Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین - شادی همایونی؛ به گزارش مرکز آمار ایران، در بهمن ماه ١٤٠٠ عدد شاخص کل برای خانوارهای کشور به ٣٩٦,٤ رسید که نسبت به ماه قبل ٢.١ درصد افزایش نشان می­‌دهد. در این ماه بیشترین نرخ تورم ماهانه خانوارهای کشور مربوط به استان‌ مازندران با ٤.١ درصد و کمترین نرخ تورم ماهانه مربوط به استان بوشهر با ١.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

٠ درصد است.

 درصد تغییر شاخص کل نسبت به ماه مشابه سال قبل یعنی تورم نقطه به نقطه برای خانوارهای کشور ٣٥,٤ درصد است. بیشترین نرخ تورم نقطه به نقطه مربوط به استان مازندران با ٤٢.٤ درصد و کمترین آن مربوط به استان سیستان و بلوچستان  با ٢٨.٧ درصد است.

 نرخ تورم 12 ماهه منتهی به بهمن ماه ١٤٠٠ برای خانوارهای کشور به عدد ٤١,٤ درصد رسید. بیشترین نرخ تورم 12 ماهه مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد با ٤٩.٢ درصد و کمترین آن مربوط به استان قم با ٣٧.٨ درصد است.

کهگیلویه و بویراحمد و ایلام در صدر لیست تورم شهری

در بهمن ماه ١٤٠٠ عدد شاخص کل برای خانوارهای شهری به ٣٩١,٧ رسید که نسبت به ماه قبل ٢.٠ درصد افزایش نشان می دهد. در این ماه بیشترین نرخ تورم ماهانه خانوارهای شهری مربوط به استان مازندران با ٤.٠ درصد و کمترین نرخ تورم ماهانه مربوط به استان‌ کرمان با ٠.٨ درصد است.

درصد تغییر شاخص کل نسبت به ماه مشابه سال قبل یعنی تورم نقطه به نقطه برای خانوارهای شهری کشور ٣٥,٣ درصد است. بیشترین نرخ تورم نقطه به نقطه خانوارهای شهری مربوط به استان مازندران با ٤٢.١ درصد و کمترین آن مربوط به استان سیستان و بلوچستان با ٢٨.٩ درصد است.

نرخ تورم 12 ماهه منتهی به بهمن ماه ١٤٠٠ برای خانوارهای شهری به عدد ٤٠,٨ درصد رسید. بیشترین نرخ تورم 12 ماهه مربوط به استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و ایلام ٤٧.٥ درصد و  کمترین آن  مربوط به  استان قم ٣٧.٧ درصد است.

تورم روستایی کهگیلویه و بویراحمد به 52.8 درصد رسید

در بهمن ماه ١٤٠٠ عدد شاخص کل برای خانوارهای روستایی به  ٤٢٢,٧ رسید که نسبت به ماه قبل ٢.٧ درصد افزایش داشته است. در این ماه بیشترین نرخ تورم ماهانه خانوارهای روستایی مربوط به استان‌ قم با ٥.٥ درصد و کمترین نرخ تورم ماهانه مربوط به استان خراسان شمالی با ٠.٩ درصد است.

درصد تغییر شاخص کل نسبت به ماه مشابه سال قبل یعنی تورم نقطه به نقطه برای خانوارهای روستایی ٣٥,٨ درصد است. بیشترین نرخ تورم نقطه به نقطه مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد با ٤٤.١ درصد و کمترین آن مربوط به استان همدان با ٢٦.٤ درصد است.

نرخ تورم 12 ماهه منتهی به بهمن ماه ١٤٠٠ برای خانوارهای روستایی به عدد ٤٤,٢ درصد رسید. بیشترین نرخ تورم 12 ماهه مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد با ٥٢.٨ درصد و کمترین آن مربوط به استان­ همدان ٣٧.٧ درصد است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تورم کهگیلویه و بویراحمد نرخ تورم تورم شهری تورم خانوار تورم ماهانه کهگیلویه و بویراحمد خانوارهای روستایی تورم نقطه به نقطه بیشترین نرخ تورم نرخ تورم ماهانه خانوارهای شهری خانوارهای کشور برای خانوارهای نرخ تورم 12 ماهه مازندران با ٤ بهمن ماه ١٤٠٠ نسبت به ماه درصد رسید شاخص کل ١ درصد ٧ درصد ٨ درصد ٤ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۷۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد.

طی حکمی از سوی دکتر چگنی؛ معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، «حمید طالبی» به عنوان «سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویر احمد» منصوب شد.

وی همچنین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب و جهاددانشگاهی شیراز تدریس دروس تخصصی رشته مهندسی نفت را برعهده داشته است.

همچنین طی حکمی جداگانه به پاس زحمات ریحان بهادر مدیرعامل سابق که از ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ تاکنون این مسئولیت را برعهده داشت قدردانی به‌عمل آمد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی: تورم نقطه‌به‌نقطه در فروردین به کمتر از ۳۵ درصد رسید
  • پاسخ همتی به انتقاد خبرگزاری دولت
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • بانک مرکزی: تورم ۲۷ درصد کاهش یافت!
  • بانک مرکزی رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم را تکذیب کرد
  • «همتی» در نقاب رییس بانک مرکزی سوئیس/سلطان چاپ پول چه کرد؟