Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز -  رحیم پیغان گفت: کلاس‌های مقطع کارشناسی دانشگاه مانند گذشته به صورت مجازی خواهد بود.

او می‌گوید: امکان برگزاری حضوری کلاس‌های دوره دکتری تخصصی همه دانشکده‌ها و مقطع کارشناسی ارشد دانشکده‌های مهندسی، دامپزشکی، پردیس صنعتی شهدای هویزه، هنر شوشتر، علوم، کشاورزی، مهندسی آب و محیط زیست، عمران و معماری، با صلاحدید استاد درس و توافق همه دانشجویان کلاس و با هماهنگی آموزش دانشکده وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دانشجویان رشته دامپزشکی عمومی از نیمسال ۹ به بعد، از این جنبه شامل مقررات کارشناسی ارشد دامپزشکی هستند.

به گفته معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز، همه فعالیت‌های پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای انجام پایان‌نامه و رساله به شرط تصویب پیشنهاده با هماهنگی استاد راهنما، مانند نیمسال‌های گذشته و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌ها به صورت حضوری امکان‌پذیر است.

این مقام مسئول گفت: جلسات دفاع از پیشنهاده دکتری یا پایان‌نامه‌های ارشد و دکتری نیز به صورت مجازی برگزار می‌شود؛ اما با صلاحدید گروه آموزشی و دانشکده، امکان برگزاری جلسات به صورت حضوری و با رعایت شیوه‌نامه‌ها نیز وجود دارد.

به گفته آقای پیغان  این تصمیم تا پایان اسفندماه امسال اجرایی است.

 هر گونه تغییر احتمالی، در پایان ماه و با توجه به تغییرات جدید در رنگ‌بندی و مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با بیماری کرونا، اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ی

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه چمران برگزاری کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۸۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون سراسری رشته علوم تجربی در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه سجاد دادفرافزود :داوطلبان کنکور نوبت اول امسال استان کرمانشاه ۵۲ درصد در رشته تجربی شرکت کرده آمد .

وی افزود : آزمون رشته تجربی در صبح جمعه را ۱۲ حوزه در دانشگاه رازی، ۲ حوزه در دانشگاه صنعتی، پنج حوزه در دانشگاه آزاد اسلامی، ۵ حوزه در دانشگاه فنی و حرفه‌ای، ۴ حوزه در دانشگاه پیام نور، و ۸ حوزه آموزش و پرورش اعلام کرد.

دادفر یادآور شد: ۸ حوزه دانشگاه رازی در پردیس مرکزی شامل دانشکده علوم پایه، مجتمع کلاسی، دانشکده اقتصاد و کارآفرینی، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دانشکده تربیت بدنی، دانشکده برق و کامپیوتر، دانشکده نفت و پتروشیمی و دانشکده فنی و مهندسی و ۴ حوزه در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی و دانشکده دامپزشکی، دبیرستان وابسته به دانشگاه دختران و پسران است.

رقابت بیش از ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی در نوبت اول آزمون سراسری از صبح امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه در ۱۴ حوزه امتحانی استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

سجاد دادفر نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه  گفت: در نوبت اول آزمون سراسری ۳۹ هزار و ۳۸ نفر داوطلب در ۱۴ حوزه امتحانی در استان کرمانشاه با هم برقابت کردند که از مجموع داوطلبان نوبت اول کنکور در استان ۶۲ درصد یعنی ۲۴ هزار و ۲۴۲ نفر زن و ۳۸ درصد یعنی ۱۴ هزار و ۷۹۶ نفر مرد هستند

دیگر خبرها

  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضداسرائیلی پیوستند
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضد اسرائیلی پیوستند
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • شرکت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور ۱۴۰۳
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • برگزاری آزمون سراسری رشته علوم تجربی در کرمانشاه