Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@19:02:02 GMT

ویژگی های منحصر به فرد دستگاه بسته بندی حبوبات ای جی

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۶۹۴۴۸

ویژگی های منحصر به فرد دستگاه بسته بندی حبوبات ای جی

کاربرد دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار برای تولید و بسته بندی انواع مختلف این محصولات می باشد. - اخبار بازار -

خشکبار و حبوبات از جمله مواد غذایی هستند که مصرف زیادی در بین خانواده‌های ایرانی دارند و با توجه به تقاضای بالای خرید، تهیه و خرید انواع بسته‌بندی این محصولات نیز رواج زیادی داشته است.

 

اگر شما هم به فکر ایجاد کارگاه پرسودی هستید، می توانید به فکر راه اندازی خط تولید بسته بندی حبوبات و خشکبار باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگاه بسته بندی حبوبات ای جی  در انواع مختلفی موجود می باشد که ویژگی ها و کاربردهای خاص خود را دارد و از نظر نوع کاربرد و وزن دارای انواع مختلفی می باشند.

انواع مختلف دستگاه های بسته بندی حبوبات و خشکبار

در خط تولید و بسته بندی حبوبات مختلف، دستگاه های بسته بندی حبوبات Grain packing) machine ) را از نظر توزین می‌توان به انواع مختلفی دسته بندی کرد. توزین به معنای قابلیت وزن کردن به شکل همزمان است. به طور کلی دستگاه هایی در اندازه کوچک، با دوتوزین، چهارتوزین و شش توزین به بازار عرضه شده‌اند. انواع دستگاه ها با توزین های مختلف جهت بسته بندی و آماده نمودن محصولات متنوعی مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه در مورد هر کدام توضیح مختصری جهت آشنایی شما می دهیم.

دستگاه های بسته بندی حبوبات و خشکبار دو توزین ای جی

این نوع دستگاه بسته بندی حبوبات دو توزین برای بسته بندی انواع مواد گرانولی از قبیل: بسته بندی چیپس، خشکبار، حبوبات، غلات، سبزی خشک، برنج، چای، میوه، تافی، سویا و همچنین بسته بندی قند و شکر و... کاربرد دارد و مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه بسته بندی دارای دو ترازوی لودسل و نیز چشم الکترونیکی در بخش بسته بندی می باشد.

دستگاه بسته بندی حبوبات چهار توزین

از این مدل دستگاه بسته بندی حبوبات جهت بسته بندی انواع محصولات مختلف مثل: گردو، پسته، گندم و جو پوست کنده و پرک شده، خشکبار، حبوبات، سبزی خشک، میوه ها، ماکارونی فرمی، شکر پنیر، شکلات، تخمه، تافی، چیپس سیب زمینی، چای، قند خرد شده، شکر، برنج، گیاهان دارویی، مواد شیمیایی و دارویی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

ساختار و کار با دستگاه بسته بندی چهار توزین به تخصص خاصی نیاز ندارد و بسیار راحت می باشد. به طوری که اپراتور و کاربر به آسانی می تواند با این نوع دستگاه کار کند.

دستگاه بسته بندی حبوبات شش توزین

این نوع دستگاه بسته بندی حبوبات شش توزین نیز مخصوص بسته بندی انواع محصولات گرانولی همچون: حبوبات، خشکبار، انواع غلات، تافی چیپس، قند و شکر، ماکارونی فرمی، چای، مواد دارویی و شیمیایی ساخته و تولید شده است و قابلیت تولید 50 بسته در دقیقه را دارا می باشد.

نحوه کار با دستگاه بسته بندی حبوبات شش توزین هم بسیار ساده است. این مدل دستگاه در مقایسه با دیگر مدل‌های دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار دارای سرعت و توان تولید بالاتری می باشد.

انواع دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار از لحاظ نوع کاربرد

دستگاه بسته بندی حبوبات را از نظر نوع کاربرد به موارد زیر می توان دسته بندی نمود:

دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار دستی

یکی از راه های بسته بندی ارزان و سریع حبوبات به شکل دستی و با استفاده از دستگاه های دوخت می باشد. در این روش شما حبوبات را در وزن های مختلف داخل نایلون های پلاستیکی بسته بندی می کنید و سپس با به کارگیری دستگاه های حرارتی در نایلون پلاستیکی را پرس و دوخت می ‌کنید.

دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار ریلی

این نوع دستگاه بسته بندی حبوبات بیشتر جهت کاربردهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. فرم بسته بندی این دستگاه مانند نمونه دستگاه های دستی است، تنها با این تفاوت که تمام کارها به شکل اتوماتیک انجام می شود. محصولات وزن شده روی ریل دستگاه قرار می گیرند و به صورت اتوماتیک توسط حرارت بسته بندی می گردند.

دستگاه وکیوم حبوبات و خشکبار

یکی دیگر از انواع دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار دستگاه وکیوم یا دستگاه عمودی می باشد. این دستگاه با ایجاد خلاء و تزریق گاز درون بسته بندی محصولات، می تواند طول عمر آنها را به شکل شگفت‌آوری بالا ببرد و همین طور از شکستگی و ریز شدن محصولات جلوگیری می کند.

بسته بندی حبوبات و خشکبار در منزل

اگر به دنبال کسب درآمد در منزل هستید و به دنبال راهی هستید که بتوانید با ساده‌ ترین کار در منزل به درآمد برسید، می توانید به فعالیت بسته بندی انواع محصولات در منزل بپردازید. کار بسته بندی در منزل در کل شامل پر کردن انواع پاکت، نایلونی پلاستیکی، سلفون و جعبه های مختلف با مواد خاص می شود. پس از بسته بندی باید محصولات خود را در دید مشتریان، جهت فروش قرار دهید.

در حال حاضر بسته بندی خشکبار و حبوبات در منزل به یکی از پرطرفدارترین مشاغل خانگی پردرآمد تبدیل شده است. به خصوص اینکه می‌توانید بعضی از کارهای بسته بندی را توسط دستگاه های تخصصی طراحی شده در این حوزه، بهتر و سریع تر انجام دهید. همچنین بازدهی و کارکرد خود را با کمترین خستگی به شکل فوق‌العاده‌ای بالا ببرید. با کمی دقت نظر درمی یابید که بسته بندی حبوبات یا خشکبار به منظور یک کسب و کار خانگی، مناسب برای کسانی که نیاز به انعطاف در زمان کاری دارند، می باشد.

 

بسته بندی محصولات در منزل از اولین گزینه های انتخابی مناسب جهت استارت یک شغل پردرآمد و راحت به حساب می‌آید. با دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی قادر خواهید بود، روزانه حدود 200 بسته حبوبات و خشکبار را بسته بندی و برای فروش آماده سازید. درآمد ماهیانه حدود شش میلیون تومان برای شما به همراه خواهد داشت. همچنین، اگر می خواهید با ترفندهای بسته بندی و اهمیت آن در بیزینس خود آشنا شوید، روی  دستگاه بسته بندی  کلیک کنید.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان جهت خرید دستگاه بسته بندی حبوبات با مشاوران فروش شرکت AG در ارتباط باشید. همچنین می توانید از سایت شرکت به آدرس  https://www.ag777.com/  نیز دیدن فرمایید و با انواع دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار بیشتر آشنا شوید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار مورد استفاده قرار بسته بندی انواع نوع دستگاه بسته بندی انواع دستگاه انواع مختلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۹۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب معدنی استفاده کنیم یا نه؟

کارشناس اداره کل غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو با استدلال علمی گفت: نور آفتاب و انجماد، بطری‌های یکبار مصرف را تخریب نمی‌کند.

به گزارش مشرق، معصومه تکلو ضمن تاکید بر سلامت آب‌های آشامیدنی و معدنی بسته بندی، افزود: امکان ندارد ارگان نظارتی مهمی مثل سازمان غذا و دارو بدون مطالعه و لحاظ مسائل فنی و بهداشتی برای فرآورده‌ای مجوز مصرف و پروانه بهداشتی صادر کند کما اینکه عدول از تعهدات توسط شرکت هم می‌تواند موجب ابطال موقت یا دائم مجوز شود.

وی با اشاره به اینکه طرح مباحث فنی و علمی اصولاً در رسانه‌های عمومی نیست، تصریح کرد: گاهی ناچار هستیم برای اطمینان بیشتر مردم نکاتی را گوشزد کنیم مثل اینکه گرانول پلیمر مورد مصرف جهت بسته بندی آب‌های بسته بندی شده، پلیمر پلی اتیلن ترفنالات است که از دو منومر اتیلن گلایکون و اسید ترفتالیک تحت خلأ دما و زمان معین و با ایجاد پیوند کوالانسی بین دو منومر مذکور در راکتور پتروشیمی تولید می‌شود.

کارشناس اداره کل غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو ادامه داد: این شرکت پترو شیمی تندگویان دارای گواهی مناسب برای مصرف انسان از آزمایشگاه‌های داخل و خارج کشور است، لذا قرار گرفتن بطری آب در معرض نور آفتاب و یا انجماد آن در فریز، قادر به تخریب بطری‌های یکبار مصرف آب و خروج ترکیبات فتالات از پلیمر نمی‌شود.

تکلو در پایان به مردم این اطمینان را داد که با توجه به کنترل سه سطحی سلامت آب‌های معدنی و آشامیدنی بسته بندی در سازمان غذا و دارو، با خیال راحت از آنها استفاده کنند و بدانند کوچک‌ترین تهدید سلامتی در فرآورده‌های غذای و آشامیدنی در اولین زمان ممکن به اطلاع آنها خواهد رسید.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • قبل از خرید بهتر است تفاوت تسمه با ورق فولادی را بدانید!
  • قیمت تخم مرغ در میادین تره‌بار
  • آب معدنی استفاده کنیم یا نه؟
  • مصحف شریف « قرآن مبارک » چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • بررسی ویژگی های انواع گیت کنترل تردد
  • انواع مهتابی ال ای دی دیواری در الکتریکی آنلاین
  • تحقق ۱۲۸ درصدی آزمون کمیت محصولات پیش بسته بندی
  • اجرای موفقیت‌آمیز آزمون نمونه‌های طرح پیش بسته‌بندی در خراسان جنوبی
  • تولید کننده جعبه هاردباکس عمده در تهران
  • (ویدیو) فرآیند فرآوری و بسته بندی «خرچنگ برفی» در کارخانه