Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش یکشنبه ایرنا به  نقل از روابط عمومی پلیس بوشهر، سرهنگ جوشن سهرابی با اشاره به تعطیلات پایان سال و نوروز اظهار کرد: انتظار می رود شهروندان برای پیشگیری از سرقت تا حد امکان از خالی نگه گذاشتن منزل خودداری یا سعی شود فرد مراقب در منزل حضور داشته باشد تا خالی از سکنه نماند.

وی با قدردانی از همراهی و مشارکت مردم استان بوشهر در رعایت نکات ایمنی و پیشگیری از وقوع جرائم سرقت تاکید کرد: برای پیشگیری از وقوع سرقت نصب سیستم‌های حفاظتی و دوربین‌های مراقبتی و مداربسته نقش بسزایی در جلوگیری از سرقت و افزایش امنیت منزل دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با بیان اینکه شهروندان باید از نگهداری اشیای قیمتی و طلا و جواهرات در منزل و در دسترس بودن آنها خودداری کنند، گفت: برای نگهداری اشیای قیمتی در صورت امکان از صندوق امانات در بانک‌ها استفاده شود و در مواقعی که مجبور به نگهداری موقت وجوه نقد و اشیای قیمتی در داخل منزل هستند باید از پنهان کردن آن بصورت یک جا خودداری و از گاوصندوق سالم و مطمئن استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه پلیس همواره در کنار مردم قرار دارد و به دنبال برقراری امنیت در جامعه و مبارزه با سارقان است، گفت: در سال جاری عمده سرقت‌های صورت گرفته از منازل شهروندان استان بوشهر بیشتر شامل طلا و جواهرات بوده است که توسط سارقان حرفه‌ای غیربومی و در روزهای تعطیل آخر هفته و در زمان نبود ساکنان در منزل صورت گرفته است.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر تاکید کرد: مردم نسبت به اتومبیل‌ها و موتورسیکلت‌های متوقف و سرنشینان آن در پیرامون منزل خود بی‌تفاوت نباشند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، شماره و سایر مشخصات آنها را یادداشت و سریع به مراکز ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها بوشهر سرقت نوروز پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر سرقت نوروز بوشهر سرقت نوروز پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتظامی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۷۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی اعلام یک فقره سرقت از مزون لباس واقع در محله محمودیه تهران، مأموران پلیس به بررسی این موضوع پرداختند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: با بررسی دوربین‌ها مشخص شد سرایدار ساختمان که از اتباع کشور همسایه بوده با همدستی دو نفر دیگر، نیمه شب اقدام به سرقت لباس‌ها کرده است.

سرهنگ ضرونی بیان کرد: بررسی‌های اولیه نشان می‌داد متهمان از طریق فضای مجازی اقدام به فروش لباس و اموال مسروقه کرده‌اند.

این مقام انتظامی افزود: با به‌کارگیری شیوه‌های نوین پلیسی و در یک اقدام غافلگیر کننده سرایدار ساختمان دستگیر و پس از کشف اموال مسروقه در اتاق سرایداری دو نفر دیگر از همدستان شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان به کلانتری منتقل و پس از تکمیل پرونده متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند و کشف سایر جرایم احتمالی در دستور کار پلیس قرار دارد.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان به ویژه مغازه داران توصیه کرد که فروشگاه‌ها و انبارهای خود را به تجهیزات امنیتی همچون دوربین‌های مداربسته و دزدگیر مجهز کنند.

کد خبر 6089985

دیگر خبرها

  • بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • بهسازی ایستگاه پمپاژ نخل تقی عسلویه
  • طرح‌های مقابله با تنش آبی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد