Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی دوچرخه‌سواری جاده ایران حضور در یکی از مسابقات ترکیه را از دست داد و اواخر اسفند در دومین مسابقه ترکیه می شود. 

به گزارش ایسنا، تیم ملی دوچرخه سواری ایران قرار بود پیش از حضور در مسابقات قهرمانی جاده آسیا که اوایل فروردین در تاجیکستان برگزار می‌شود، در دو مسابقه ترکیه شرکت کند. اکنون مشخص شده است که تیم مردان ایران حضور در یکی از این مسابقات را از دست می دهد و تنها در مسابقه‌ای که در اواخر اسفند برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود وفایی سخنگوی فدراسیون دوچرخه سواری در مورد علت اینکه تیم ایران در اولین مسابقه ترکیه شرکت نمی‌کند به ایسنا گفت:  رکابزنان هنوز موفق به دریافت ویزای تاجیکستان نشده‌اند از این رو اگر به مسابقه اول ترکیه اعزام می شدند، دوباره باید به ایران برمی گشتند تا ویزای خود را دریافت کنند و دوباره به ترکیه می رفتند تا در مسابقه دوم شرکت کنند و سپس از همان جا راهی تاجیکستان می شدند.  از آنجا که مقرون به صرفه نبود بنابراین تصمیم گرفته شد که تیم ایران در مسابقه اول شرکت نکند از طرفی مسابقه دوم برای ما از اهمیت بیشتری برخوردار بود. البته تیم بانوان ما در هر دو مسابقه خود شرکت می‌کنند چون مسابقه آنها زودتر برگزار می شود و پس از پایان مسابقه، به ایران برمی‌گردند تا ویزای خود را دریافت می‌کنند و از ایران راهی تاجیکستان  میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا می شوند. 

او در پاسخ به این پرسش که بهتر نبود برای گرفتن ویزا زودتر اقدام می‌کردند تا رکاب زنان برای حضور در مسابقات ترکیه به مشکل بر نخورند؟ گفت: ما این کار را انجام داده بودیم اما متاسفانه تاجیکستان برای صدور ویزا بسیار کند عمل می کند. آنها حتی هنوز برنامه مسابقات پیشکسوتان را هم که به ما نداده اند و ما نگران این هستیم که با این روند چگونه قرار است مسابقات قهرمانی آسیا را برگزار کنند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دوچرخه سواری تیم ملی دوچرخه سواری جاده دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۷۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات شطرنج شهر‌های آسیا که به میزبانی خانتی مانسیسک روسیه برگزار شد، با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید. تیم‌هایی از آسیا و اروپا در این رویداد که تحت عنوان شهر‌های آسیا برگزار شد، حضور داشتند.   تیم پسران کشورمان در این مسابقات با کسب ۱۶ امتیاز دوم شد و تیم دختران ایران نیز با کسب ۹ امتیاز تیمی در جایگاه ششم جدول ۱۵ تیمی مسابقات قرار گرفت.   تیم امید شطرنج پسران کشورمان با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و تیم دختران ایران نیز با ترکیب آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف در این مسابقات حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • پیشگیری از سرقت دوچرخه و موتورسیکلت با ساخت پارکینگ هوشمند
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • حضور رسانه‌های ترکیه در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • بازدید هیئت‌های تجاری قطر و ترکیه از دستاورد‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی
  • رسمی؛ حسن یزدانی بدون مسابقه به المپیک پاریس می رود
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • برای تماشای بازیگران ترکیه‌ای یا قصۀ شمس و مولانا؟