Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نوشته روزنامه «ایندیپندنت»، تراس در مصاحبه‌ای گفت: «از وکلای مختلف نامه‌هایی به وزارتخانه می آید که تهدیدآمیز هستند. بنابراین باید مطمئن باشیم موارد تحریمی به خوبی آماده می‌شوند و باید پیش از تحریم افراد، مدارک صحیحی را در دست داشته باشیم».

وزیر امور خارجه انگلیس افزود: «به همین دلیل است که گام به گام پیش می‌رویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در حال کار کردن بر روی لیست هدفی هستیم که هر چند هفته یکبار، تحریم الیگارش‌ها را تداوم بخشیم».

او در ادامه گفت: «باید کاری کنیم که برای الیگارش‌هایی که از رژیم [ولادیمیر] پوتین حمایت می‌کنند عمیقاً دردناک باشد. بیش از صد میلیاردر در روسیه زندگی می‌کنند».

تراس در ادامه ادعاهایش گفت: «در این زمینه که چه کسی را هدف قرار می‌دهیم هیچ گزینه‌ای از روی میز کنار نرفته است. ما در این زمینه کاملاً صریح بوده و آماده هستیم هر کاری که لازم است انجام دهیم».

این مقام انگلیسی ضمن هشدار درباره طولانی شدن درگیری میان روسیه و اوکراین گفت:‌ «این درگیری طولانی خواهد شد زیرا اوکراینی‌ها در حال مبارزه هستند».

او همچنین با تأکید بر تداوم حمایت نظامی و اقتصادی از رژیم کی‌یف گفت: «نمی‌دانم اوضاع چگونه پیش خواهد رفت ولی باید مطمئن شویم که پوتین شکست می‌خورد».

تراس مدعی شد: «حمله روسیه به اوکراین می‌تواند آغازی برای پایان پوتین باشد. نگرانی من این است که ممکن است این درگیری طولانی شود. ممکن است چند سال به طول انجامد. آنچه ما می‌دانیم این است که روسیه قدرت نظامی بالایی دارد اما اوکراینی‌ها نیز شجاع بوده و در ایستادگی برای حق حاکمیت خود قاطعیت دارد».

وزیر امور خارجه انگلیس همچنین مدعی شد، در صورت تداوم درگیری در اوکراین و عدم پیشبرد اهداف مسکو «باید برای استفاده روسیه از تسلیحات بدتری آماده باشیم».

او درباره پیشنهاد روسیه برای مذاکره با اوکراین گفت: «اگر روسیه برای مذاکره جدی است، ابتدا باید نیروهای خود را از اوکراین خارج کند. آن‌ها نمی‌توانند با گرفتن تفنگ روی سر اوکراینی‌ها مذاکره کنند. بنابراین به این به‌اصطلاح، تلاش‌ها برای مذاکره اعتمادی ندارم».

تراس در پاسخ به سوالی درباره دعوت رئیس جمهور اوکراین از نیروهای داوطلب خارجی گفت، اگر شهروندانی در انگلیس مایل باشند به مبارزه در کنار نیروهای اوکراینی ملحق شوند، از این کار استقبال می‌شود.

روز گذشته (شنبه) نیز «جیمز هیپی» معاون وزیر دفاع انگلیس در امور نیروهای مسلح روز شنبه گفت، درگیری و بحران در اوکراین ادامه خواهد داشت و این کشور ماه‌های سختی را پیش رو دارد.

311311

کد خبر 1607498

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: انگلیس حمله روسیه به اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۹۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات بمباران عقبه اوکراینی‌ها با بمب‌های نیم تنی

بازدید 10 روسیه حملات سنگینی بر روی خطوط پشتیبانی اوکراین از مرز لهستان انجام داده است. حالا نیروی هوایی روسیه یک ویدیوی متفاوت از مراحل تسلیح و بمباران با جنگنده سوخو 34 منتشر کرده است. در این ویدیو که از چندین زاویه گرفته شده، بمب‌های نیم تنی FAB-500 که با کیت‌های هدایت دقیق تجهیز شده‌اند و با بالک‌هایی به سمت هدف پرتاب می‌شوند، مورد استفاده قرار گرفته‌اند. تصاویر این عملیات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • لندن و تجهیز اوکراین برای جنگ بهاره پیش از انتخابات انگلیس
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین/منطقه دونباس اوکراین به زودی سقوط می کند
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • پشت‌ پرده مذاکرات مسکو و کی یف / توافق روسیه و اوکراین چطور از دست رفت؟
  • مسکو: روسیه «نووباخموتوکا» را آزاد کرد/ دفع ۱۳ ضدحمله اوکراینی‌ها
  • عملیات بمباران عقبه اوکراینی‌ها با بمب‌های نیم تنی
  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت‌های انرژی اوکراین در سه منطقه/ اعزام خلبانان اوکراینی به فرانسه برای آموزش جنگنده اف-۱۶
  • کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد
  • مسکو: انگلیس مذاکرات صلح اوکراین را خراب کرد
  • کمبود شدید سرباز در اوکراین/ ارسال مهمات غربی چاره کار نیست