Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارشناس اماراتی معتقد است مهدی قائدی باید بیشتر برای شباب الاهلی بازی کند

مهدی قائدی شب گذشته فرصت کمی برای بازی کردن پیدا کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، شباب الاهلی دبی شب گذشته در هفته هفدهم لیگ برتر امارات به مصاف شارجه رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

احمد نوراللهی بازیکن ملی پوش کشورمان در این بازی برای شباب الاهلی 90 دقیقه بازی کرد اما مهدی قائدی ستاره سابق استقلال در این بازی تنها 5 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تحلیل این بازی در شبکه «ابوظبی اسپورت»، موسی عباس یکی از کارشناس اماراتی به شدت از مهدی علی سرمربی شباب الاهلی دبی به خاطر نیمکت نشین کردن مهدی قائدی انتقاد کرد و گفت:

مهدی علی مربی بزرگی است و سابقه مربیگری در تیم ملی امارات را دارد. او نباید درباره مسائل داوری صحبت کند و این موضوع را باید به اهل فنش بسپارد. وظیفه کاپیتان مهدی این است تا درباره تاکتیک تیم بهترین تصمیم را بگیرد.

وی افزود:

عجیب ترین تصمیم در این بازی نیمکت نشین کردن بازیکنی مثل مهدی قائدی است. بدون تعارف قائدی در لیگ امارات و در هر لیگ آسیایی یکی از بهترین بازیکنان آسیا به شمار می آید. این بازیکن توانایی بالایی دارد و دلیل نیمکت نشینی اش را متوجه نمی شوم.

این کارشناس در ادامه تمجید از ستاره ایرانی، گفت:

مهدی قائدی بازیکنی شبیه اسماعیل مطر(اسطوره تیم ملی امارات) است. او بازیکنی با ویژگی‌ها و توانایی بالا است و باید آزادی عمل بیشتری داشته باشد تا بتواند تاثیرگذار باشد. او در این بازی کمتر از 5 دقیقه فرصت پیدا کرد و این برای بازیکنی در سطح قائدی کافی نیست.

اخبار داغ 

واکنش رضا درویش به حرکت عجیب مدیرعامل استقلال: این رفتارها برای یک فرد 15-16 ساله است که دنبال فالوور می‌ گردد / فوتبال برتر عذرخواهی مصطفی آجورلو از برخوردش با یک خبرنگار وویچک شزنی: حتی اگر لهستان 3-0 بازنده شود، خیال‌مان راحت است کار درست را کرده‌ایم گل دوم کیلیان ام باپه به سنت آتین روی حرکت زیبا و پاس مسی (پاری سن ژرمن 2-1 سنت آتین) 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شباب الاهلی مهدی قائدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۷۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زننده گل ۴۰متری به بیرانوند نیمکت‌نشین شد

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در بهمن ماه سال گذشته و در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر موفق شد پرسپولیس را با یک گل در اراک شکست دهد.

در آن بازی امیر نوری گلی فوق‌العاده‌ و از راه دور به علیرضا بیرانوند زد که می‌تواند یکی از زیباترین گل‌های فصل باشد.

حالا در تقابل دوباره دو تیم در جام حذفی، در روزی که علیرضا بیرانوند به علت مصدومیت غایب است، امیر نوری نیز نیمکت‌نشین شده و جای خود را در ترکیب اصلی به بهروز نوروزی‌فرد داده است.

امیر نوری احتمالا در نیمه دوم با نظر مجتبی حسینی به زمین خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده
  • زننده گل ۴۰متری به بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!