Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین سازمان وظیفه عمومی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد: پیرو مباحث مطروحه پیرامون دو تن از بازیکنان ورزش فوتبال کشور بدین وسیله اعلام می گردد، این سازمان مجری قوانین و مقررات بوده و در اجرای این مقررات برای تمامی تیم ها بدون تبعیض و به صورت یکسان رفتار می شود و در این راستا تمامی عزیزان را به پیروی از قوانین و مقررات و دوری از تشویش اذهان عمومی دعوت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 لازم به تاکید است، این سازمان تا کنون نسبت به ارائه تسهیلات به مشمولان ورزشکار اقدام نموده و انتظار این است، همان گونه که ورزشکاران و تیم‌های ورزشی کشور از تسهیلات قانونی استفاده می کنند، در موعد تعیین شده به خدمت سربازی اعزام شوند و ضمن تمکین به قوانین و مقررات کشور همانند سایر جوانان این مرز و بوم نسبت به ادای تکلیف قانونی خود به کشورشان اقدام کنند.

 از این رو از تمامی تیم های ورزشی تقاضا می شود در زمان انعقاد یا تمدید قرارداد، وضعیت مشمولیت سربازی بازیکنان مورد نیاز را بررسی و هماهنگی های لازم را با مراجع ذی صلاح به عمل آورند.

 حسین زاهدی معاون اجتماعی نظام وظیفه  هم صبح امروز یکشنبه ضمن اعلام این خبر تاکید کرد: این دو بازیکن دیگر اجازه فعالیت فوتبالی ندارند و می‌توانند در محل خدمت‌شان اگر تیم ورزشی باشد در آنجا فعالیت کنند!

وی تاکید کرد: در آبان ماه به استقلالی‌ها گفتیم یزدانی و مرادمند فقط تا نیم فصل می‌توانند در تیم‌شان باشند

کد خبر 660322 برچسب‌ها خبر مهم باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۶۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک مرزبان در مرز هنگه‌ژال بانه

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی تیراندازی افراد ناشناس به برجک نگهبانی در هنگ مرزی بانه یک سرباز به نام «فرزین دلیان» اهل کرمانشاه به فیض عظیم شهادت نائل شد.

تیراندازی افراد ناشناس از مواضع نامشخص مستقر در آن سوی نوار مرزی، به سمت مأموران پاسگاه مرزی هنگه‌ژال، صورت گرفته که متأسفانه، علاوه بر شهادت یکی از کارکنان وظیفه، دو سرباز وظیفه و یک کادر دیگر نیز مجروح شدند که جهت سیر مراحل درمان، به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند.

بررسی‌ها جهت روشن شدن زوایای این جنایت ادامه دارد که اطلاعات تکمیلی، متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 6094852

دیگر خبرها

  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • شهادت یک سرباز در پی تیراندازی به برجک نگهبانی
  • پیکر مرزبان شهید در بانه تشییع شد
  • شهادت مرزبان بانه ای در درگیری با گروهک معاند
  • شهادت یک سرباز وظیفه مرزبان در کردستان
  • شهادت یک سرباز وطیفه مرزبان در کردستان
  • شهادت یک مرزبان در کردستان در پی تیراندازی افراد ناشناس
  • شهادت یک مرزبان در بانه
  • شهادت یک مرزبان در مرز هنگه‌ژال بانه
  • تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری