Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک آینده و موقوفات مدرسه علمیه مروی با انعقادتفاهم‌نامه‌ای، بر تقویت و گسترش همکاری‌های مشترک، تأکید کردند.

به گزارش ایران اکونومیست-در چارچوب این تفاهم‌نامه که به امضای نادر خواجه حق‌وردی، معاون امور شعب و بازاریابی بانک آینده و علیرضا مقاری معاون اقتصادی موقوفات مروی رسید، همکاری‌های متقابل برای ایجاد و گسترش بسترهای مناسب در زمینه‌های ارائه خدمات متقابل گردشگری‌، بانکداری و بیمه‌ای و ایجاد هم‌افزایی لازم و پایه‌ریزی یک اتحاد استراتژیک مالی و اعتباری به‌منظور ارزش‌آفرینی برای مشتریان، سهامداران، کارکنان و مجموعه ذی‌نفعان طرفین انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس، بانک آینده سبد متنوع محصولات و خدمات این بانک به موقوفات مروی را عرضه می‌کند.
ارائه انواع خدمات در زمینه‌های مختلف بانکی، مالی، بیمه‌ای و سایر حوزه‌های مورد توافق طرفین در چارچوب قوانین و مقررات موضوعه شامل: خدمات اعتباری و ارزی، خدمات بانکداری الکترونیکی، صدور انواع کارت، خدمات ویژه کارکنان موقوفات مروی، امکان اعطای انواع تسهیلات قرض‌الحسنه ویژه و طرح کارا، است.
هم‌چنین، امکان اعطای تسهیلات خرید کالا در چارچوب طرح‌های «آینده‌داران» برای خرید از هایپراستار و فروشگاه‌های منتخب مجموعه ایران‌مال، «طراوت» از مجموعه فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک آینده در سراسر کشور و «کارگشا» با هدف تمرکز و حمایت از تولید کالای ایرانی از دیگر خدمات قابل ارائه در این تفاهم‌نامه است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بانک آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۸۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری اقتصادی خراسان رضوی و هرات افغانستان

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در دیدارهای جداگانه خود از اعضای هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و افغانستان و سرکنسول افغانستان در مشهد گفت: نشست کمیته مشترک اقتصادی استان خراسان رضوی با ولایت هرات افغانستان در آینده نزدیک به ریاست معاونان اقتصادی استانداری های مزبور با ساختاری متفاوت برگزار خواهد شد.

حسن نوری زاده افزود: این توافق حسب مذاکرات صورت گرفته و درخواست بخش خصوصی ۲ کشور در جریان ملاقات با اعضای هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و افغانستان و سرکنسول افغانستان در مشهد مطرح شد و مورد توافق طرفین قرار گرفت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: در این دیدارها بر ضرورت رفع موانع و مشکلات موجود بر سر راه همکاریهای دو کشور ایران و افغانستان بویژه ضرورت توجه به تکمیل و بهسازی زیرساختهای مرزی و گمرکی تاکید شد.

نوری زاده ادامه داد: در این دیدارها آمادگی این استان برای حضور در عرصه های کشت فرا سرزمینی، انتقال انرژی، برگزاری دوره های آموزشی برای تربیت نیروهای ماهر و همکاریهای متقابل علمی در افغانستان بویژه هرات اعلام شد.

او گفت: در همین راستا مقرر شد در آینده نزدیک کمیته مشترک اقتصادی استان خراسان رضوی با ولایت هرات با ساختار عملیاتی تر و برنامه جامع کاربردی برای شروع اقدامات مهم و اساسی در حوزه های انتقال انرژی و آموزشهای فنی و حرفه ای، رفع موانع مرزی و همکاریهای مشترک برای ایجاد پارک علم و فناوری در هرات برگزار و موضوعات را پیگیری کند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • محور تحولات و حذف دشمن مشترک
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • انعکاس چهره معلم در قاب جادو
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است
  • پروژه مشترک آلمان و فرانسه برای تولید تانک‌های مدرن
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و هرات افغانستان
  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل
  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند