چهارمحال و بختیاری به همت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) خبر داد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) اظهار داشت: این قرارگاه در راستای همگرایی و هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف برای خدمت به محرومان استان تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی را از رسالت‌های این قرارگاه دانست و افزود: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در عرصه‌های تخصصی آبرسانی روستایی، راه روستایی، حاشیه‌نشینی شهری، ساخت مسکن، اشتغال و امنیت غذایی طرح‌های محرومیت‌زدایی اجرا می‌کند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) با اشاره به اینکه قرارگاه امام حسن مجتبی آبرسانی به ۱۷ هزار روستا را در کشور متعهد شده است که در مرحله نخست ۱۰ هزار روستا را آبرسانی می‌کند، ادامه داد: سهم چهارمحال و بختیاری از این تعداد ۷۷ روستا است که در مرحله اول ۴۴ روستا آبرسانی می‌شوند.

فولادی در پایان خاطرنشان کرد: در همین راستا به زودی عملیات اجرایی آبرسانی به هفت روستای شهرستان خانمیرزا تحت اشراف این قرارگاه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/68023/م

منبع: فارس

کلیدواژه: بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۶۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به روستای محروم و صعب العبور دره دول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ روستای دره دول با ۳۰ خانوار سال هاست که با وجود سرچشمه های زیاد اما بدلیل کوهستانی بودن و عدم دسترسی به این چشمه ها مشکل آب آشامیدنی داشتند.

بمنظور رفع این مشکل اداره آب و فاضلاب با همکاری فرمانداری و بسیج سازندگی یک مخزن آب ۵۰ مترمکعبی ساخته و ۴ کیلومتر لوله‌ گذاری از سرچشمه آب سرده این روستا واقع در دل کوهای مجاور این روستا تا مخزن جدید را در دستور کار قرار دادند. 

کار انتقال و نصب لوله ها بصورت جهادی  از یک مسير کوهستانی و بسیار سخت و خطرناک توسط بخشداری و دهیاری ،کارکنان آب و فاضلاب بخش ماژین و همچنین نیروهای مردمی روستا پس از ساعت ها و روزها تلاش طاقت‌فرسا صورت پذیرفت و مردم روستا پس از سال ها از نعمت آب آشامیدنی سالم و به میزان کافی برخوردار شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رفع مشکل کمبود آب شرب روستای میرآباد مازول نیشابور
  • آبرسانی به روستای محروم و صعب العبور دره دول
  • آب به روستای توانه در نهاوند رسید
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان
  • طرح جهاد آبرسانی برای ۱۹۸ روستای استان مرکزی
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی