Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@10:37:59 GMT

گوشی گلکسی A33 5G چه ویژگی‌هایی دارد؟

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۶۸۳۸۸

گوشی گلکسی A33 5G چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که احتمالا گوشی گلکسی A33 5G از تراشه اگزینوس ۱۲۰۰ و حافظه رم شش گیگابایتی بهره می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با نزدیک شدن به زمان عرضه گوشی گلکسی A33 5G سامسونگ، اطلاعات جدیدی از این گوشی مقرون‌به‌صرفه فاش شده است که مشخصات احتمالی آن و تراشه به کار رفته در آن را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فهرستی که در کنسول گوگل‌پلی برای گلکسی A33 5G منتشر شده است، نشان می‌دهد که این محصول به پردازنده سامسونگ s5e8825 یا اگزینوس ۱۲۰۰ مجهز خواهد شد. اگزینوس ۱۲۰۰ یک پردازنده هشت هسته‌ای است که دو هسته با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و شش هسته با فرکانس دو گیگاهرتز دارد.

به نظر می‌رسد که گوشی گلکسی A33 5G دارای صفحه‌نمایش FHD+ با وضوح تصویر ۱۰۸۰ * ۲۴۰۰ پیکسل است. این محصول به صورت پیش‌فرض با نسخه پایدار اندروید ۱۲ عرضه می‌شود. گوشی گلکسی A33 5G سامسونگ از یک باتری با ظرفیت پنج هزار میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد، ممکن است این محصول با استاندارد IP67 عرضه شود، بنابراین در برابر گرد و غبار و نفوذ آب مقاوم خواهد بود.

گوشی گلکسی A33 5G سامسونگ به احتمال بسیار زیاد دارای شش گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است و از microSD پشتیبانی نمی‌کند، بنابراین کاربران نمی‌توانند حافظه آن را ارتقا دهند. یک دوربین چهارگانه نیز در پنل پشتی این محصول تعبیه شده است، از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری نیز بهره نمی‌برد. پیش‎بینی می‌شود که گوشی گلکسی A33 5G در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی روشن و نارنجی عرضه می‌شود. احتمالاً گوشی هوشمند ذکر شده نیمه اول سال ۲۰۲۲ میلادی وارد بازار خواهد شد.

کد خبر 558306

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تازه های تکنولوژی تکنولوژی تکنولوژی نوین اخبار تکنولوژی تازه های تکنولوژی جهان سامسونگ گلکسی سامسونگ گوشی موبایل گوشی هوشمند معرفی گوشی جدید گوشی تلفن همراه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق گوشی گلکسی A33 5G

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۸۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژگی جدیدی که به ChatGPT اضافه شد | روبات هوش مصنوعی به چه چیزی مجهز شد؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورج، این ویژگی حافظه در زمان معرفی این چت‌بات، فقط برای بخش کوچکی از کاربران در دسترس بود، اما اکنون برای مشترکان ChatGPT Plus در خارج از اروپا یا کره در دسترس است. حافظه ChatGPT به ۲ روش کار می‌کند تا پاسخ‌های روبات چت را شخصی‌تر کند.

اولی این است که به شما اجازه می‌دهد به ChatGPT بگویید جزئیات خاصی را به‌خاطر بسپارد و دومی با یادگیری از مکالمات مشابه الگوریتم‌های دیگر در برنامه‌ها است. حافظه ChatGPT این چت‌بات را به دستیار هوش مصنوعی بهتری تبدیل می‌کند. از آنجایی که این حافظه ممکن است مشکلات امنیتی ایجاد کند و کاربران از این نظر نگران شده‌اند، شرکت OpenAI مدعی شده است کاربران همیشه بر آنچه ChatGPT نگه می‌دارد، کنترل خواهند داشت.

شرکت OpenAI در یک پست وبلاگ نوشت: در تغییری نسبت به آزمایش قبلی، اکنون ChatGPT به کاربران می گوید چه زمانی حافظه ها به روز می شوند. کاربران می توانند آنچه را که ChatGPT به خاطر می آورد، با بررسی آنچه که روبات چت از مکالمات گرفته است و حتی با ایجاد فراموش کردن جزئیات ناخواسته ChatGPT مدیریت کنند. این چت بات همیشه می تواند جزئیات را در طول مکالمات فعال به یاد بیاورد.

برای مثال، اگر از روبات چت بخواهید یک ایمیل را پیش‌نویس کند، می‌توانید فورا آن را با عبارت «حرفه‌ای‌تر کنید» دنبال کنید و به یاد می‌آورد که در مورد ایمیل صحبت می‌کردید. اما اگر به اندازه کافی صبر کنید یا مکالمه جدیدی را شروع کنید، همه چیز از پنجره خارج می شود.

بیشتر بخوانید:

پرتاب به آینده با اینترنت ۵.۵G | چینی ها استارت زدند

شرکت OpenAI نگفت که چرا حافظه در اروپا یا کره در دسترس نخواهد بود. این شرکت می گوید که حافظه برای مشترکین ChatGPT Enterprise و Teams و همچنین GPT های سفارشی در فروشگاه GPT عرضه می شود، اما زمان آن را مشخص نکرده است.

کد خبر 848492 برچسب‌ها خبر مهم هوش‌ مصنوعی تکنولوژی (فناوری) ربات - روبات حافظه

دیگر خبرها

  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • ویژگی جدیدی که به ChatGPT اضافه شد
  • گوشی Honor 200 Lite چه مشخصاتی دارد؟
  • ویژگی جدیدی که به ChatGPT اضافه شد | روبات هوش مصنوعی به چه چیزی مجهز شد؟
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)