Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@19:53:38 GMT

تفهيم اتهام يکي از متهمان پرونده آذويکو

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۶۶۹۹۸

خبرگزاری آریا-وکیل شکات پرونده مدیران شرکت صنعت آذربایجان خودرو ``آذویکو"، از برگزاری نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات این افراد در شعبه 15 دادگاه کیفری یک استان تهران خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رسول کوهپایه زاده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: بر اساس کیفرخواست صادره از دادسرای رسیدگی به جرائم اقتصادی که امروز از سوی نماینده دادستان قرائت شد، اتهام متهمان مشارکت در کلاهبرداری شبکه‌ای از طریق پیش فروش غیرقانونی خودرو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که مدیران این شرکت با سوء استفاده از شرایط تحریمی کشور، مال هزاران حواله دار را برده و ضرر و زیان قابل توجهی از رهگذر این اقدامات مجرمانه سازمان یافته متوجه موکلان و مالباختگان کرده اند، اضافه کرد: در جلسه امروز اتهامات یکی از متهمان این پرونده تفهیم شد.
وکیل شکات این پرونده تاکید کرد: با گذشت حدود 3 سال از این پرونده، شکات و موکلان منتظر برخورد قاطع و قانونی دستگاه قضایی به منظور احقاق حقوق قانونی خود هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اتهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۶۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت فامیل شمخانی به اتهام رشوه ؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، خبر بازداشت موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند و برادرزاده علی شمخانی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی را تایید کرد و گفت: وی به اتهام دریافت رشوه و فساد مالی در آبادان بازداشت شده است.

موعود شمخانی در سال ۱۳۹۴ به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

کد خبر 847875 برچسب‌ها خبر ویژه علی شمخانی

دیگر خبرها

  • اتهام مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی ۲ خواهر در مازندران
  • باند کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی املاک در مازندران متلاشی شد
  • انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران
  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه
  • بازداشت فامیل شمخانی به اتهام رشوه ؟
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • پرونده کثیرالشاکی موسوم گروه "ش" به دادگاه ارسال شد
  • رسیدگی قضائی به اخلال ۶۰۰۰ میلیارد ریالی در نظام اقتصادی
  • پرونده «آمیا»/ صحنه‌گردانان اتهام‌زنی علیه ایران چه کسانی هستند؟