Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-01@09:15:50 GMT

مقایسه قیمت خرید + اجاره خودرو‌های لوکس در ایران!

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۶۸۴۹۴

در جوامع امروزی پیشرفت تکنولوژی سبب شده تا صنعت خودرؤسازی رشد قابل توجهی داشته باشد. به طوری که شرکت‌های مخلتفی اقدام به طراحی و ساخت انواع خودرو‌های لوکس و لاکچری نموده‌اند. این قبیل خودرو‌ها از نظر قدرت موتور، طراحی بدنه و داشبورد و همچنین سایر امکانات در سطح بالاتری نسبت به ماشین‌های تولید داخل قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین جهت قیمت خودرو‌های لوکس در ایران خیلی بیشتر از محصولات شرکت ایران خودرو و سایپا است. به لحاظ محدودیت ورود خودرو‌های لوکس در ایران و اینکه کمتر کسی توانایی خرید ماشین‌های لوکس را دارد، می‌توان با اجاره انواع خودرو‌های خارجی، یک رانندگی خاطره‌انگیز و دلنشین را تجربه کرد. در این راستا می‌توان با اجاره لندکروز به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین و لوکس‌ترین شاسی بلند‌های ژاپنی طعم یک رانندگی لذت بخش را در کمال آرامش بچشید. البته انتخاب خودرو و اجاره آن سلیقه‌ای است و شما می‌توانید با انتخاب دیگر برند‌ها به عنوان مثال با اجاره پرادو یا اجاره سانتافه یک گردش درون شهری یا مسافرت برون شهری خاص را تجربه کنید.



دلایل افزایش اجاره خودرو‌های لوکس در ایران

در سال‌های اخیر شاهد رشد چشمگیر اجاره و استفاده از خودرو‌های لوکس در کشور هستیم. دلایل متعددی سبب رشد چشمگیر این موضوع شده است؛ که در ادامه به مهمترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

گاهی اوقات شرایط کاری یا خانوادگی افراد به گونه‌ای است که می‌بایست فرد توان مالی و وجهه اجتماعی خود را به رخ اطرافیان بکشد. بدین منظور به جای خرید خودرو‌های گران قیمت، با اجاره لندکروز و یا اجاره پرادو و دیگر برند‌های موجود در بازار زمینه مناسب را برای جلب نظر و حمایت مخاطب فراهم می‌سازد. علاوه بر این در زمینه قرارداد‌های کاری و مسائل مالی، هرچه قیمت ماشین اجاره شده بیشتر باشد، به طبع شرکاء یا مشتریان را راحت‌تر و سریع‌تر تحت تأثیر قرار می‌دهد و با اعتماد بیشتری به گروه کاری شما ملحق می‌شوند.

خاطر نشان می‌گردد که اجاره لندکروز از اجاره سانتافه و دیگر خودرو‌های لوکس چینی، ژاپنی و کره‌ای بیشتر است. زیرا لندکروز یکی از گران قیمت‌ترین و قدرتمندترین شاسی بلند‌های موجود در ایران و سایر کشور‌های حاشیه خلیج فارس است. البته به یاد داشته باشید که ماشین‌های گران‌تری نیز در بازار وجود دارند و که قیمت آن‌ها از لندکروز بالاتر است. از بین آن‌ها می‌توان به برند‌های بنز، بی‌ام وی، رنو، پورشه و ... اشاره کرد.

بعضی از افراد برای انجام اکثر سفر‌هایشان از خودروی لوکس استفاده می‌کنند. برای این کار با مراجعه به شرکت‌های ارائه خدمات اجاره خودروی لوکس نظیر کافه رنت مراجعه نموده و با اجاره خودروی دلخواهشان یک سفر به یاد ماندنی را تجربه می‌کنند. لازم به ذکر است که با اجاره پرادو، اجاره لندکروز و دیگر خودرو‌های لوکس در ایران یک سفر آرام را برای خود و دیگر اعضای خانواده و جمع دوستانتان فراهم می‌سازید. زیرا این دسته از خودرو‌ها به لحاظ نحوه طراحی و کیفیت ساخت کمتر دچار نقص فنی شده و یا در صورت بروز حادثه کمترین آسیب به سرنشنیان وارد می‌شود. به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد اجاره خودروی لوکس دارید، به سایت کافه رنت مراجعه کنید. در این سایت انواع خودرو از تمامی برند‌ها با کمترین میزان ودیعه و اجاره در معرض دید مصرف‌کنندگان قرار گرفته است. از این رو مصرف‌کننده راحت‌تر و سریع‌تر می‌تواند خودرو‌های دلخواه خود را انتخاب نموده و اجاره نماید.



کاربرد انواع خودرو‌های لوکس در ایران

اجاره خودرو‌های لوکس در ایران کاربرد‌های گوناگونی دارد. بعضی از مهمترین آن‌ها عبارتند از:

1- مراسم عروسی

بعضی از عروس داماد‌ها به دلیل نداشتن ماشین شخصی یا تمایل به استفاده از ماشین‌های لوکس دارند تصمیم به اجاره ماشین عروس  میگیرند چون میخواهند از خودروی لوکس استفاده می‌کنند. در این میان اجاره لندکروز و اجاره سانتافه به دلیل طراحی و ظاهر منحصر به فرد بیشترین میزان اجاره را به خود اختصاص داده‌اند.

2- جشن‌های باشکوه و خاص

در شهر‌های بزرگ مثل تهران، اصفهان، شیراز، تبریز و مشهد اجاره خودرو‌های لوکس مرسوم شده است. به طوری که افراد برای حضور در جشن‌ها و مراسم‌های خاص اقدام به اجاره لندکروز، پرادو، سانتافه و ... می‌کنند. با این کار علاوه بر جلب نظر و توجه افراد حاضر در جشن، موجب افزایش اعتبار و وجهه اجتماعی خود می‌شوند.

3- مراسم سوگواری و عزاداری

عده‌ای از افراد زمان فوت یکی از نزدیکان، برای حضور در مراسم سوگواری، جهت جلب نظر حاضرین، خودرو‌های لوکس اجاره نموده و در مراسم حاضر می‌شوند. این کار اغلب در بین خانواده‌های ثروتمند و تجملاتی رایج شده و بیشتر جهت افزایش کلاس کاری و وجهه اجتماعی خانواده صورت می‌گیرد.

4- ملاقات‌های کاری

همان طور که می‌دانید شرایط کاری بعضی افراد به گونه‌ای است که اغلب با مدیران شرکت‌ها و مؤسسات در ارتباط هستند. در این زمینه برای عقد قرارداد‌ها و پیشبرد اهداف کاری می‌بایست با نشان دادن میزان دارایی و توان مالی به کارفرما، نظر و اعتماد آن‌ها را جلب نمود. یکی از این راهکار‌ها اجاره لندکروز، پرادو، سانتافه و ... به عنوان بهترین خودرو‌های لوکس و حضور در ملاقات‌های کاری است. با این کار قطعاً در زمینه محقق شدن اهداف کرد و دستیابی به نتیجه نهایی، موفق خواهید بود.

5- مصارف و سفر‌های شخصی

بخش عمده اجاره خودرو‌های لوکس به مصارف شخصی اختصاص یافته است. چرا که اکثر افراد دارای بضاعت مالی با اجاره سانتافه، پرادو، لندکروز، بنز، بی‌ام وی و ... از آن‌ها برای انجام کار‌های شخصی و سفر‌های برون شهری استفاده می‌کنند. شما نیز می‌توانید با مراجعه به سایت کافه رنت متناسب با سلیقه و بودجه مدنظر، خودروی دلخواهتان را اجاره نموده و از آن برای عبور و مرور شهری، انجام کار‌های روزانه و سفر استفاده نمایید.

قیمت اجاره خودرو‌های لوکس در ایران

براساس بررسی‌های به عمل آمده در این زمینه مشخص شده که سه خودروی لندکروز، پرادو و سانتافه بیشترین درصد و میزان اجاره را به خود اختصاص داده‌اند. در این میان قیمت اجاره لندکروز با توجه به کیفیت طراحی و ساخت، قدرت موتور و دیگر آپشن‌ها به نسبت بیشتر از اجاره پرادو و سانتافه (نیو و معمولی) است.

منبع: الف

کلیدواژه: اجاره خودرو های لوکس در ایران اجاره سانتافه انواع خودرو خودروی لوکس برند ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۸۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ برنامه برای کنترل بازار اجاره

قانون‌گذار با پیگیری طرح اجاره‌بهای املاک مسکونی اهدافی همچون ساماندهی مشاوران املاک، اشتراک‌گذاری اطلاعات زمین و املاک، کشف قیمت عادلانه اجاره املاک، تسهیلات ودیعه مسکن و افزایش عرضه مسکن استیجاری را در دستور کار دارد که کارشناسان معتقدند می‌تواند اثر کاهشی بر بازار اجاره داشته باشد.

به گزارش ایسنا، طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی که در شش فصل و ۱۵ ماده تنظیم شده پس از رفت و برگشت‌هایی که بین مجلس و شورای نگهبان صورت گرفت هم‌اکنون مراحل نهایی خود را سپری می‌کند. به تازگی نمایندگان مجلس جهت تامین نظر شورای نگهبان ایرادات مواد ۸، ۱۱، بند «و» و تبصره ۲ ماده ۱۳ را رفع و این طرح را تصویب کردند. نمایندگان مجلس و برخی کارشناسان بر این باورند که این برنامه با طرح مکمل «مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی» می‌تواند به بهبود نسبی وضعیت بازار مسکن و اجاره منجر شود.

با توجه به نوسانات بازار اجاره و محدود بودن توان مستاجران، از ۲۸ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ نمایندگان مجلس با هدف ساماندهی وضعیت بازار اجاره طرح دوفوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی را در دستور کار قرار دادند.

به دلیل اثرپذیری بازار اجاره از متغیر‌هایی همچون قیمت مسکن، تعداد واحد‌های موجود در بازار اجاره، نرخ تورم عمومی، بازار‌های موازی، نرخ سود بانکی، میزان نقدینگی در گردش و ظرفیت طرف تقاضا، نمایندگان طرحی را به صورت جامع در دستور کار قرار دادند تا به نوعی اثر شوک‌های درونی و بیرونی را بر بازار اجاره کاهش دهند.

از جمله مهم‌ترین مفاد طرح اجاره بهای املاک مسکونی می‌توان به ساماندهی مشاوران املاک، اشتراک‌گذاری اطلاعات زمین و املاک و اطلاعات هویتی، کشف قیمت عادلانه اجاره املاک، تسهیلات ودیعه مسکن و افزایش عرضه مسکن استیجاری اشاره کرد. برخی از این برنامه‌ها همچون پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن که هم‌اکنون به سقف ۲۰۰ میلیون تومان رسیده یا دریافت کد رهگیری رایگان در سامانه «خودنویس» هم‌اکنون در حال اجرا است.

بازار اجاره در سال‌های اخیر نوساناتی را سپری کرده است. پایان سال گذشته نرخ رشد اجاره بها در تهران ۴۴.۵ درصد و در کل کشور ۵۱.۶ درصد اعلام شد. این میزان افزایش در شرایطی رقم خورد که قیمت مسکن در تهران ۲۴.۸ درصد افزایش یافته بود. با این اوصاف نرخ افزایش اجاره بها حدود دو برابر رشد قیمت مسکن و ۷ تا ۸ درصد بیش از نرخ تورم عمومی بوده است. این در حالی است که مطابق دستورالعمل دولت در چهار سال گذشته مالکان نمی‌بایست در تهران بیش از ۲۵ درصد و در دیگر شهر‌ها بیش از ۲۰ درصد اجاره بها را افزایش دهند.

بررسی ادواری بازار مسکن نشان می‌دهد در زمان توقف یا کاهش نرخ‌ها در بخش فروش، بازار اجاره با فاصله‌ی زمانی خوود را با قیمت مسکن همتراز می‌کند.

برخی کارشناسان معتقدند وزن اثرات بیرونی بر بازار اجاره به قدری است که قوانینی همچون اجاره بهای املاک مسکونی تاثیر چندانی در جلوگیری از تلاطمات این بازار نخواهد داشت. در سوی مقابل عده‌ای معتقدند مواردی همچون مداخله دولت برای تعیین سقف متعادل افزایش اجاره بها، ایجاد مشوق برای ثبت قرارداد در سامانه املاک و اسکان و محرومیت از خدمات دولتی در صورت استنکاف از این موضوع می‌تواند در کنترل بازار اجاره موثر باشد.

یکی دیگر از ویژگی‌های این طرح، تعیین عوارض برای خانه‌های خالی و زمین‌های رها شده است. با اجرای این برنامه‌ها می‌توان به افزایش عرضه و کنترل قیمت‌ها در بازار اجاره امیدوار بود.

دیگر خبرها

  • مقایسه پوشش‌های بیمه شخص ثالث در شرکت‌های مختلف در سال ۱۴۰۳
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  • (تصاویر) خودروی لوکس چینی که قرار است به جنگ ب‌ام‌و و بنز برود
  • ۶ برنامه برای کنترل بازار اجاره
  • این خودروی لوکس چینی به جنگ مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و می‌رود /عکس
  • مقامات سیاسی ترکیه و دردسر خودروهای لوکس
  • متقاضیان لاستیک دولتی بخوانند؛ چگونه لاستیک بخریم؟
  • سانتافه 2024؛ جوجه اردک زشت کره ای در نمایشگاه خودرو پکن (+تصاویر)
  • چهار دلیل برای فرار از خرید پوکو X5 پرو
  • زیر پوست بازار «رحم اجاره‌ای» در ایران