Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: همه برای کسب نتیجه خوب مصمم هستیم و تمام توانمان را برای گرفتن نتیجه به کار می‌گیریم.

خبرگزاری میزان - رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران در نشست خبری پیش از بازی مقابل فولادخوزستان در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر، صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*با تیمی بازی داریم که نسبت به نیم فصل اول کاملاً متحول شده است و می‌دانیم بازی سختی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیاست و برای این تیم آرزوی موفقیت داریم. تمام کارهایی که باید انجام دهیم، در طول هفته انجام شده.

*بنا به فشردگی بازی‌ها، نمی‌توانیم کار تاکتیکی کنیم. بیشتر فیلم می‌بینیم و صحبت می‌کنیم تا تمام تذکرات را به بازیکنان گوشزد کنیم. همه برای کسب نتیجه خوب مصمم هستیم. تمام توانمان را برای گرفتن نتیجه به کار می‌گیریم. امیدوارم هر دو تیم سالم از بازی خارج شوند. مطمئنم بازیکنانم اگر انگیزه‌ای که مقابل سایر رقبا داشتند، در این دیدار هم بگذارند، موفق می‌شویم.

*شرایط مصدومیت‌ها هم روی روند کار ما تاثیر گذاشته است. نبود محمدی، باقری و بشاگردی کار ما را سخت کرده، اما سایر بازیکنان با تمام وجود کار می‌کنند که نتیجه‌ای بگیریم که در پایان مسابقه شاد باشیم.

*باخت هوادار در بازی رفت و اعتراض به داور مسابقه؟ آن بازی یک شرایط خاص داشت. گل ما مردود اعلام شد و پنالتی‌های ما را نگرفتند. خیلی راحت امتیاز از دست دادیم. گذشته‌ها گذشته و به آینده نگاه می‌کنیم. ان‌شاء‌الله شرایط طوری پیش برود که مساوات وجود داشته باشد. قطعا داور تمام توان خود را برای بازی می‌گذارد و مطمئنیم نتیجه بازی در داخل زمین رقم می‌خورد.

*هدف هوادار برای سال اول ماندن در لیگ برتر است. بیشتر از این نمی‌خواهیم، اما دست از تلاش نمی‌کشیم. من و مجموعه تمام تلاش خودمان را به کار می‌گیریم که در پایان فصل شرایط خوبی داشته باشیم.

*حواشی سربازی بازیکنان استقلال؟ در مورد بازیکنان سرباز نمی‌توانم اظهارنظر کنم و مراجع باید صحبت کنند. اگر بتوانیم ماده، تبصره و قانونی در فوتبال داشته باشیم که اگر قرار است بازیکنی دو، سه ماه دیگر سرباز شود بتواند تا آخر فصل بازی کند یا در همان اول فصل جلویش را را بگیرند، خیلی بهتر است. من اطلاعات کافی ندارم و نمی‌توانم خیلی صحبت کنم.

*خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس؟ هشت سالم بود که می‌خواستند این دو تیم را خصوصی کنند. الان ۴۶ ساله هستم و این بحث داغ داغ است. نمی‌دانم کار در چه مرحله‌ای است، اما امیدوارم شرایطی فراهم شود که تمام تیم‌های ما خصوصی شوند. در لیگ خودمان هفت، هشت تیم اسم خصوصی دارند، اما با دوجه دولتی اداره می‌شوند. امیدوارم وقتی ۷۶ ساله شدم در همین نشست خبری نپرسید که خصوصی سازی چه شد؟ امیدوارم اتفاقات خوبی برای فوتبمالمان رخ دهد. امیدوارم که اتفاق خوبی برای فوتبالمان بیفتد.

*انتقال بازی‌های هوادار از کرج به ورزشگاه پاس قوامین در تهران؟ چمن بسیار آماده و کیفیتش خوب است. باید تشکر ویژه‌ای از مدیریت ورزشگاه پاس قوامین داشته باشیم. همه توان‌شان را به کار گرفتند که بازی‌های خودمان را از کرج به تهران بیاوریم. امدوارم این معضل ورزشگاه حل شود. این اتفاق وجهه خوبی برای فوتبال‌مان ندارد. به خدا و به قرآن ورزشگاه درست کردن کاری ندارد. اگر مسئولان ما جدی‌تر باشند، حل می‌شود. این خواسته تمام کشور و همه هواداران شهر‌ها و شهرستان‌هاست. فریاد می‌زنند که یک ورزشگاه در خور شأن خودشان داشته باشند و این حق مسلم‌شان است و امیدوارم عزمی جزم شود که فوتبالمان به سمت حرفه‌ای شدن برود.

بیشتر بخوانید: ساعت یک مسابقه از هفته بیستم لیگ برتر تغییر کرد

انتهای پیام/

برچسب ها: رضا عنایتی هوادار لیگ برتر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هوادار رضا عنایتی هوادار لیگ برتر لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۹۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، گفت: اطلاعات مربوط به بیش از هزار و ۵۰۰ پروژه نیمه تمام در استان کردستان ثبت شده و از این تعداد ۱۸ پروژه برای واگذاری به بخش خصوصی انتخاب شده است.

اکبر محمدی اضافه کرد: فرمانداران برنامه ریزی لازم توسعه‌ای را با اولویت پروژه‌های نیمه تمام و طرح‌های بسترساز تولید و اشتغال انجام دهند.

وی یادآور شد: همه استان‌ها در راستای تحقق شعار سال موظف اند برنامه‌های عملیاتی برای افزایش تولید و ثروت و مشارکت مردم و کاهش نرخ تورم و بیکاری ارائه دهند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با اعلام اینکه ۲۰ درصد تسهیلات تبصره ۲ قانون بودجه ۱۴۰۳ باید برای اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اختصاص یابد، بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی موظف اند این سهم ۲۰ درصدی را در نظر بگیرند و رعایت کنند.

محمدی با بیان اینکه تکلیف ایجاد اشتعال و تولید را برعهده داریم، گفت: پروژه‌های قابل اتمام و طرح‌های بسترساز مسائل اقتصادی باید در اولویت قرار داده شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • سپاهان، پلیمر را دست خالی گذاشت
  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • جزئیات نحوه بررسی صلاحیت متقاضیان بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها
  • چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود