Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی شاد روز یکشنبه در نشست هم‌اندیشی با خبرنگاران نیشابور افزود: برای ارائه مشاوره و خدمات به اصحاب رسانه در حال تشکیل یک تیم حقوقی مستقل هستیم که با فضای رسانه هم بیگانه نباشد و در حوزه مسائل حقوقی رسانه‌ها اقدامات جدی طی سال‌های گذشته انجام نشده است.
وی خاطرنشان کرد: در بخش صندوق هنر برای چابک کردن و حذف بروکراسی اداری این بخش در حال تلاش هستیم تا همه خبرنگاران زیر چتر حمایتی این صندوق قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: یکی از مشکلات سازمان بسیج رسانه تداخل و موازی‌کاری‌هایی است که صورت می‌گیرد و در حال حاضر  با خانه مطبوعات در زمینه‌های صنفی در حال همکاری هستیم اما حل برخی از مسائل رسانه‌ها و به خصوص رسانه‌های مکتوب مشکل شده است.
وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب معتقد به تضارب آرا هستند ولی در بخش‌های پایین‌تر شاهد پررنگ شدن منافع حزبی و جناحی هستیم و با مدیرانی که با کمترین نقد به شکایت روی می‌آورند، تضارب آرا شکل نمی‌گیرد و اگر جریان آزاد فکری در کشور رقم نخورد رشدی حاصل نمی‌شود.
وی خاطر نشان کرد: سازمان بسیج رسانه یک تشکل امنیتی نیست و به صورت تخصصی به بخش رسانه می‌پردازد و حکم تشکلی را دارد که  بررسی اندیشه‌ورزانه مسائل را به طور جدی در دستور کار قرار داده است.
شاد اظهار کرد: ضریب حرکت اندیشه‌ورزانه سازمان بسیج رسانه با ریشه‌یابی مسایل و آینده‌پژوهی به صورت تخصصی با کمک رسانه‌ها افزایش می‌یابد و در این زمینه نیشابور سرشار از ظرفیت‌ها و استعدادهای فکری است که باید از آن در جهت رشد و تعالی منطقه و کشور استفاده شود.
مرکز شهرستان  ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در جغرافیای مرکزی خراسان رضوی در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها خبرنگار هیات منصفه مطبوعات نیشابور رسانه دادگاه مطبوعات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرنگار هیات منصفه مطبوعات نیشابور خبرنگار هیات منصفه مطبوعات نیشابور رسانه دادگاه مطبوعات بسیج رسانه رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۸۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردانندگان کانال‌های خبری برای دریافت مجوز قانونی اقدام کنند

دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد، در راستای اجرای قوانین و مقررات رسانه‌ای کشور از همه گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها، دعوت می‌شود به منظور انجام فرایند قانونی اخذ مجوز و بهره‌مندی از حمایت‌های قانونی، حداکثر تا پایان اردیبهشت‌ماه امسال نسبت به ثبت درخواست مجوز فعالیت خود از طریق سامانه جامع رسانه‌ها اقدام کنند.

فعالیت همه رسانه‌ها به موجب قانون مطبوعات، مستلزم دریافت مجوز است و براساس بند «پ» ماده سه آیین‌نامه اجرایی قانون مطبوعات کشور، پیام‌رسان‌ها و کانال‌های خبری نیز مشمول این الزام قانونی هستند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر درباره ثبت درخواست می‌توانند به صفحه راهنمای ثبت درخواست مجوز سامانه خبری مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • احیای ۲۶رشته قنات توسط بسیج سازندگی قزوین
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • کانال‌های خبری، مجوز بگیرند
  • نظر هیات منصفه دادگاه مطبوعات درباره رویداد ۲۴ و مجله ناداستان 
  • کانال‌های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • کانال های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • هیئت منصفه دادگاه مطبوعات مدیرمسئول رویداد۲۴ را مجرم دانست
  • گردانندگان کانال‌های خبری برای دریافت مجوز قانونی اقدام کنند
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان