Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در آئین تکریم و معارفه سرپرست دانشکده علوم پزشکی لارستان، یکی از ویژگی های ممتاز این شهرستان را بهره مندی از وجود خیرین فعال در حوزه سلامت دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، دکتر «سید وحید حسینی» در این آئین که صبح امروز، هشتم اسفند ۱۴۰۰ برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت حضرت امام موسی کاظم(ع)، شرکت در این نشست و حضور در جمع مردم این شهرستان را کلاس درسی عنوان کرد که راهگشا و آموزنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
او ضمن ابراز علاقه مندی به مردم لارستان، این شهرستان را مرکز علم، فقاهت و مجاهدت خواند که اساتید بزرگی را به مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز تقدیم کرده است. دکتر سید وحید حسینی در بخش دیگری از صحبت های خود به پیشینه این شهرستان در حوزه مشارکت خیرین سلامت اشاره کرد که موجب نام آوری در سطح کشور و در مجموعه وزارت بهداشت شده است و افزود: خداوند برکت و نعمتی را به خیرین سلامت اعطا کرده که توان خود را در زمینه رفع حیاتی ترین نیاز مردم به کار گیرند و در این زمینه از آنان می خواهیم این مشارکت ها بر اساس نیازسنجی دانشکده باشد. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز مشارکت خیرین در زمینه ماندگاری بیشتر پزشکان و متخصصان را از جمله اولویت هایی خواند که در حال حاضر در این شهرستان نیاز است مورد توجه قرار گیرد. او همچنین با تجلیل از شهدای بزرگ انقلاب اسلامی و به ویژه شهید خرازی که امروز سالروز شهادت اوست، بر سرمشق گیری از این شهدا و پاسداشت خون آنان در مسیر خدمت به مردم تاکید کرد. مسوول ارشد حوزه سلامت فارس در ادامه با بیان اینکه دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کلان منطقه به صورت مستقل اداره می شوند، نسبت به حمایت مجموعه علوم پزشکی شیراز از پیشبرد اهداف سازنده و ارتقای کیفی خدمات در دیگر مراکز علمی و دانشگاهی اعلام آمادگی کرد. دکتر حسینی اظهار کرد: از جمله زمینه های پیشنهادی برای توسعه علمی در دو دانشکده علوم پزشکی لارستان و گراش، پذیرش دانشجو در رشته های پزشکی و دندانپزشکی، به صورت مشترک است که دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در صورت اجرایی شدن از این اقدام حمایت می کند. او لارستان را از بهترین نقاط استان در زمینه خدمات تخصصی درمانی برشمرد و ابراز امیدواری کرد شاهد توسعه این امر با مشارکت خیرین سلامت باشیم. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز خود را سرباز و در خدمت مردم استان معرفی کرد که تا حد توان و در حیطه اختیارات می کوشد تا خدمات حوزه سلامت با کیفیت بیشتر و با هدف رفع نیازهای مردم ارائه شود. دکتر سید وحید حسینی با قدردانی از تلاش های دکتر «رضایی» در مدت تصدی مسوولیت ریاست این دانشکده که با بحران کرونا و دشواری های این ایام نیز همراه بود، برای دکتر «سلمان پور» در پذیرش این مسوولیت آرزوی موفقیت کرده و گفت: امید است با تلاش ریاست جدید دانشکده، شاهد تحقق اهداف بلند نظام و نیت های بلند خیرین سلامت منطقه در مسیر توسعه سلامت لارستان باشیم. انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا حضرت امام دانشگاه علوم پزشکی سلامت وزارت بهداشت علوم پزشکی انقلاب اسلامی توسعه علمی دانشجو فارس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خیرین سلامت حوزه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۸۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: دکتر میثم معزی در این خصوص افزود: در کمتر از پنج روز موفق به انجام ۱۰ عمل پیوند شدیم که به جرأت یک جهش بی سابقه بوده و از همه عزیزان تشکر می کنیم چرا که قطعا این حرکت و همبستگی در ادامه منجر به نجات بسیاری از بیماران خواهد شد.

وی ادامه داد: طی این هفته ده عمل پیوند اعضا داشتیم که ۴ مورد آن به پیوند کبد و ۶ مورد آن به پیوند کلیه اختصاص یافت.

دکتر معزی در خاتمه اظهار داشت: تشکر ویژه و صمیمانه دارم از رضایت خانواده های بیماران اهدا کننده و کلیه اعضای گروه پیوند، اعم از گروه های جراحی پیوند ، جراحی عروق، ارولوژی ، بیهوشی و کلیه پرستاران و کادر پشتیبانی، که با اقدامات لازم و فوری زمینه ساز این حرکت شایسته شدند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899579

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است