Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@22:41:26 GMT

مخالف خصوصی‌سازی هستم

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۶۹۶۱۹

مخالف خصوصی‌سازی هستم

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است که عرضه این باشگاه در بورس به عنوان یک شرکت دارای بدهی درست نیست.

به گزارش مشرق، علی پروین، پیشکسوت پرسپولیس در حاشیه جلسه هم‌اندیشی خصوصی‌سازی این باشگاه اظهار کرد: کار قشنگی بود که آقای درویش انجام دادند. البته من مخالف آن هستم و فکر نمی‌کنم که استقلال و پرسپولیس خصوصی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هر صورت امیدوارم این اتفاق بیفتد. من مخالفم و به خاطر همین در این جلسه صحبت نکردم. من مخالف خصوصی‌سازی و عرضه پرسپولیس در بورس هستم چون پرسپولیس مشکلات زیادی دارد. شرکتی که می‌خواهد در بورس عرضه شود باید بدهی نداشته باشد. آن‌ها اعلام کردند درفشی‌فر برای پرسپولیس است در حالی که درفشی‌فر ۲۵ معارض دارد. چطور می‌تواند برای پرسپولیس باشد؟ من هم به همین دلایل مخالف هستم.

او افزود: به هر حال امیدوارم این اتفاق بیفتد و پرسپولیس اینقدر در به در نباشد. هر موقع یحیی (گل‌محمدی) را در تلویزیون می‌بینیم، در حال نالیدن است. آقای درویش هنوز فرصت نکرده کتش را دربیاورد و شبانه روز در حال تلاش است که ۱۰ درصد از باشگاه را در بورس عرضه کنند.

این پیشکسوت پرسپولیس درباره این موضوع که گفته می‌شود ۵ درصد از سهام این باشگاه قرار است به شرکت پیشکسوتان پرسپولیس واگذار شود، گفت: ما چیزی نمی‌خواهیم. شرکت ما شسته رفته‌تر از پرسپولیس است. ما به هیچ جایی بدهکار نیستیم و همه چیز به روز است. مثل آب خوردن می‌توان این شرکت را در بورس عرضه کرد. خدا کند که برای پرسپولیس این اتفاق بیفتد. می‌گویند آقای درویش رفیق علی پروین است، درست است اما می‌گویم هرکس مسئولیت می‌پذیرد باید پاسخگو باشد.

بیشتر بخوانید:

درویش: بیشترین مشکلات ۴۰ سال اخیر پرسپولیس را داریم/ امیدوارم روزی دنبال بزرگترین بازیکنان دنیا باشیم!

پروین درباره ارزش بیشتر پرسپولیس نسبت به استقلال در قیمت‌گذاری صورت گرفته، بیان کرد: دنبال این مسائل نیستیم. اول ببینیم این اتفاق می‌افتد یا نه.

او در ادامه درباره شرایط لیگ برتر توضیح داد: استقلال و پرسپولیس از باقی تیم‌ها فاصله دارند. بازی رو در رو تعیین کننده قهرمان لیگ است و فکر می‌کنم دوباره پرسپولیس قهرمان می‌شود.

این پیشکسوت فوتبال ایران درباره سرپرستی میرشاد ماجدی در فدراسیون فوتبال اظهار کرد: او از جنس فوتبال است. امیدوارم ایشان بتواند اوضاع را جمع و جور کند. تیم‌ملی ما به ۱۰ بازی تدارکاتی نیاز دارد و میرشاد از همین الان باید به فکرش باشد. باید با تیم‌هایی بازی کنیم که تیم‌ملی چهار تا به آن‌ها بزند بلکه با تیم‌هایی بازی کنیم که سه تا از آن‌ها بخوریم تا نقاط ضعف را بفهمیم.

پروین همچنین درباره سرپرستی حمید استیلی در تیم‌ملی بیان کرد: حمید استیلی هم یک فرد فوتبالی است که کاپیتان تیم‌ملی بوده است. به نظرم اکیپی که آمدند موفق می‌شوند. ما سال ۷۸ به عنوان تنها تیم آسیایی به جام جهانی رفتیم. حداقل یک پله بالاتر بیاییم تا بفهمیم پیشرفت کردیم.

او در پایان در پاسخ به سوالی درباره سرباز شدن سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند گفت: این‌ها مسائل مربوط به خودشان است. حالا یک آیین‌نامه می‌آورند و آن‌ها در استقلال بازی می‌کنند.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس سفر به قطر قیمت علی پروین تیم فوتبال پرسپولیس خصوصی سازی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۹۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، ابراهیم بازیان، سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند، در اجرای هیات مصوبه هیات محترم واگذاری، بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ ۱۴۰۳/۲/۳ توسط این سازمان به فروش رسید.

نام شرکت فرهنگی ورزشی استقلال

.............................

درصد سهام واگذار شده ۸۵

............................

قیمت هر سهم (ریال) ۳۰۴۶

.............................

نام خریداران گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس (۵ درصد)

شرکت پتروشیمی پارس (۲۰ درصد)

شرکت پتروشیمی بوعلی سینا (۲۰ درصد)

شرکت پتروشیمی تندگویان (۲۰ درصد)

شرکت پتروشیمی بندرامام (۲۰ درصد)

..............................

نام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس

.............................

درصد سهام واگذارشده ۸۵

.............................

قیمت هر سهم (ریال) ۳۵۸۰

.............................

نام خریداران بانک شهر (۳۰ درصد)

بانک ملت (۲۰ درصد)

بانک تجارت (۲۰ درصد)

بانک صادرات (۵ درصد)

بانک رفاه (۵ درصد)

بانک اقتصاد نوین (۵ درصد)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم
  • افزایش جذابیت صنعت نیروگاهی کشور برای بخش خصوصی/عرضه برق در بورس
  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • نحوه واگذاری سهام ترجیحی پرسپولیس مشخص شد
  • اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان
  • اعلام نحوه واگذاری سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • اعلام نحوه واگذاری سهام به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس