Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@14:27:36 GMT

آیا قیمت طراحی سایت با وردپرس مقرون به صرفه است؟

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۶۹۶۱۵

آیا قیمت طراحی سایت با وردپرس مقرون به صرفه است؟

با توجه به این موضوع که تمامی کسب و کارها به اهمیت اینترنت و دنیای مجازی پی برده اند، طراحی سایت و سفارش سایت فروشگاهی از جمله مواردی است که این روزها تقاضای بالایی برای آن وجود دارد. به همین دلیل سوالات زیادی در مورد قیمت طراحی سایت با وردپرس پرسیده می شود. ورد پرس پلت فرم محبوبی است که با توجه به سادگی و زمان کوتاه اجرا استفاده از آن مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر شما نیز می خواهید سایت خود را با ورد پرس راه اندازی کنید، در ادامه این مطلب همراه با ما باشید.

 

وردپرس چیست؟

وردپرس یک پلت فرم تولید محتواست که با استفاده از زبان PHP نوشته شده است. امکانات متعددی در این پلت فرم وجود دارد و قالب های متنوعی در آن قابل اجراست. یکی از مواردی که سبب شده است وردپرس مورد توجه قرار گیرد قابلیت نصب افزونه های متنوع بر روی آن است که این افزونه ها می توانند به بهینه سازی سایت کمک کنند.

به طور مثال، اگر شما افزونه یوست را در قالب ورد پرس نصب کنید، به راحتی می توانید محتواهای متنی خود را سئو کنید و این موضوع سبب می شود محتوای شما سریعتر در موتور جستجو گوگل شناسایی شود. با توجه به این موضوعات قیمت طراحی سایت با وردپرس می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد.

امکانات وردپرس برای طراحی سایت چیست؟

همانطور که متوجه شده اید قیمت طراحی سایت با وردپرس بسیار مناسب است. اما ممکن است این سوال برای تان پیش بیاید اگر هزینه مناسبی را برای طراحی وب سایت بپردازید، آیا می توانید به سایت کاملی دسترسی داشته باشید! باید بدانید امکانات متعددی در قالب وردپرس تعبیه شده اند و همین سادگی دسترسی به امکانات سبب می شوند قیمت طراحی سایت با وردپرس مقرون به صرفه باشد. این امکانات به شرح زیرند:

ساختن محتوا و مطالب بایگانی جستجو مطالب ایجاد بخش نظرات لینک سازی و مدیریت آن افزودن ماژول های جدید به سایت انتخاب قالب و ویرایش آن چقدر طول می کشد تا سایت با قالب وردپرس بالا بیاید؟

اگر شما سابقه استفاده از زبان های دیگر برنامه نویسی را داشته باشید، حتما از این موضوع اطلاع دارید که راه اندازی سایت با زبان های دیگر برنامه نویسی می تواند زمان بر باشد. زیرا برنامه نویس باید وقت بگذارد و کدهای مختلف را وارد کند تا سایت راه اندازی شود. اما وردپرس تمامی قالب ها را بر روی خود آماده دارد و دیگر نیازی به کد نویسی نیست. در نتیجه، اگر محتوای آماده ای داشته باشید، طراحی سایت با ورد پرس در مدت یک هفته قابل اجراست. به همین دلیل، قیمت طراحی سایت با وردپرس می تواند بسیار مناسب باشد.


 

آیا سفارش سایت فروشگاهی با وردپرس امکان پذیر است؟

شما می توانید افزونه ای به نام ووکامرس را به وردپرس اضافه کنید تا بتوانید سایت فروشگاهی ایده آلی داشته باشید. سفارش سایت فروشگاهی با وردپرس این روزها به یکی از سفارش های بسیار پرتکرار تبدیل شده است. زیرا قیمت طراحی سایت با وردپرس بسیار مناسب است و کسب و کارهایی که بودجه محدود دارند و می خواهند وارد دنیای پر رقابت اینترنت شوند به سفارش سایت فروشگاهی و طراحی سایت با ورد پرس علاقه مند هستند. به این نکته توجه داشته باشید که قیمت طراحی سایت با وردپرس را باید تنها از مراکز معتبر استعلام کنید.

آیا طراحی وب سایت مهم است؟

امروزه، مشتریان برای پیدا کردن کالا و خدمات خود به فضای اینترنت اعتماد می کنند. به همین دلیل کسب و کارهایی که این فضا را نادیده می گیرند مشتریان زیادی را از دست می دهند. بسیاری از افراد در این مورد نگران هستند با توجه به این موضوع که قیمت طراحی وب سایت بالاست، آنها نمی توانند برای سفارش سایت فروشگاهی خود اقدام کنند. اما باید بدانید قیمت طراحی سایت با وردپرس مقرون به صرفه است.

همچنین، اگر شما برای پرداخت قیمت طراحی سایت با وردپرس و یا هر زبان برنامه نویسی دیگری اقدام کنید، در واقع برای آینده کسب و کار خود سرمایه گذاری کرده اید. در نتیجه، باید بدانید این مبلغ به زودی به کسب و کار شما باز می گردد و مشتریان شما به همان اندازه زیاد می شود. به همین دلیل بهتر است برای پرداخت هزینه و قیمت طراحی سایت با وردپرس نگاه بلند مدتی داشته باشید.


 

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد قیمت طراحی سایت با وردپرس در اختیار شما قرار دهیم. با توجه به این موضوع که وردپرس یک پلت فرم نسبتا آماده است که قالب های متعددی بر روی آن وجود دارد و می توان افزونه های مختلفی را به آن افزود، سایت های وردپرسی به سرعت بالا می آیند و می توان ظرف مدت یک هفته تا ده روز سایت فروشگاهی را راه اندازی کرد. همچنین، پلت فرم وردپرس قابلیت ارتقا دارد و این موضوع اهمیت زیادی دارد. اگر می خواهید برای طراحی وب سایت و یا سفارش سایت فروشگاهی خود اقدام کنید و یا به دنبال استعلام قیمت طراحی سایت با وردپرس هستید، می توانید به ایران سایت iransite.com مراجعه کنید. این سایت سابقه درخشانی در حوزه دیجیتال مارکتینگ دارد و به شما کمک می کند تا هر چه زودتر به اهداف خود برسید.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا وردپرس چیست سایت وردپرس چیست ویژگی های وردپرس افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا قیمت طراحی سایت با وردپرس سفارش سایت فروشگاهی توجه به این موضوع طراحی وب سایت مقرون به صرفه همین دلیل داشته باشید راه اندازی ورد پرس پلت فرم اگر شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۹۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی جالب نسل اولیه توستر نان (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آیا از لوله سیاه آهنی برای مصارف کشاورزی می‌توان استفاده کرد؟
  • طراحی جالب نسل اولیه توستر نان (عکس)
  • عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت ۱۴۰۳
  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر
  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • کشت مکانیزه ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری شفت
  • شیرآلات اهرمی استاندارد باید چه ویژگی‌های داشته باشند؟