Web Analytics Made Easy - Statcounter

بال ایرانی تیم فوتبال فاینورد در آستانه بازی با تیم سابقش صحبت‌‌هایی در خصوص این دیدار خاص و وضعیتش در جمع سرخ و سفیدپوشان روتردام کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا جهانبخش که سه فصل سابقه بازی در تیم AZ آلکمار را دارد، در آستانه دیدار بعدازظهر امروز (یکشنبه) فاینورد مقابل تیم پیشین  خود در هفته بیست‌وچهارم اردویژه هلند، گفت: تقابل با AZ آلکمار به هر حال بازی خاصی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی نه‌تنها برای من، بلکه برای آرنه اسلات (سرمربی فاینورد) و دستیارانش یعنی مارینو پوسیچ و گاس تیل و پزشک تیم‌مان یعنی یوست فن‌در هوئک (همگی سابقه فعالیت در AZ آلکمار را داشته‌اند)، خاص خواهد بود.

وی افزود: به شخصه دوران واقعاً خوبی را در AZ آلکمار داشتم، در این تیم بود که بهترین گلزن لیگ لقب گرفتم و رابطه خوبی با تمامی افراد این باشگاه دارم. بی‌صبرانه منتظر دیدن چهره‌های آشنا هستم. من لحظات خاصی را در AZ آلکمار و ورزشگاه خانگی‌اش تجربه کردم، برای همین بازی در خانه این تیم همیشه برای من خاص است. حالا به عنوان بازیکن فاینورد و برای کسب بهترین نتیجه با تیم به آنجا می‌روم. ما در مسیر درستی هستیم و امیدواریم بتوانیم با همین روند به کارمان ادامه دهیم.

جهانبخش که در سال 2018 از AZ آلکمار جدا و به برایتون در لیگ برتر انگلیس پیوست و پس از سه فصل حضور در این تیم در نهایت در تابستان اخیر به فاینورد ملحق شد، در این خصوص اظهار داشت: برای من خیلی خوب بود که باشگاه بزرگی همچون فاینورد نسبت به جذب من علاقه‌مند بود. با چند نفر در مورد شهر روتردام و باشگاه فاینورد و البته شخص آرنه اسلات صحبت کردم و سپس تصمیم گرفتم به فاینورد ملحق شوم. من همیشه با آرنه اسلات در تماس بودم و او در خصوص برنامه‌هایی که در فاینورد دارد با من صحبت می‌کرد که برنامه‌های او را دوست داشتم.

تمجید ویژه فن‌باستن از سوپرگل جهانبخش

بال ایرانی فاینورد با اشاره به اینکه هنوز به فرم و شکل ایده‌آلش نرسیده است، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: تنها سعی می‌کنم آرامشش را حفظ کنم و کار اشتباهی نکنم. من تجربه کافی برای انجام این کار را دارم. با همین روند به کارم ادامه می‌دهم و می‌دانم که کیفیت لازم برای کمک به تیم را دارم. گاهی اوقات اوضاع آن‌طور که می‌خواهم پیش نمی‌رود اما مهم این است که ناامید نمی‌شوم و به کارم ادامه می‌دهم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در بخش پایانی صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: صادقانه باید بگویم، فشار بیرونی را احساس نمی‌کنم. من در خانه زیاد فوتبال نمی‌بینم و در شبکه‌های اجتماعی واکنش هواداران را دنبال نمی‌کنم. وقتی همه چیز خوب پیش می‌رود، همه خوشحال می‌شوند اما وقتی همه چیز آن‌طور که باید پیش نمی‌رود. آنها ناامیدانه واکنش نشان می‌دهند، به همین دلیل سعی می‌کنم واکنش هواداران به عملکردمان را دنبال نکنم.

جهانبخش 28 ساله این فصل در 30 بازی برای فاینورد به میدان رفته و آمار هشت گل‌زده و سه پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فاینورد اردویژه علیرضا جهانبخش اردویژه علیرضا جهانبخش AZ آلکمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۷۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم

به گزارش ورزش سه، استیون جرارد سرمربی انگلیسی الاتفاق عربستان و بازیکن سابق لیورپول در گفتگو اختصاصی که با رسانه لیگ عربستان داشت درباره نکات شخصی زندگی‌اش صحبت کرده است.

او ابتدا گفت: من به ورزش علاقه زیادی دارم، بنابراین سعی می‌کنم در این رشته بمانم و شغلی مرتبط با فوتبال یا شاید ورزش دیگری پیدا کنم. در دوران کودکی تنها اوقات فراغت من این بود که در تلویزیون به تماشای فوتبال بنشینم.

او ادامه داد: توصیه‌ای که من به بازیکنان جوان می‌کنم این است که رویاهای خود را محدود نکنند و تا زمانی که به آن‌ها نرسیدند، سخت و با پشتکار باشید. آدم‌های موفق با انگیزه و منظم هستند و تا زمانی که به موفقیت برسید، من معتقدم که باید این مسیر را ادامه دهند.

جرارد در مورد انتخاب سه بازیکن خود برای پیوستن به تیم تاریخی مدنظرش گفت: زین الدین زیدان را قطعا انتخاب خواهم کرد، زیرا او الگوی نسل من بود و بهترین هافبک جهان بود، بنابراین زیدان را انتخاب خواهم کرد. بعد از آن هم رونالدو و مسی را انتخاب می‌کنم که بهترین بازیکنان جهان در دوران بازیگری من بودند و به رقابت با آنها افتخار می‌کنم.

مربی انگلستانی الاتفاق در خصوص نحوه شخصی خودش پاسخ داد: وقتی سر کار نیستم، فقط به خانواده فکر می‌کنم. من فردی هستم که خیلی به خانواده‌ام وابسته هستم و 3 دختر و یک پسر دارم که همیشه با آنها فوتبال بازی می‌کنم و با آنها درباره فوتبال بدون خسته شدن صحبت می‌کنیم. برای خانه رفتن همیشه مشتاق بودم چون می‌دانم یک خانواده دوست‌داشتنی منتظر من هستند.

دیگر خبرها

  • ده‌‌روسی: بازگشت رم به چمپیونزلیگ غیرممکن بود
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • مربی جهانبخش میراث‌دار کلوپ شد / آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول کیست؟
  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم
  • درک کویت: اسلوت خودش است و از کسی کپی نمی‌کند؛ لیورپول انتخاب خیلی خوبی انجام داد
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • جهانبخش وارد لیگ قهرمانان اروپا شد
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم