Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران و بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی روز‌های آینده آسمان تهران نسبتا آفتابی و در برخی ساعات ابری پیش‌بینی می‌شود. فردا ۹ اسفند ماه ۱۴۰۰ آسمان تا حدودی آفتابی و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد خواهد بود.

به گزارش فرارو، طبق پیش بینی‌های هواشناسی امروز آسمان تهران ابری و در برخی ساعات آفتابی و حداکثر و حداقل دما هم ۱۷ و ۸ درجه سانتیگراد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز آسمان تهران نسبتا آفتابی است و دما در طول شب از هشت درجه به مرور و در طول روز به هفده درجه می‌رسد.

پیش‌بینی دمای هوای تهران در چند روز آینده؛ فردا حداکثر دما ۱۶ درجه سانتیگراد خواهد بود

آسمان تهران فردا (۹ اسفند ماه) آفتابی حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و طی روز سه‌شنبه (۱۰اسفند ماه) آفتابی حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و برای روز چهارشنبه (۱۱ اسفند ماه) تا حدودی آفتابی و با حداقل دمای ۱۰ درجه و با حداکثر دمای ۱۸ درجه پیش‌بینی می‌شود.

جدول دمای هوای تهران تا سه روز آینده را ببینید:

وضعیت شاخص آلودگی هوای تهران امروز و فردا

کاهش تندی باد تا اواخر وقت امروز (۹ اسفند ماه) همزمان با افزایش ترافیک شامگاهی باعث افزایش غلظت ذرات معلق خواهد شد که به‌تبع آن برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در برخی مناطق پرتردد دور از انتظار نخواهد بود.

افزایش نسبی تندی باد تا صبح روز دوشنبه (۱۰ اسفند ماه) تا حدودی سبب پراکندگی آلاینده‌ها خواهد شد، هرچند با افزایش تردد خودرو‌ها غلظت ذرات معلق افزایش خواهد یافت. کاهش تندی باد در طول روز از پراکندگی آلاینده‌ها جلوگیری خواهد کرد.

با تداوم پایداری جوی تا اواخر وقت دوشنبه (۱۰ اسفند ماه) و عدم وزش باد مؤثر، غلظت ذرات معلق افزایش خواهد یافت و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در بیشتر مناطق پرتردد پیش‌بینی می‌شود.

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای کشور تا چند روز آینده

امروز سامانه بارشی در برخی نقاط شرق و شمال شرق، ارتفاعات دامنه‌های شرقی البرز، سواحل شرقی خزر و بخش‌هایی از جنوب شرق و مرکز فعال است.

شدت بارش‌ها در گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی خواهد بود.

آسمان تهران صاف در برخی ساعات همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: آب و هوای تهران پیش بینی آب و هوا پیش بینی می شود درجه سانتیگراد آسمان تهران هوای تهران اسفند ماه ۹ اسفند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۶۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری هوای زنجان تا اواسط هفته جاری

ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: هم اکنون آسمان مناطق مختلف استان غالبا صاف است که از بعدازظهر با وزش باد همراه می‌شود.

محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه پایداری هوا تا اواسط هفته جاری ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: تا اواسط هفته جاری بارندگی برای استان پیش‌بینی نشده است و تا روز سه‌شنبه هفته جاری دمای هوا نیز به صورت تدریجی افزایش و از روز چهارشنبه تا آخر هفته دمای هوا در اغلب مناطق استان کاهش می‌یابد و هوا خنک خواهد شد.

وی تصریح کرد: دمای فعلی شهر زنجان ۱۲ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

او با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان چهار و ۲۵ درجه، ابهر چهار و ۲۵، خرمدره ۶ و ۲۳ درجه، آب‌بر ۱۴ و ۲۹ درجه، قیدار ۶ و ۲۱ درجه، سلطانیه ۲ و ۲۳ درجه و ماهنشان ۱۱ و ۲۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش تدریجی دمای هوای تهران در پنج روز آینده
  • چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • تهران دوباره بارانی می شود؟/ پیش‌بینی هوای تهران طی پنج روز آینده
  • آسمان صاف و آفتابی قم تا روز سه شنبه
  • آسمان صاف و آفتابی قم تا روز سه شنبه 
  • آسمانی پایدار و آفتابی تا اواسط هفته در گیلان
  • پایداری هوای قابل قبول برای تهرانی‌ها در یک هفته اخیر
  • پایداری هوای زنجان تا اواسط هفته جاری
  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری طی ۵ روز آتی