Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: پرورش استعدادهای درخشان گام موثری در زمینه رفع مشکلات و چالش های جامعه است.

رضا رضایی در آیین آغازین دوره آموزشی روسا، کارشناسان و مدیران مدارس سمپاد قطب یک کشور در کرمان گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری به پرورش استعدادهای درخشان که آینده ساز این سرزمین هستند نیاز داریم، نخبگان از جایگاه والایی برخوردارند و باید زمینه شناسایی و پرورش بیشتر دانش آموزان توانمند و مستعد در آموزش و پرورش فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمنان سعی در مایوس کردن نسل نوجوان و جوان ما دارند در حالی که با توکل به خداوند و با همکاری و تعامل های بین بخشی و بهره مندی از ظرفیت نخبگان و فرهیختگان بر مشکلات کشور فائق خواهیم آمد و آینده روشن تری را رقم خواهیم زد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: نمی‌توان گفت تنها یک و نیم درصد افراد جامعه باهوشند و بقیه نیستند بلکه در وجود هر انسانی استعدادهایی نهفته است و همه افراد از بهره های هوشی متفاوتی برخوردارند که نیاز به شناسایی و پرورش دارد.

رضایی خاطرنشان کرد: مدارس سمپاد مهارتی باید در کشور گسترش یابند تا با تکیه بر تولید و کارآفرینی بتوانیم شاهد مهارت آموزی بیشتر و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی باشیم.

وی گفت: زمانی ما در امر تعلیم و تربیت موفقیم که خروجی مطلوبی از آموزش و پرورش داشته باشیم مثلا راننده ای که حتی ساعت 2 بامداد به قانون احترام می گذارد و از چراغ قرمز عبور نمی کند نمونه یک شهروند مطلوب و یک خروجی خوب از آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد: باید نماز اول وقت را جدی بگیریم، مسائل تربیتی را نهادینه کنیم و در راستای کمتر شدن فشار کنکور بر دانش آموزان و خانواده ها تلاش کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش مدارس سمپاد آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۸۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش سخت آرسنال برای حفظ یکی از بهترین استعدادهای آکادمی‌اش

آرسنال چالش بسیار سختی برای حفظ استعداد دانمارکی و 16 ساله خود که سابقه زدن 10 گل به نوجوانان لیورپول را در کارنامه خود داشته دارد.

طرفداری | آرسنال برای حفظ یکی از بزرگترین استعدادهای آکادمی خود، چیدو اوبی مارتین، با چالشی سخت مواجه است.

به گزارش تلگراف، چیدو اوبی مارتین، مهاجم ۱۶ ساله آکادمی آرسنال، به دلیل قوانین و مقررات پیچیده نقل و انتقالات انگلیس، در معرض جدایی از این باشگاه لندنی قرار دارد. او به دلیل سنش نمی‌تواند تا ماه نوامبر با آرسنال قرارداد حرفه‌ای امضا کند، در حالی که باشگاه‌های اروپایی در سایر لیگ‌ها می‌توانند هم پیشنهاد حضور به چنین بازیکنان بااستعدادی ارائه دهند و هم با او قرارداد امضا کنند. این موضوع باعث شده است که باشگاه‌های بزرگی همچون بایرن مونیخ به دنبال جذب این بازیکن با استعداد باشند.

عملکرد درخشان استعداد 16 ساله آرسنال

اوبی مارتین در بازی‌های اخیر آکادمی آرسنال عملکردی چشمگیر داشته و در مقابل تیم‌های زیر 18 سال نوریچ و لیورپول گل‌های زیادی به ثمر رسانده است. ستاره نوجوان آرسنال، در پیروزی 14-3 مقابل تیم جوانان لیورپول، 10 گل به ثمر رساند و هفته گذشته هم در پیروزی 9-0 آرسنال مقابل تیم نوجوانان نوریچ 7 گل زد. چنین بازیکن مستعد و بااستعدادی مطمئنا توجه دیگر تیم‌های سرشناس اروپایی همچون بایرن مونیخ را به خود جلب می‌کند.

طبق قوانین اتحادیه فوتبال انگلیس، بازیکنان نمی‌توانند تا قبل از 17 سالگی با باشگاه‌های انگلیسی قرارداد حرفه‌ای امضا کنند. این در حالی است که در سایر کشورهای اروپایی این سن 16 سال است. اوبی مارتین همچنین سابقه بازی در رده‌های پایه برای هر دو تیم ملی انگلستان و دانمارک را دارد و اخیراً در ترکیب تیم زیر ۱۷ سال دانمارک به میدان رفته است.

پیامدهای پسابرگزیت برای فوتبال انگلستان

پس از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، قوانین نقل و انتقالات بین آکادمی‌های باشگاه‌های انگلیسی و اروپایی پیچیده‌تر شده است. در حال حاضر، باشگاه‌های اروپایی می‌توانند با پرداخت غرامت‌های کمتری به فیفا، بازیکنان جوان با پاسپورت اتحادیه اروپا را جذب کنند. این موضوع، اوبی مارتین را به گزینه‌ای جذاب برای کشورهای عضو اتحادیه اروپا به خصوص آلمان تبدیل می‌کند.

مزایای حضور بازیکن در اتحادیه اروپا

اوبی مارتین با داشتن پاسپورت دانمارکی، امکان انتقال به باشگاه‌های اتحادیه اروپا با مبلغ جبران خسارت کمتری (جبران خسارت فیفا) را دارد، در حالی که در صورت انتقال به تیمی در انگلستان، مشمول جریمه‌های سنگین‌تری خواهد شد. غرامت فیفا در مقایسه با تعرفه‌های تعیین‌شده توسط برنامه عملکرد بازیکن نخبه (EPPP) که بر نقل و انتقال بازیکنان بین آکادمی‌های باشگاه‌های انگلیسی حاکم است، روشی بسیار مقرون به صرفه‌تر به شمار می‌رود. غرامت فیفا به باشگاه اصلی در هر انتقال بازیکن تا پایان فصل 23 سالگی او پرداخت می‌شود. محاسبه هزینه انتقال از باشگاهی مانند آرسنال به رتبه‌بندی دسته‌بندی باشگاهی که اوبی مارتین به آن منتقل می‌شود و تعداد سال‌هایی که پس از 12 سالگی در آرسنال بازی کرده است، بستگی دارد.

تلاش آرسنال برای حفظ اوبی مارتین

با وجود چالش‌های پیش‌رو، آرسنال برای حفظ اوبی مارتین در حال تلاش است. این باشگاه در حال مذاکره با نمایندگان این بازیکن جوان است و می‌خواهد او را در تیم خود نگه دارد. اوبی مارتین اخیراً با گروه پروژه الیت، که به خاطر تسهیل فرایند نقل و انتقالات برای بازیکنان همانند انتقال جیدون سانچو به دورتموند شناخته می‌شود، قرارداد امضا کرده است. الیت همچنین نماینده برخی از بازیکنان تیم اصلی آرسنال مانند بوکایو ساکا و ادی انکتیا است و این موضوع می‌تواند بر تصمیم او برای آینده‌اش تأثیر بگذارد.

گفتنی است آرسنال هنوز در مورد این گزارش و علاقه بایرن مونیخ به چیدو اوبی مارتین اظهارنظری نکرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • چالش سخت آرسنال برای حفظ یکی از بهترین استعدادهای آکادمی‌اش
  • بیانات رهبری در جمع معلمان شور امید آفرین و انگیزه بخش بود
  • اجرای بیش از ۷۵۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در استان کرمان
  • تبریک مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی به تلاش گران عرصه تعلیم و تربیت
  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • چالش کمبود معلم و نیرو در مازندران رفع شده است
  • جذب استعداد درخشان در دانشگاه فرهنگیان
  • ۱۴۰ نیروی فنی جذب هنرستان‌های زنجان می‌شوند
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی