Web Analytics Made Easy - Statcounter

لژیونرهای کشورمان روز گذشته در ترکیب تیم‌هایشان به میدان رفتند و درخشیدند.

خبرگزاری میزان - لژونرهای فوتبال کشورمان شب گذشته نیز در ترکیب تیم‌هایشان به میدان رفتند که عملکرد نسبتاً موفقی نیز از خود به نمایش گذاشتند.

لیگ برتر پرتغال - هفته بیست و چهارم| ماریتیمو یک - اسپورتینگ یک

تیم فوتبال ماریتیمو شب گذشته در هفته بیست و چهارم لیگ برتر پرتغال به مصاف اسپورتینگ، مدافع عنوان قهرمانی رفت که این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماریتیمو از ابتدا علی علیپور مهاجم سابق پرسپولیس را در ترکیبش در اختیار داشت. مهاجم ایرانی برای تیمش ۷۷ دقیقه بازی کرد، اما موفق به گلزنی نشد.

ماریتیمو را با ۲۹ امتیاز و قبل از انجام سایر مسابقات هفته به رده هشتم جدول رسید. علیپور در روز کم‌کار خود یک شوت زد و ۳ بار هم مرتکب خطا شد. 

یاران علیپور با متوقف کردن اسپورتینگ کمک بزرگی به تیم پورتو برای رسیدن به عنوان قهرمانی کردند.

لیگ حرفه‌ای امارات - هفته هفدهم| شارجه یک - شباب‌الاهلی صفر

شب گذشته از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امارات موسوم به «ادنوک»، شباب الاهلی میزبان شارجه بود که با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. در این بازی احمد نوراللهی به طور ثابت در ترکیب اصلی شباب الاهلی حضور داشت و مهدی قایدی از دقیقه ۸۶ وارد میدان شد تا حضور کوتاهی در این بازی داشته باشد.

تک گل شارجه توسط ملونی ۳+۹۰ از روی نقطه پنالتی زده شد تا شارجه به ۳ امتیاز ارزشمندی برسد و بالاتر از شباب الاهلی در جدول رده بندی لیگ امارات قرار بگیرد.

نوراللهی که ۹۰ دقیقه در میدان حضور داشت، ۳ موقعیت گل برای هم‌تیمی‌هایش خلق کرد. شباب‌الاهلی با این شکست ۳۰ امتیازی ماند و جایگاه سوم را به شارجه واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: عملکرد لژیونرها در روز گذشته| پیروزی ماریتیمو با درخشش علیپور

انتهای پیام/

برچسب ها: لژيونرها احمد نوراللهی مهدی قایدی علی علیپور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لژيونرها احمد نوراللهی مهدی قایدی علی علیپور شباب الاهلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۷۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرش هاشمی، مهاجم جوان تیم فوتبال پیکان، در بازی با شمس‌آذر قزوین در دقیقه 69 مسابقه به جای محمدجواد آزاده به میدان آمد و فرصت حضور در میدان را پیدا کرد و در آستانه گلزنی هم قرار گرفت، اما ضربه او دقت کافی را نداشت و از کناره دروازه جعفرپور به بیرون رفت.

هاشمی در سه بازی اخیر پیکان به عنوان جانشین به میدان آمده بود و در بازی با شمس‌آذر فرصت بیشتری برای حضور در زمین به او داده شد، او در بازی مقابل مس رفسنجان و هوادار در دقایق پایانی وارد زمین شد و در این مسابقه از دقیقه 69 به زمین آمد.

رضا عنایتی که علاقه خاصی به استفاده از بازیکنان جوان دارد، این بازیکن را در بازی‌های اخیر پیکان مورد استفاده قرار داده و با بیشتر کردن دقایق حضور او را به عنوان یکی از بازیکنانی که برای تغییر روند مسابقه استفاده خواهد کرد آماده حضور در زمین می‌کند.

مهاجم تیم پیکان در بازی شمس‌آذر نفوذ فوق‌العاده‌ای به داخل محوطه جریمه شمس‌آذر داشت و با سرعت بالایی که داشت مدافعان این تیم را سورپرایز کرد، اما ضربه محکم او دقت کافی را نداشت و با فاصله اندک از کنار دروازه جعفرپور به بیرون رفت.

آرش هاشمی اگر در این مسابقه موفق به گلزنی می‌شد، جایگاه خوبی در ترکیب پیکان پیدا می‌کرد و در سومین حضور لیگ برتری خود می‌توانست اولین گل خود را هم به ثمر برساند.

دیگر خبرها

  • حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)
  • پوچتینو: هر هفته تحت فشار هستم؛ مدیران چلسی تصمیم‌شان را بگیرند
  • الاهلی و حسرتی به نام قایدی!
  • شاهین رئال قصد فرود ندارد!
  • انتقاد غافلگیرکننده توخل از فوق ستاره بایرن!
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد
  • اتحاد کلبا قدر گل قایدی را ندانست
  • ارتش تک‌نفره قایدی برای صعود به فینال کافی نبود
  • اتحاد کلباء با وجود گل قایدی، مغلوب الوصل شد
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو