Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز -آقای فتحی در شهرستان مرند گفت: با تمام امکانات و قوا در تامین، توزیع و نظارت بر کالا‌های اساسی همچون مرغ گرم، مرغ منجمد، تخم مرغ، شکر و برنج در شهرستان مرند ورود پیدا کرده ایم و از بابت تامین این کالا‌ها هیچ گونه مشکل و محدودیتی وجود ندارد.

 مشکلاتی که در بازار وجود دارد به دلیل عدم نظارت کافی در توزیع این اقلام بود که از این پس با حضور ماموران، نظارت بر توزیع این محصولات در سراسر استان آذربایجان شرقی افزایش پیدا خواهد کرد تا این کالا‌ها با نرخ مصوب به راحتی در دسترس مردم قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تمام تلاش‌ها بر این است که از همه ظرفیت‌ها برای ایجاد آرامش در بازار استفاده شود.

 میوه شب عید در استان تامین و سهمیه شهرستان‌ها مشخص شده است و در روز‌های آتی به مرور در اختیار شهرستان‌ها قرار داده خواهد شد.

 قیمت عرضه این میوه‌ها ۱۵ تا ۳۰ درصد از قیمت کف بازار پایین‌تر خواهد بود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میوه شب عید جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۷۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله

طرز علی، معاون ارزی مرکز مبادله طلا و ارز  در رسانه ملی در خصوص تامین ارز از ابتدای فروردین تا ۷ اردیبهشت ماه گفت: تامین ارز برای کالای اساسی با نرخ ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ۱۰۲۶ میلیون دلار، برای کالا‌های تجاری با نرخ ۴۱ هزار تومان ۲ میلیارد و ۳۸۳ میلیون دلار و برای واردات در قبال صادرات با نرخ توافقی ۶۸۹ میلیون دلار تامین ارز داشتیم و در مجموع ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار تامین ارز در مرکز مبادله داشتیم.

او همچنین افزود: برای کالا‌های اساسی دارو هم ۹۳۰ میلیون دلار تامین ارز در مرکز مبادله در مدت زمان مشابه صورت گرفته است و برای کالا‌های پزشکی و دارو هم ۹۶ میلیون دلار تامین شده است که در در مجموع یک میلیارد و ۲۶ میلیون دلار ارز تامین شده است.

وی بیان کرد: تامین ارز صنایع از ابتدای سال تا کنون در سامانه نیما ۲ میلیارد و ۳۸۳ میلیون دلار بوده و دربخش واردات در مقابل صادرات ۶۸۹ میلیون دلار تامین شده است.

طرز علی در خصوص آمار تجمیعی معامله شمش طلای مرکز مبادله ایران گفت: تا به امروز ۲۰ حراج انجام شده است که معادل ۲ هزار ۷۱۶ کیلوگرم طلا در این بازار عرضه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • کالا‌های وارداتی که دلارشان ارزان ماند؛ اما تورمشان قد کشید
  • کالا‌های وارداتی که دلارشان ارزان ماند؛ اما تورمشان قد کشید/ رانت ارزی به سود مردم یا وارداتچی ها؟
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله