Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت:همه مردم باید به شایستگی از پزشکان و پرستاران به ویژه آن‌هایی فعالیت جهادی دارند، تشکر کنند چرا که سلامت مردم در گرو تلاش این عزیزان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاهواز، سردار حسن شاهوارپور امروز در آئین تجلیل از پزشکان بسیج جامعه پزشکی خوزستان به مناسبت روز بسیج جامعه پزشکی ضمن تسلیت ایام شهادت امام موسی کاظم (ع) اظهار داشت: زحمات قشر جامعه پزشکی در ایام کرونا پیرامون حضور در بیمارستان‌ها، طرح شهید سلیمانی و کمک به بیماران ستودنی است؛ بسیج جامعه پزشکی با اجرای طرح شهید سلیمانی در گستره استان افراد بسیاری را از مرگ حتمی نجات داد و فعالیت جهادی بسیاری را از خود برجای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان بیان داشت: در دوران جنگ پزشکان و پرستاران در خط مقدم کنار رزمندگان حضور داشتند و جراحات سنگین آن‌ها را در بیمارستان‌های صحرایی، پست‌های امداد و ارژانس‌ها کنار سایر رزمندگان مداوا می‌کردند و بسیاری از آن‌ها در این راه به شهادت رسیدند.

وزیر بهداشت: مردم ایران به خوبی کادر درمان را در مهار کرونا همراهی کردند/ مدافعان سلامت حماسه آفریدندرهبر معظم انقلاب بر نگارش این نوع کتاب‌ها تأکید کردند/ روایتی از «گنج»‌های مدافعان سلامت در کارزار مبارزه با کرونامشکلات مزمن مدافعان سلامت استان کرمان همچنان ادامه دارد

سردار شاهوارپور با اشاره به علل نامگذاری این روز به نام بسیج جامع پزشکی تصریح کرد: شهید رهنمون یکی از شهدای والا مقامی است که در بیمارستان‌صحرایی منطقه جفیر به درجه رفیع شهادت نائل آمد، تعداد بسیاری از پزشکان و پرستاران ما در آن دوران به شهادت رسیدند بنابراین امروز را برای پاسداشت مجاهدت این قشر عزیز تعیین کرده‌اند. 

وی در پایان گفت:همه مردم باید به شایستگی از پزشکان و پرستاران به ویژه آن‌هایی فعالیت جهادی دارند، تشکر کنند چرا که سلامت مردم در گرو تلاش این عزیزان است. 

انتهای پیام/331/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پزشکان و پرستاران بسیج جامعه پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۸۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه

به گزارش خبرنگار مهر، عباس اسکندری ظهر دوشنبه در همایش رسانه‌ای روایان پیشرفت که با همت بسیج رسانه و بسیج کارگری سپاه قدس گیلان برگزار شد اظهار کرد: روایان پیشرفت روایتگر دستاوردهای نظام اسلامی در بخش‌های مختلف به ویژه در حوزه صنعت و تولید است.

مسوول بسیج کارگری سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به تولید در سرفصل‌های مختلف بیان کرد: تولید محور محرکه اقتصاد، معیشت و رفاه اجتماعی است و باید بیشتر به آن توجه شود.

اسکندری با اشاره به نقش جامعه کارگری در سرزندگی و پویایی تولید اضافه کرد: تولید و اشتغال بدون حضور و فعالیت کارگران بی معنا است و لذا می‌طلبد نگاه ویژه ای به جامعه کارگری صورت گیرد.

به گفته وی روایت پیشرفت و امید آفرینی جامعه و انتشار در سطح اقشار جامعه که با همکاری بسیج کارگری، اداره کار و بسیج رسانه صورت می‌گیرد باید مستمر باشد.

مسوول سازمان بسیج کارگری سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش بسیج در عرصه‌های مختلف بیان کرد: بسیج موجب تقویت همبستگی و تعامل بین دستگاه‌ها، نهادها، مسؤولان و مردم در بخش‌های مختلف شده است.

اسکندری با الهام گیری از فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در حوزه کار و تولید اضافه کرد: دشمن دنبال فروپاشی اقتصادی در کشور است و جلوی این فاجعه با تلاش افسران تولید و اشتغال گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه تولید در رفع مشکلات جامعه نقش مهم و حیاتی دارد، افزود: مردمی سازی اقتصاد و تولید با همت، سرمایه و ابتکار مردم محقق می‌شود.

کد خبر 6092162

دیگر خبرها

  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • خودکشی پزشکان ایرانی در مرز هشدار؛ مشکل کجاست؟
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی: فقط ۱۰ درصد پزشکان از شغل خود راضی هستند
  • جزئیات خودکشی یک فوق‌تخصص روماتولوژی | سمیرا آل‌سعیدی که بود و چرا دست به خودکشی زد؟
  • مسوولان برای درمان سراغ پزشکان معروف می روند