Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@02:17:44 GMT

۳۴ میلیارد ریال حقوق دولتی از معادن ایلام وصول شد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۶۷۹۰۵

۳۴ میلیارد ریال حقوق دولتی از معادن ایلام وصول شد

به گزارش ایرنا، ولی باج روز یکشنبه در گفت و گویی بیان کرد: ذخایر معدنی استان ایلام بیشتر تنوعی از مصالح ساختمانی چون بیتومین، سنگ گچ، سنگ آهک، کلسیت، سیلیس، شن، ماسه، لاشه و مالون، آلوویوم آهکی، شیل و مارن، مرمریت و سلستین است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت های معدنی سطح استان، امسال تاکنون سه فقره گواهی کشف مواد معدنی صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام یادآور شد: همچنین در این مدت ( ابتدای سال جاری تاکنون) تعداد هفت پروانه بهره برداری از معادن با ظرفیت استخراج ۲۶۰ هزارتن مواد معدنی در استان صادر شده است.

باج اضافه کرد: برای فعال سازی این واحدهای معدنی ۲۷۴ هزار و ۵۷۳ میلیون ریال سرمایه گذاری از سوی بخش خصوصی صورت گرفته است.

وی با اشاره به رعایت اصول محیط زیستی در صدور پروانه های برداشت مواد معدنی، گفت: سال جاری ۲۲ فقره اجازه برداشت با میزان استخراج یک هزار و ۱۵۹ تن مواد معدنی صادر شده است.

به گزارش ایرنا، ظرفیت تولید سالانه معدن در ایلام ۱.۹ میلیون تن است که بیش از ۱۳ نوع ماده معدنی در معادن استان استخراج می شود.

برچسب‌ها ایلام قانون معادن صنعت و معدن و تجارت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام قانون معادن صنعت و معدن و تجارت ایلام قانون معادن صنعت و معدن و تجارت مواد معدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۷۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد

محمدرضا حسین‌نژاد در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: در سی و ششمین جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست به ریاست رئیس جمهور، با صدور مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن سرب و روی آلبلاغ اسفراین موافقت شد.

وی در ادامه افزود: در این جلسه پس از توضیحاتی درباره مناطق چهارگانه محیط زیست، مورد بازنگری و اصلاح قرار گرفت و با صدور مجوز بهره‌برداری معدن سرب روی آلبلاغ شهرستان اسفراین موافقت شد و مورد تصویب شورای عالی محیط زیست قرار گرفت.

کد خبر 6095327

دیگر خبرها

  • جان باختن یک کارگر در معدن زغال‌سنگ هشونی کوهبنان
  • اکتشاف ۴ ماده معدنی ارزشمند در خوسف
  • تعارضات محیط زیستی ۲ معدن بزرگ زنجان رفع شد
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ صادر شد
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد
  • وابستگی اقتصاد به بانک‌ها چالش‌آفرین است
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی 
  • بردسکن، جزیره گنج دورافتاده خراسان رضوی
  • چه نوع آبی برای سلامتی مفید است؟