Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@09:52:39 GMT

درب کشویی شیشه ای

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۶۸۴۸۲

درب کشویی شیشه ای

درب اسلایدینگ و کاربرد های آن

به صورت کلی یک درب کشویی به 2 صورت دستی و اتوماتیک تولید می شود. درب های کشویی به شیوه ها و با شکل های مختلفی تولید می شوند. هر یک از این درب ها برای مکان های مختلفی مورد استفاده می گیرند. مشاغلی مثل فروشگاه ها، بیمارستان ها و دانشگاه ها برای تردد راحت و سریع مراجعان و کارکنان از این درب بهره می برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درب های کشویی روی یک خط صاف حرکت می کنند و سرعت نسبتا خوبی هم دارند. اگر قصد تجهیز درب پارکینگ یا تراس را دارید یا می خواهید یک ساختمان تجاری و مسکونی احداث کنید، یک درب کشویی را به شما پیشنهاد می کنیم. در این مقاله شما را با مزیت درب کشویی و اهمیت استفاده از درب پارکینگ هوشمند را بررسی می کنیم.

مزیت استفاه از درب کشویی شیشه ای

درب های کشویی شیشه ای به 2 شکل دستی و اتوماتیک تولید می شوند. این درب ها معمولا دارای فریم یا قاب هایی هستند که دور تا دور درب نصب شده اند. این قاب ها هم به زیبایی هر چه بیشتر درب های کشویی کمک می کنند و هم از شکسته شدن لبه های درب جلوگیری می کنند. این امکان وجود دارد که جنس قاب ها را خودتان انتخاب کنید تا به هماهنگی با لوازم اطراف و میزان مقاومت مورد نیازتان، دست پیدا کنید. استفاده از درب های کشویی هیچ محدودیتی ندارد. شما می توانید درب کشویی را برای تراس، حمام یا هر جای دیگر خانه نصب کنید. درب های کشویی اتوماتیک هم بسیار محبوب است و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. فروشگاه های کوچک تا زنجیره ای، هتل ها، بانک ها، دانشگاه ها، بیمارستان ها و بسیاری دیگر از صنایع می توانند از درب اسلایدینگ یا کشویی استفاده کنند. خصوصا در مکان هایی مثل کارخانه های مواد غذایی یا بیمارستان ها که کارکنان، اصلا نباید به سطوح دست بزنند، وجود یک درب کشویی می تواند تا حد زیادی راهگشا باشد. در ادامه می توانید امتیاز های یک درب کشویی را نسبت به محصولات مشابه بخوانید:

بهره وری انرژی

آیا ماهانه هزینه زیادی را بابت مصرف انرژی پرداخت می کنید؟ درب های کشویی خصوصا از نوع اتوماتیک می توانند از هدر رفتن انرژی تا حد زیادی جلوگیری کنند. این درب ها خصوصا اگر به صورت اتوماتیک باز و بسته شوند، اجازه خروج هوای گرم به بیرون را نمی دهند. ساختمان یا اتاق شما با استفاده از این درب ها در فصل زمستان گرم و در فصل تابستان خنک می ماند. علاوه بر این، یک درب کشویی مانند یک عایق عمل می کند. این عایق از ورود آب، هوا، صدا و گرد و غبار به درون ساختمان جلوگیری می کند. 

ایمنی و امنیت

بر خلاف گذشته، درب کشویی شیشه ای در برابر ضربه مقاومت بالایی دارند. این درب ها در برابر آسیب و خطر سرقت از اموال شما محافظت می کنند. 

صرفه جویی در فضا

آیا فضای کمی برای نصب درب شیشه ای دارید؟ اگر پاسخ شما مثبت است به یک درب کشویی نیاز دارید. درب های کشویی نیازی به لولا ندارند و به جای باز شدن در یک مسیر صاف حرکت می کنند. 

نور طبیعی

یک درب کشویی شیشه ای نور طبیعی را در خانه یا ساختمان پخش می کند. این مزیت شما را از سیستم های روشنایی در بیشتر ساعات روز بی نیاز خواهد کرد. درب های کشویی، شیشه های بزرگی دارند که سر تا سر درگاه را در بر می گیرد. این شیشه ها با استفاده از فریم هایی قاب بندی شده اند که باز و بسته کردن درب را راحت می کنند. 

مزایایی که در بالا به آن ها اشاره کردیم، بخش کوچکی از امتیاز های یک درب کشویی اتوماتیک هستند. در صورتی که دقیق تر و تخصصی تر ویژگی های این درب را بررسی کنید، به موارد بیشتری دست پیدا خواهید کرد.

پارکینگ هوشمند

امروزه بسیاری از پارکینگ ها برای باز و بسته شدن، از سیستم هوشمند استفاده می کنند. آیا تا به حال به این سیستم های هوشمند دقت کرده اید؟ این پارکینگ ها با استفاده از یک ریموت، درب را باز و بسته می کنند. با استفاده از سیستم هوشمند پارکینگ نیازی نیست کلید های پارکینگ را با خود حمل کنید. در عوض برای دسترسی به پارکینگ فقط یک ریموت نیاز خواهید داشت. برای باز و بسته کردن این درب ها نیازی به رها کردن ماشین ندارید. از درون ماشین می توانید باز و بسته کردن درب را کنترل کنید. در نمونه های پیشرفته درب پارکینگ هوشمند این امکان وجود دارد که یک کد مهمان برای سیستم تعریف کنید. به این ترتیب نیازی نیست به صورت مدام کد را تغییر دهید. وقتی خانه نیستید می توانید این کد را به دوستانتان بدهید تا بتوانند از پارکینگ استفاده کنند. 

در نهایت به یاد داشته باشید که برای انتخاب یک درب اسلایدینگ مناسب باید با مشاوران و فروشندگان با تجربه در این حوزه مشورت کنید. در صورتی که محصولات موجود در بازار برای شما مناسب نبودند، می توانید درب مورد نظرتان را سفارشی سازی کنید. با سفارشی کردن درب می توانید اندازه یا هر ویژگی دیگری را بر آن اعمال کنید. استفاده از درب های کشویی هم در زمان شما صرفه جویی می کند و هم هزینه های انرژی شما را کاهش می دهد. ضمن اینکه با استفاده از یک درب کشویی در راحت ترین حالت ممکن تردد خواهید کرد.

کد خبر 1607401

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: درب کشویی شیشه ای درب های کشویی باز و بسته درب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۸۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمام شیشه ای ابتدا در دهه ۱۹۷۰ میلادی با توجه به نیاز به فضاهای مدرن و شیک در طراحی داخلی به وجود آمد. این ایده سریعاً جذابیت طراحان و معماران را به خود جلب کرد و با گذشت زمان، تبدیل به یکی از اصلی‌ترین عناصر در طراحی حمام‌های مدرن شد. حمام‌های شیشه‌ای از شیشه‌های مقاوم و پایداری ساخته می‌شوند که معمولاً شیشه‌های لمینیت شده یا شیشه‌های حفاظتی استفاده می‌شوند. این شیشه‌ها به دلیل ویژگی‌های مانند شفافیت، سختی و ضد ضربه بودن، برای استفاده در حمام‌ها مناسب هستند.

ویژگی‌های حمام شیشه ای شفافیت: یکی از ویژگی‌های اصلی حمام شیشه ای، شفافیت بالای شیشه‌های استفاده شده است. این ویژگی باعث افزایش تأثیر نور و فضای باز حمام می‌شود. زیبایی: حمام شیشه‌ای با طراحی مدرن و خطوط ساده، جلوه‌ای زیبا و ارگونومیک به فضای حمام می‌بخشد. سهولت در نگهداری و تمیزی: شیشه‌های مورد استفاده در حمام شیشه‌ای از شیشه سکوریت که از جنسی مقاوم به آب و لکه‌ها هستند که تمیزی و نگهداری از آنها راحت است. انعطاف‌پذیری در طراحی: حمام شیشه ای امکانات طراحی و نصب مختلفی را فراهم می‌کند. از جمله می‌توان به نوارهای LED، الگوهای چاپ شده بر روی شیشه، و یا انواع مدل حمام شیشه ای مدل ریلی و یا مدل لولایی و همچنین پارتیشن شیشه ای اشاره کرد.. انواع حمام شیشه ای حمام شیشه ای فریم لس حمام شیشه ای فریم دار حمام شیشه ای فریم لس

این مدل حمام شیشه ای بدون فریم هستند.  که مناسب حمام های کوچک و فاقد نور است. این کابین ها دارای ظاهری مینیمال  هستند. شیشه‌سکوریت بکار رفته در این مدل ۱۰ میلیمتری درجه یک به همراه یراق آلات و استیل ۳۰۴ (ضد زنگ) است.

حمام شیشه ای فریم دار

حمام شیشه ای فریم دار یک نوع حمام است که دارای یک چهارچوب یا فریم اطراف شیشه‌های آن می‌باشد. این نوع حمام، به دلیل وجود فریم حاکم، دارای استحکام و پایداری بیشتری نسبت به حمام‌های بدون فریم است. فریم معمولاً از جنس مواد مانند آلومینیوم یا استیل ساخته می‌شود که علاوه بر قدرت، به زیبایی و شکوه حمام نیز افزوده می‌شود.

این مدل حمام شیشه ای نیز از شیشه‌سکوریت ۱۰ میلیمتری و  یراق آلات درجه یک و استیل ۳۰۴(ضدزنگ) تشکیل شده است.

درب شیشه ای حمام

اجرای درب شیشه ای حمام به صورت منحنی یا صاف است. درب های شیشه ای حمام عموما به صورت:

فریم دار ریلی صاف فریم دار ریلی گرد یا منحنی فریم لس لولایی صاف فریم لس ریلی صاف

اجرا میشوند.

انواع درب های شیشه ای حمام

در طراحی درب های شیشه ای انواع مدل های زیر کاربرد دارند.

 شیشه ثابت حمام ( پارتیشن شیشه ای )

در فضایی که حمام  و سرویس بهداشتی در یک محیط مشترک است مورد استفاده قرار میگیرد.درواقع کابین‌دوش ثابت یک دیوار شیشه ای است که به عنوان جداکننده حمام از سرویس بهداشتی استفاده میشود.

شیشه ریلی حمام

این نوع شیشه‌ها روی یک ریل در حرکت هستند و فضای دوش به صورت کامل از محیط حمام بوسیله ریل ها تفکیک شده اند.معمولا کابین‌دوش ریلی برای محیط هایی که وسعت زیادی ندارند مناسب است.

شیشه لولایی حمام

این شیشه ها همانند شیشه های ریلی محیط حمام را تفکیک میکنند, با این تفاوت که بجای قرار گرفتن شیشه ها روی ریل , بوسیله لولا باز و بسته میشوند. کابین‌دوش لولایی برای محیط هایی که وسعت بیشتری دارند مورد استفاده قرار میگیرد.

 

نتیجه‌گیری

حمام شیشه ای با ترکیبی از زیبایی، کاربردی بودن و امنیت، به یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها در طراحی داخلی حمام‌ها تبدیل شده است. با توجه به مزایا و معایب آن، انتخاب یک حمام شیشه ای باید با دقت و شناخت کامل انجام شود تا بهترین نتیجه برای فضا به دست آید. تیم متخصص جی گلس تک با بیش از چندین دهه تجربه در طراحی و اجرای انواع حمام شیشه ای اماده ارائه خدمات و مشاوره به شما عزیزان میباشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی و شیشه بالکنی, حمام شیشه ای و پارتیشن شیشه ای با شماره 91013838-021 با کارشناسان جی گلس در تماس باشید و یا برای مشاهده محصولات و خدمات بیشتر به وبسایت جی گلس تک مراجعه کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی
  • پنجره ترمال بریک نسل جدید چیست؟
  • کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه
  • میمند شهر ملی شیشه گری
  • ثبت ملی صنایع دستی ۲ شهر فارس
  • میمند فارس شهر ملی شیشه‌گری می‌شود
  • میمند فارس شهر ملی شیشه‌گری شود
  • آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • خودروهای غرق شده در پارکینگ کارخانه خودروسازی در بم | ویدئو
  • (ویدیو) آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم