Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال روز گذشته و زمانی که در میان خبرنگاران برای مصاحبه قرار گرفت، اقدام عجیبی انجام داد.

به گزارش تابناک ورزشی، سردار آجورلو بادگیر ابری میکروفون یکی از خبرنگاران که به رنگ قرمز بود را از جایش درآورد و این اقدام با اعتراض خبرنگار مواجه شد.

این حرکت انعکاس زیادی در رسانه‌ها و فضای مجازی داشت و باعث شد حتی رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کند آجورلو از قدیم پرسپولیسی متعصب بوده و اقدامش بچه گانه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین ماهینی کاپیتان سابق پرسپولیس یکی از کسانی است که با مطرح کردن دو تیم سابق تحت مدیریت آجورلو، به او بابت اقدامش کنایه زده است.

ماهینی با بازنشر فیلم آجورلو، در توییتر خود نوشت:

لباس تراکتور و استیل آذین مگر قرمز نبود؟!

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین اختلاف روسیه و اوکراین حمله نظامی روسیه به اوکراین اوکراین روسیه مصطفی آجورلو پرسپولیس میکروفن حسین ماهینی مذاکرات وین اختلاف روسیه و اوکراین حمله نظامی روسیه به اوکراین اوکراین روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۸۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در هفته بیست و پنجم از سپاهان میزبانی می‌کند و امیدوار است بعد از رسیدن خبر خوبِ توقف استقلال در تبریز، بتواند با شکست دادن مهمانش به صدر جدول برسد.

در ترکیب فعلی پرسپولیس، ۵ بازیکن حضور دارند که در سابقه پوشیدن پیراهن سپاهان را دارند. در کارنامه این مردان، جام‌های قهرمانی تقریبا زیادی دیده می‌شود که هیچکدامش در زمان بازی برای سپاهان نبوده است.

عیسی آل کثیر، دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی، مسعود ریگی و گئورگی گولسیانی بازیکنانی هستند که لباس سپاهان را برتن کردند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • ۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟