Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین زهی گفت: دشمن تلاش می کند تا با دسیسه های مختلف امنیت حاکم در ایران اسلامی را برهم زد و با استفاده از جنگ نرم موجب جدایی مردم از نظام شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مولوی عبدالخالق حسین زهی امام جمعه اهل سنت مهرستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون؛ بیان کرد: انقلاب اسلامی در طول عمر با برکت خود با مشکلات و معضلات فراوانی از جمله جنگ تحمیلی و جنگ نرم مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: امروز منظور از جهاد تبیین که مقام معظم رهبری چندی پیش در فرمایشات گوهر بار خود فرمودند این است که به بیان واقعیت ها و حقایق انقلاب اسلامی بپردازیم.

امام جمعه اهل سنت مهرستان ادامه داد: اگر حقیقت انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن برای نسل جوان به خوبی بیان شود منجر به وفاداری بیش از پیش جوانان به انقلاب و نظام می شود.

مولوی حسین زهی خاطر نشان کرد: مسئولین نیز باید صادقانه و جهادی در میدان عمل کار کنند تا آبادانی را بیشتر شاهد باشیم چرا که این امر موجب خوشنامی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می شود.

وی تصریح کرد: امروز باید هوشیار باشیم به دلیل اینکه دشمن از هر سو و با هر ابزاری علیه انقلاب اسلامی و امنیت حاکم در ایران دسیسه چینی می کند.

امام جمعه اهل سنت مهرستان گفت: بیان خوبی ها و دستاوردهای انقلاب در این برهه از زمان بسیار ضرورت دارد و از سوی دیگر می طلبد مسئولیت برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم با توان مضاعف پای کار باشند تا معضلات جامعه مرتفع شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۷۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و سالروز شهادت استاد مطهری از مربیان عقیدتی سیاسی، هادیان سیاسی، مدیران برتر عقیدتی نظارت ومدیران شعب عقیدتی سیاسی تجلیل شد.

آیت الله عباسی منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم به تبیین نقش عقیدتی سیاسی در نشر ارزش‌های اسلامی و گسترش مفاهیم و اصول انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: در گام دوم انقلاب مربیان عقیدتی سیاسی برای تبیین دست آورد‌های پرشمار انقلاب بخصوص برای نسل جوان رسالت سنگینی برعهده دارند.

دیگر خبرها

  • شهید مطهری چهره‌ای ماندگار در عرصه جهاد تبیین
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • تنش مدیریتی: جنگ روانی دشمنان بارسا یا واقعیت
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان