Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی ،حجت الاسلام حسین معصومی در دیدار با تنی چند از جانبازان روشندل  گفت: 43 جانباز روشندل مایه فخر و مباهات این استان به شمار می‌روند و با توجه به شیوع بیماری کرونا، تامین سلامتی این عزیزان از موارد ضروری است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی طرح پایش سلامت جانبازان را از جمله اقدامات در راستای سلامتی جانبازان برشمرد و افزود: تزریق واکسن کرونا به جانبازان 70درصد با الویت جانبازان روشندل از فعالیت‌های بنیاد است که در راستای پیشگیری از بیماری برای این عزیزان انجام داده است و خوشبختانه از ابتدای شیوع کرونا، با اقدامات مختلف پیشگیری، تمامی جانبازان روشندل در سلامتی کامل به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: اداره اردویی و ورزشی بنیاد به دنبال آن است، امکانات و خدمات لازم را برای ورزش گلبال جانبازان روشندل و زمینه ارتقا سطح نشاط، شادابی و سلامتی این عزیزان فراهم شود.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد خراسان رضوی با بیان اینکه 12 نفر از جانبازان روشندل به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کنند، افزود: هر آنچه خدمت به این عزیزان بدهیم، جبران فداکاری جانبازان روشندل نیست، اما همه امکانات مورد نیاز ورزش، مانند زمین بازی، مربی، تجهیزات را به کار خواهیم گرفت تا بسترهای ورزشی برای این عزیزان فراهم شود.  
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: تمام هدف بنیاد این است که جانبازان روشندل برای ساعاتی از منزل خارج شده و در جمع همتایان خود قرار بگیرند.
وی تصریح کرد: از اصحاب رسانه انتظار می‌رود، خاطرات و رشادت‌های این عزیزان را برای نسل‌های آینده بازگو کنند، زیرا در تمامی کشورها مجروحان جنگ پس از مدتی افسرده و شرایط بحرانی را طی می‌کنند، اما جانبازان روشندل با روحیه بسیار بالا و بعضا شوخ طبع هستند، که الگویی برای جوانان است.
گفتنی است؛ سند هویت انقلابی مردم خراسان رضوی، پرونده 17 هزار و ۳۲۱ شهید، 50 هزار و  395 جانباز و سه هزار و 392 آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: خراسان رضوی بنیاد شهید جانبازان ورزش گلبال جانبازان روشندل خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۸۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی بر استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته استان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از استانداری خراسان‌جنوبی، مهدی جعفری، امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت _ در دیدار نمایندگان بنیاد علوی در استان، اظهار کرد: یکی از هدف‌گذاری‌های صورت گرفته برای سال‌جاری، هدایت منابع و تسهیلات نهادهای حمایتی در راستای ایجاد اشتغال و درآمد پایدار از طریق تکمیل زنجیره‌های ارزش استان است.

وی با اشاره به خدمات بنیاد علوی در خراسان‌جنوبی، متذکر شد: برنامه‌ریزی بنیاد در استان باید در راستای تکمیل زنجیره ارزش ظرفیت‌ها به ویژه در حوزه‌های کشاورزی و مواد معدنی از جمله زرشک، عناب، گوهرسنگ، فولاد و بنتونیت باشد.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: تکمیل زنجیره‌های ارزش و جلوگیری از خام فروشی، اولویت حوزه اقتصادی استان برای سال‌جاری است.

جعفری اضافه کرد: اولویت اصلی در پرداخت تسهیلات هم باید در راستای تکمیل زنجیره‌های ارزش، ایجاد ارزش افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی باشد.

وی در این دیدار بر استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته استان تأکید کرد.

کد خبر 751058

دیگر خبرها

  • صعود خادمیاران رضوی ریگان به قله کوه شاه
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • موسی عصمتی؛ شاعر روشندل: رسانه ملی با «سرزمین شعر» حرکت نویی را آغاز کرد
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • چرا فوتبال هم برای سلامتی شما خوب است و هم بد؟ (زیرنویس فارسی)
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • اسلامی‌سازی علوم انسانی امری ضروری است
  • شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 
  • رکابزنی مسیر مهریز تا مشهد با شعار ورزش و سلامتی، کتاب و دانایی