Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد مهدی فروردین در حاشیه هم اندیشی پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس در مورد فرایند واگذاری سرخابی‌ها، اظهار داشت: این اتفاق از مجلس شروع شد. یکی از خواسته‌های اصلی و اساسی ما این بود که هرچه سریعتر نسبت به بحث خصوصی سازی این دو باشگاه تصمیم گیری شود و فرایند آن پیش برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قربان زاده جلسات متعددی را پیرامون این دو باشگاه داشت. ما از روز اول هم دغدغه مان را اعلام کردیم. تا زمانیکه اموال دو باشگاه مشخص نباشد و زیرساختش فراهم نباشد شما نمی‌توانید. در دولت قبل، سلطانی‌فر این وعده را داد گفتم شدنی نیست. حالا عزم این دولت و مجلس است که این اتفاق بیفتد. به سازمان خصوصی سازی واگذار شده تا خودشان مولفه‌ها و اقدامات لازم را انجام بدهند. تا الان خروجی جلسات امیدوار کننده بوده، امیدواریم این اتفاق بیفتد و از این به بعد شاهد این همه دغدغه مردم نباشیم.

نماینده مجلس در خصوص تعیین تکلیف اساسنامه فدراسیون فوتبال و اینکه راستینه اعلام کرده به هیچ ضرب الاجلی توجه نداریم گفت: اتفاقی که در هیات رئیسه افتاد و رئیس فدراسیون عزل شد، پیامی برای AFC و فیفا است که فدراسیون فوتبال ایران هنوز آن ساختاری که باید داشته باشد و بتواند  تصمیم خوبی بگیرد را ندارد ولی از نظر ما اساسنامه طبق آنچه خواست فیفا و AFC هست، ایراد آنچنانی ندارد. با هیات رئیسه جلسه‌ای داشتیم این آمادگی وجود دارد که بر اساس تعاملات موجود بین مجلس و فدراسیون فوتبال این اتفاق بیفتد و هرچه سریع تر مشکلشان حل شود.

وی در مورد پرونده ویلموتس و و اینکه قاضی زاده هاشمی اعلام کرده دست اندرکاران این پرونده باید محاکمه شوند، اظهار داشت: به اندازه کافی در مورد این پرونده صحبت شده، ما منتظر نظر دستگاهایی هستیم که متولی این امر هستند. آن ها باید پاسخگو باشند

فروردین در مورد اینکه آیا افراد درگیر در پرونده، مجددا فراخوانده شده‌اند، گفت: جدیدا اطلاع خاصی راجع به این موضوع ندارم.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال اساسنامه فدراسیون فوتبال محمدمهدی فروردین واگذاری استقلال و پرسپولیس پرونده ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۹۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد

علی موسوی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به پیروزی این تیم مقابل شمس‌آذر قزوین در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: استقلال عملکرد خیلی خوبی را در بازی با شمس‌آذر به نمایش گذاشت و تا دقیقه ۸۰ مسلط به بازی بود اما متاسفانه در حالی که سه بر صفر از رقیب پیش بودند بازی را رها و به یک‌باره ۲ گل دریافت کردند!

وی افزود: به نظرم این تصور بین بازیکنان استقلال به وجود آمد که پیروز میدان شده‌اند و به همین دلیل برای دقایقی حریف را دست کم گرفتند. این اتفاق نباید تکرار شود. بازیکنان باید تا آخرین دقیقه بازی تمرکز خود را حفظ کنند.

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: در روزهایی که لیگ برتر به اوج حساسیت رسیده است، فدراسیون باید نظارت دقیق‌تری به این رقابت‌ها داشته باشد و امیدوارم از VAR استفاده کند.

موسوی ادامه داد: استقلال در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر است و شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد. الان بازی هر هفته برای این تیم حکم قهرمانی را دارد و استقلال باید بازی‌های آینده را با دقت و قدرت بیشتری پیگیری کند.

مهاجم سال‌های دور استقلال به دیدار این تیم برابر تراکتور در هفته بیست‌وپنجم نیز اشاره کرد و گفت:‌ بازی با تراکتور برای استقلال از اهمیت زیادی برخوردار است و در خانه حریف مسابقه حساسی را در پیش دارد و اگر بتواند این تیم را در تبریز شکست دهد، گام بلندی برای قهرمانی بر خواهد داشت.

بازیکن اسبق استقلال به موضوع واگذاری سرخابی‌ها نیز اشاره و اضافه کرد: واگذاری استقلال اتفاق خوشایندی برای این تیم خواهد بود و به طور حتم بسیاری از مشکلات مالی آبی‌پوشان از بین خواهد رفت. مهم‌ترین اتفاق این واگذاری برطرف شدن مالکیت مشترک سرخابی‌ها بود و امیدوارم مجوز حضور آنها در لیگ قهرمانان صادر شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • واگذاری استقلال و پرسپولیس، ضرورت رقابت با حرفه ای‌ها
  • فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس رسمی شد(عکس)
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد