Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرور مجازی چیست و چرا برای ترید در بایننس به آن نیاز داریم؟

سرور مجازی یا VPS بخشی از یک سرور اختصاصی است که افراد بعد از خرید آن، می‌توانند از آن استفاده‌های مختلفی داشته باشند. شما هم می‌توانید با خرید VPS برای بایننس تمام محدودیت‌های بایننس را دور بزنید و راه را برای موفق شدن در تجارتتان هموار کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور کلی به دلیل اینکه تحریم‌های مختلفی علیه کشور ما به وجود آمده است، بایننس از ارائه خدمات به افرادی که با آی پی ایران وارد می‌شوند، خودداری می‌کند.

برای اینکه شما بتوانید در بایننس فعالیت کنید، نیاز به این دارید که آی پی خود را تغییر دهید و با موقعیت مکانی کشور دیگری وارد شوید. برای تغییر دادن آی پی چند راه مقابل شما قرار دارد.

راه اول برای تغییر دادن آی پی این است که شما از VPN استفاده کنید اما به دلایل مختلفی این کار امنیت معاملات شما را زیر سوال خواهد برد و به این ترتیب نمی‌توانید ترید امنی را تجربه کنید.

اما راه دوم که بسیار امن و مطمئن است، استفاده از VPS برای بایننس خواهد بود. با استفاده از سرور مجازی مخصوص بایننس، دیگر شما نگران امنیت معاملاتتان نخواهید بود و به همین دلیل است که بسیاری از افراد فعال در این حوزه، از VPS مخصوص استفاده می‌کنند.

استفاده از روش اول به دلیل اینکه هر لحظه امکان دارد VPN قطع شود و آی پی شما تغییر کند، امن نخواهد بود. توجه داشته باشید که اگر بایننس متوجه چنین کاری شود، بدون شک شما را در لیست سیاه خود قرار می‌دهد و دیگر نمی‌توانید فعالیتی داشته باشید.

اما با استفاده از سرور مجازی‌های مخصوص بایننس، شما نگران تغییر کردن آی پی خود نخواهید بود زیرا آی پی با استفاده از VPS همواره ثابت خواهد بود.

برای مثال، در صورتی که VPS بایننس کشور آلمان را خریداری کنید، با استفاده از آن سرور مجازی موقعیت مکانی شما همواره کشور آلمان تشخیص داده می‎شود و تا زمانی که از آن استفاده کنید، همین آی پی باقی خواهد ماند.

بهترین VPS برای بایننس چیست؟

بهترین سرور مجازی برای ترید کردن و فعالیت در بایننس باید دارای مشخصات و ویژگی‌های خاصی باشد. در ادامه قصد داریم مشخصات یکی از بهترین سرورهای مجازی برای بایننس یعنی Cloudzy را به شما معرفی کنیم.

میزان و کیفیت منابع اختصاصی

بدون شک بهترین سرور مجازی بایننس باید نیازهای شما را از نظر منابع به صورت کامل برطرف نماید. البته فقط میزان و اندازه منابع اهمیت ندارد و باید در کنار آن، کیفیت بالایی هم داشته باشد.

در واقع سرور مجازی که از آن برای معاملات و ترید در بایننس استفاده می‌کنید، باید نیازهای شما از نظر فضا را با کیفیت بالایی برطرف نماید. در صورتی که هر کدام از این دو وجود نداشت، باید VPS خود را تغییر دهید.

سرور مجازی Cloudzy یکی از بهترین سرورهای مجازی است؛ این سرویس با پلن‌های متفاوتی که در مقابلتان قرار می‌دهد، به راحتی نیازهای مربوط به منابع شما را برطرف خواهد کرد.

کیفیت سرورهای کلودزی که یک VPS برای بایننس است در سطح بالایی قرار دارد و در حال حاضر با بهترین سرویس‌های VPS ترید در دنیا رقابت می‌کند.

امنیت

بهترین VPS برای بایننس باید امنیت بالایی داشته باشد. فاکتور امنیت جزء مهم‌ترین فاکتورها در خرید و فروش ارزهای دیجیتال است و به هیچ عنوان نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

اگر شما هم تریدر رمز ارزها در بایننس هستید، باید به دنبال یک VPS امن برای معاملات خود بگردید. پیشنهاد ما به شما استفاده از سرور مجازی Cloudzy است که هم از نظر کیفیت و هم از نظر امنیت در بالاترین سطح ممکن قرار دارد.

ثبات

ثبات VPS برای بایننس از نظر آی پی و ... هم دارای اهمیت بسیار بالایی است. البته توجه داشته باشید که در اکثر VPSها آی پی شما ثابت خواهد بود.

برای مثال تا زمانی که از VPS بایننس کشور فرانسه استفاده کنید، آی پی شما بر روی کشور فرانسه ثابت خواهد ماند و تغییری نخواهد کرد. توجه داشته باشید که این وضعیت و شرایط برای VPNها به هیچ عنوان وجود ندارد.

آی پی در سرور مجازی بایننس Cloudzy کاملا ثابت خواهد بود و به راحتی می‌توانید معاملات خود را در بایننس ثبت کنید و سود زیادی را به جیب بزنید.

سرعت

قبل از خرید VPS برای بایننس باید به سرعت آن هم توجه داشته باشید. در صورتی که سرعت سرور مجازی مورد نظر شما قابل قبول نبود، حتما آن را تغییر دهید.

توجه داشته باشید که اگر سرعت VPS شما بالا نباشد، زمان زیادی را از دست خواهید داد و ممکن است شما را از رسیدن به سودهای میلیونی عقب بیندازد.

اگر به دنبال VPS بایننس که امنیت بالا، منابع اختصاصی با کیفیت، ثبات و سرعت بالا داشته باشد هستید، می‌توانید از سرور مجازی Cloudzy استفاده کنید.

قیمت مناسب

آخرین ویژگی که بهترین VPS برای بایننس می‌تواند داشته باشد، قیمت مناسب است. در واقع بسیاری از افراد به دنبال استفاده از یک سرور مجازی مقرون به صرفه برای ترید در دنیای ارزهای دیجیتال هستند.

قبل از خرید VPS برای بایننس حتما به قیمت آن توجه داشته باشید. البته برخی سرورها وجود دارند که خدمات بسیار زیادی را به تریدر ارائه می‌دهند و قیمت بالاتری هم دارند.

در واقع قیمت را باید در مقایسه با امکانات و مشخصات VPS مورد نظر بسنجید؛ در صورتی که همخوانی بین این مشخصات و قیمت یک سرور مجازی وجود نداشت، از خرید آن صرف نظر کنید. یکی از ویژگی های مثبت دیگر سایت کلادزی ، امکان خرید VPS  با بیتکوین است که به راحتی میتوانید فارغ از پیچیدگی های پرداخت از ایران، سرویس مدنظرتون رو تهیه کنید.

VPS Cloudzy با توجه به پلن‌های متنوعی که دارد، بدون شک یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید VPS برای بایننس خواهد بود. امکانات سرویس‌های کلودزی در سطح بالایی قرار دارند و قیمت آن برای یک تریدر بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

میزان آپتایم بودن

میزان آپتایم بودن VPS بایننس هم اهمیت زیادی دارد. یک سرور مناسب باید از نظر آپتایم بودن هم در سطح بالایی قرار بگیرد و حداقل در ۹۹ درصد زمان‌ها آپتایم باشد.

اگر میزان آپتایم یک سرور در سطح پایینی باشد، به هیچ عنوان نمی‌توانید از آن به درستی استفاده کنید. اما باید بگوییم که سرور مجازی Cloudzy از نظر آپتایم بودن هم عملکرد بسیار خوبی دارد و می‌تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد.

آموزش خرید VPS برای بایننس

در ادامه قصد داریم به شما آموزش دهیم که به چه صورت سرور مجازی مخصوص بایننس را خریداری کنید.

به طور کلی، فرایند ثبت نام و خرید سرور مجازی بایننس بیشتر از ۲ دقیقه طول نخواهید کشید. پس شما زمان زیادی را صرف این بخش نخواهید کرد و به راحتی می‌توانید سرور مجازی مورد نظرتان را خریداری کنید.کلادزی به صورت پیش فرض لوکیشن آلمان را پیشنهاد می دهد اما می­توانید از سرورهای موجود در کشورهای انگلیس و سنگاپور نیز استفاده کنید.

در مرحله اول باید انتخاب کنید که می‌خواهید چه سیستم عاملی را بر روی سرور VPS خود داشته باشید؛ روش خرید سرور مجازی بایننس لینوکسی با سرور مجازی ویندوزی تقریبا مشابه هستند.

سپس باید پلنی که فکر می‌کنید برایتان مناسب‌تر است را انتخاب کنید. برای انتخاب یک پلن به عوامل مختلفی مانند میزان منابع، امنیت، سرعت و دیگر فاکتورهایی که در بالا گفته شد توجه کنید.

سپس سفارش مربوط به خرید VPS برای بایننس را به راحتی در هاستینگ مورد نظر ثبت کنید. زمانی که بر روی ثبت سفارش بزنید، به صفحه‎ای هدایت می‌شوید که باید اطلاعات خواسته شده را وارد کنید.

در مرحله بعد می‌توانید منطقه مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر سرور خاصی از کشور خاص را مدنظر دارید، می‌توانید در این بخش انتخاب و ثبت نمایید تا از آن در بایننس استفاده کنید.

در صورتی که سرور خاصی را مدنظر ندارید، می‌توانید منطقه را به صورت پیشفرض رها کنید.

در مرحله بعد بر روی Continue کلیک کنید تا سفارشتان تایید شود؛ در مرحله بعد مشخصات تماس خود را در فیلدی که مشخص شده است وارد نمایید تا در صورت نیاز با شما تماس گرفته شود.

سپس به پایین صفحه بروید و روش پرداخت مورد نظر را مشخص کنید. توجه داشته باشید که در آخر باید تیک گزینه " من شرایط سرویس را خوانده و موافقم " را بزنید تا بتوانید سفارش خود را ثبت کنید.

در مرحله آخر خرید VPS برای بایننس هم باید بر روی ثبت سفارش بزنید و هزینه‌ سرور مجازی که قصد خرید آن را دارید، بپردازید.

سوالات متداول

اکنون که تمام مسائل مربوط به VPS برای بایننس را متوجه شدید، قصد داریم به برخی سوالات که ممکن است در ذهن شما به وجود بیاید را بررسی کنیم.

چگونه می‌توانم ارزهای مختلف را به BTC تبدیل کنم؟

می‌توانید آدرس‌های پرداخت خود را به صورتی تنظیم کنید که تمام پرداخت‌ها به کیف پول بیت کوین شما انجام شود. در بایننس بخشی وجود دارد که می‌توانید سکه‌های مختلف را با پرداخت کارمزد، به یک دیگر تبدیل کنید.

کدام ارزها برای پرداخت سرور مجازی مناسب هستند؟

به طور کلی ارزهای مختلفی برای پذیرش وجود دارند اما سه تا از بهترین ارزها بیت کوین، لایت کوین و مونرو هستند که می‌توانید آن‌ها انتخاب کنید.

تراکنش‌ها تا چه زمانی در حساب من باقی می‌ماند؟

تراکنش‌هایی که لغو شدند یا زمان آن‌ها به اتمام رسیده است تا ۳۰ روز در اکانت شما باقی خواهد ماند. تراکنش‌هایی که انجام شده اند هم تا حدودا ۳ سال در اکانتتان باقی می‌ماند.

چگونه می‌توانم ارزها را به ارزهای فیات (مانند دلار آمریکا و یورو) تبدیل کنم؟

به طور کلی، برای انجام این کار صرافی‌های زیادی وجود دارد و می‌توانید با مراجعه به یکی از آن‌ها، ارزهای دیجیتال در اکانت خود را به ارزهای فیات یعنی دلار آمریکا، یورو و ... تبدیل کنید.

کد خبر 1607336

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: توجه داشته باشید خرید VPS برای بایننس سرور مجازی بایننس سرور مجازی Cloudzy سرور مجازی استفاده کنید انتخاب کنید بهترین سرور ثابت خواهد طور کلی VPS بایننس مورد نظر یک سرور بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۷۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون چیست؟

مدت‌هاست که رضا عطاران در تلویزیون سریال جدیدی ندارد در حالی‌که برخی در فضای‌مجازی شایعاتی از حضور او را در این سریال مطرح می‌کنند اما کارگردان سریال به یک واقعیت اشاره کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سریال «بدل» به کارگردانی علیرضا مسعودی معروف به علی مشهدی در راه آنتن تلویزیون است. سریالی که قرار بود جزو ویژه‌های عید نوروز باشد اما به هر حال بعد از «هفت سر اژدها» ابوالقاسم طالبی پخش خود را آغاز خواهد کرد. 

یکی از نکات جالب در قصه این سریال، نام خانواده «عطاران» و یکی از شخصیت‌های محوری داستان است که به او «رضا عطاران» گفته می‌شود. همین نکته باعث شد برخی در فضای‌مجازی از این تیتر استفاده کنند: «حضور رضا عطاران در سریال جدید تلویزیون». خبر در نوع خودش جالب اما این صفحات مجازی برای دیده شدنِ خودشان از این عناوین خبری استفاده می‌کنند وگرنه حقیقت چیز دیگری است. 

علی مشهدی به عنوان کارگردان سریال به خبرنگار تسنیم گفت: ماجرا از این قرار است که قصه و اتفاقات سریال «بدل» در سال 1402 رقم می‌خورد و به یک خانواده‌ای برمی‌گردد که نسل اندر نسل عطارند. به همین خاطر نام فامیلی‌اش «عطاران» شده، همچون کسی که به او آهنگر می‌گویند فامیلی‌اش «ی» نسبتی می‌گیرد و او را «آهنگری» می‌خوانند. 

آخرین وضعیت سعید آقاخانی و توضیحاتی درباره ادامه «نون‌ خ»

وی در خصوص اینکه چرا نام پسر خانواده رضا عطاران گذاشته شده و آیا پایِ استفاده ابزاری از نام رضا عطارانِ بازیگر شناخته شده در میان است، تأکید کرد: شهرام قائدی نقش پدر را در خانواده عطاران بازی می‌کند، پریسا مقتدی همسرش و عرفان آصفی نقش پسر خانواده را با نام رضا عطاران بازی می‌کند. اصلاً هیچ استفاده ابزاری نشده حتی با وجود رفاقت و قرابت تنگاتنگ با رضا عطاران، از او اجازه گرفتم که نامِ کاراکترمان را رضا عطاران بگذاریم.

این کارگردان و نویسنده شاخص حوزه طنز در تلویزیون ابراز امیدواری کرد که تلویزیون بتواند در حوزه طنز بدرخشد و مخاطب را با خودش به دورانی ببرد که بهترین‌های طنز در تلویزیون کار می‌کردند و بسیاری از خیابان‌خلوت‌کن‌های تلویزیون جزو همین طنزها و کمدی‌های سیما بودند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدارس کشور به واقعیت افزوده مجهز می‌شوند؟
  • آموزش: نکات مهمی که قبل از خرید دستگاه‌های الکترونیکی دست دوم باید بدانید
  • 3 کارخانه تولید سیم مفتول بزرگ ایران (به همراه راهنمای استعلام قیمت)
  • معرفی چند عطر خاص برای آقایان و خانم ها
  • بنیانگذار صرافی رمزارز به چهار ماه زندان در آمریکا محکوم شد
  • راهنمای سفر به بافق شهری در قلب کویر ایران
  • ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون
  • سبک زندگی ایرانی اسلامی باید ترویج شود/لزوم معرفی دختران موفق کرد
  • ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون چیست؟
  • راهنمای انتخابی هوشمندانه در خرید چیلر تراکمی