Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز سعید مدرسی مسوول اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: اتحادیه انجمن های اسلامی استان ایلام به عنوان یک تشکل امین مطرح شده و هر انجمن یک سنگر فرهنگی است.

وی افزود: راهیان نور مجازی در این مدت راه اندازی شده است؛ در جریان ماه رمضان کرسی‌های ویژه دانش آموزی به صورت مجازی برگزار شد و برنامه کرسی‌های تلاوت و دروس اخلاق همچنان ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسوول اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان ایلام گفت: اردوی علمی در نوروز ۱۴۰۱ برگزار می‌شود و مشاوره‌های آموزشی و نحوه مطالعه و تحقیق برای دانش آموزان پایه ۱۱ برگزار می‌شود. 

وی با بیان اینکه ۲۸۰ مدرسه ایلام عضو سامانه باقری انجمن اسلامی هستند افزود: شاکله اصلی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، جذب دانش آموزان مستعد در تراز انقلاب است؛ از جمله وظایف دانش آموزانِ عضو اتحادیه، اسلامی کردن خود و فضایی است که در آن قرار دارند‌.

مسوول اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان ایلام گفت: برپایی خیمه‌های معرفت از دیگر برنامه‌های اجرا شده است و هر مربی آموزش‌های تشکیلاتی به دانش آموزان را ارائه می‌دهد.

وی با عنوان اینکه همایش جهاد تبیین ویژه دانش آموزان برگزار می‌شود ادامه داد: دبیرخانه اربعین اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان کل کشور در ایلام راه اندازی می‌شود.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: دبیرخانه اربعین اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان جهاد تبیین اتحادیه انجمن های اسلامی استان ایلام دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۸۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر؛ مدیر امور آبفا سنندج ظهر دوشنبه در حاشیه برگزاری دوره آموزشی روش‌های مصرف بهینه آب اظهار کرد: این دوره برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در مدرسه پسرانه عدالت سنندج دهم اردیبهشت ماه با حضور دانش آموزان، مدیر و معاونین مدرسه، مسؤولان و کارشناسان حوزه آموزش همگانی شرکت آبفا استان و امور آب و فاضلاب شهرستان سنندج برگزار شد.

مازیار سهراب نژاد بیان کرد: در این دوره آموزشی راهکارهای مدیریت مصرف آب به دانش آموزان ارائه شد.

وی گفت: فرهنگ سازی برای نهادینه سازی مصرف بهینه از برنامه‌های اولویت دار شرکت آبفا استان در شهرستان سنندج و سایر شهرستان‌ها به شمار می‌رود.

مدیر امور آبفا سنندج خاطرنشان کرد: در همین راستا دوره‌های آموزشی متعددی در مداس شهر سنندج در دستور کار است.

سهراب نژاد اظهار کرد: در این دوره‌ها دانش‌آموزان علاوه بر فراگیری مصرف بهینه آب، می‌آموزند که به عنوان سفیر آب در خانواده نیز مقوله صرفه جویی را نهادینه کنند.

وی گفت: یکی از نکات بارز دوره‌های آموزشی حوزه آب، استقبال دانش‌آموزان است که این ظرفیت می‌تواند در حوزه‌های مدیریت مصرف آب در خانواده‌ها بیش از پیش استفاده شود.

گفتنی است؛ این دوره آموزشی برای بیش از ۶۰ دانش‌آموز در دو کلاس مدرسه ابتدایی عدالت برگزار شد و در آینده نیز در سایر مدارس سطح شهرستان سنندج ادامه خواهد یافت.

کد خبر 6092149

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • جشنواره نوجوان خوارزمی در مهرستان و خاش
  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر آستارایی برگزار شد
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • بعضی معلمان استان نذر خدمت انجام می‌دهند
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی به نخبگان دانشگاه‌های آمریکا
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به نخبگان دانشگاه‌های ایالات متحده
  • لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد